Strawberries in melted chocolate - Chapter 30

Previosly:
- Herre gud, mumlade jag. Justin fnissade till.
- Gillar du det?
- Gillar? Jag ÄLSKAR DET!
-
bild
-
- Herre gud, mumlade jag. Justin fnissade till.
- Gillar du det?
- Gillar? Jag ÄLSKAR DET!
bild1,bild2,bild3,bild4
Justin skrattade till lite och la armarna om mig. Han drog in mig i en mjuk kram och jag besvarade glatt kramen. Jag gick sedan vidare mot sängen, jag strök sakta med vänster handen över lakanen och fick seda syn på något intressant, jag tog ett steg mot garderoben och öppnade snabbt dörren. Hela garderoben var fylld med kläder - mina kläder -. Jag vände mig om och kollade förvånat på Justin. Han skrattade.
- Har länge ska vi vara här igentligen? skrattade jag.
- En dag ungifär, sa han och kom fram till mig, han kysste mig längsamt i nacken, något som fick hårstråna på armarna att resa sig. Jag rös till innan jag svarade.
- Och du snor mina kläder och lägger de i en garderob? Jag kollade trotsigt på honom. Han ryckte på axlarna.
- Ja? Jag skrattade och böjde mig ner, jag drog ut den understa lådan, som var fylld med mina underkläder. Rodnaden spreds snabbt på mina kinder. Vem hade packat denna garderoben igentligen? Justin? Jag rös till och drog snabbt in lådan igen och drog istället ut den som var näst underst. Den var fylld med badkläder. Jag drog upp min svarta bikini, den jag gillade mest, och vände mig mot Justin, som fortfarande stog kvar som ett fån.
- Ska vi bada eller? Han nickade och log.
- Snabbt, det börjar bli kyligt ute, sa han och kysste mig lugnt på pannan innan han gick fram till garderoben brevid den med mina kläder. Han öppnade den snabbt, hans kläder låg däri. Han drog ut den näst understa och tog fram ett par svarta badshorts.
- Kommer strax, sa jag och sprang iväg mot dörren precis bredvid dörröppningen. Jag slängde upp dörren och jag hade haft rätt, det var en toalett. Jag gick in på toaletten och böt om till bikinin. När jag var klar kollade jag mig själv i speglen innan jag låste upp dörren och gick rakt in i Justin. Jag backade ett steg oh log mot honom.
- Vågade du inte byta om här ute själv? Han skrattade till, jag gjorde likadant.
- Nej, sa han lågt och osäkert, jag började skratta.
-
- Justin! Kommer du någon gång eller?! Jag bankade hårdare på dörren. Man hörde det alltför söta skrattet högt, precis innanför dörren.
- Allvar, kom nu! Det är nästan mörkt ute! Han skrattade till igen, innan han öppnade dörren. Något jag inte var alltför beredd på. Jag föll rakt in i hans armar, om han inte tagit imot mig hade jag åkt rakt ner i det hårda trägolvet. Jag pustade ut och skrattade. Han skrattade också till innan vi gick ut från stugan. När vi kom ut hade det börjat bli kyligare, inte allt för kyligt, och inte alltför mörkt. Det märkte Justin direkt.
- Det var ju inte alls mörkt! sa han och jag skakade på huvudet.
- Nej, det var det visst inte. Han skakade dramatiskt på huvudet och vände sig sedan om igen. Jag drog tag i hans arm och vände han framåt. Han hade ett stort flin på läpparna.
- Skojjare, mumlade jag och vi båda brast ut i klingande skratt. Vi började gå mot vattnet. När vi nästan var framme skrek Justin:
- Sisten i! Han sprang ut i vattnet, han skrek till när vattnet nuddade hans bara mage. Jag sprang snabbt efter. När vattnet nuddade mina bara mage förstod jag varför Justin skrekt, det var iskallt. Men jag sprang ut till han endå, jag skulle gjort vad som helst för att få vara med honom, vad som helst. Justin skrattade och sprang långsamt - pågrund av vattnets seghet - fram till mig.
- Det var fusk! Vad blir mitt straff? sa jag och han skrattade.
- Det här, mer hann han inte säga innan han tryckte sina läppar mot mina. Jag besvarade den hungriga kyssen. Jag la handerna på hans midja samtidigt som han la sina på min rygg. Jag tog sats och puttade han ifrån mig, så att han landade i vattnet, något jag också gjorde. Fast det var inte riktigt meningen.
- Det ska du få för! skrek Justin när han snabbt slängt sig uppur de iskalla vattnet. Jag var också snabbt uppe, men tydligen inte lika snabbt, för innan jag knappt hann tänka hade han lagt armarna runt mig. Så att han bärde upp mig som en liten bebis, innan han gick raskt ut i vattnet.
- Justin! Justin! Nej! Nej Justin! Snälla! srek jag när han simmade ut i vattnet. Fortfarande med mig i famnen. Han doppade sig gång på gång. Jag skrattade mest.
-
Brasan brann harmoniskt vid lägerelden. Justin tryckte mig - om det var möjligt - hårdare mot sig. Han lutade sig ner mot mig och kysste mig passionerat på halsen. Hårstråna reste sig upp, och jag rös till. Av välbehag.
- Fryser du älskling? viskade han mjukt i mitt öra. Jag skakade dramatiskt på huvudet, samtidigt som kylan omfamnade min kropp. Men jag frös bara lite, Justins kroppsvärme och brasans harmoniska läte värmde upp mig tillräckligt.
- Vänta, sa Justin och släppte taget om mig. Jag ville inte framstå som den beroende flickvännen - även fast det var ungifär det jag var - så jag lät han gå. Han reste sig långsamt upp och kysste mig sakta i nacken innan han viskade.
- Jag är snart tillbaka. Han gick sedan mot stugan. Jag fnittrade till lite och räkte sedan fram händerna mot brasan. Värmen omringade mina händer. Efter några sekunder började jag frysa om både armarna, ryggen och benen. Det började bli kyligt. Solen hade nästan gått ner. Det var bara en liten lite bit av solen kvar i horisonten. Tänk att sitta med världens bästa kille, en sommardag i horisonten, men nacho-andedräkt. Nej, det hade jag som tur va inte, jag skrattade till för mig själv precis när dörren öppnades och stängdes från stugan. Jag kollade upp och såg Justin komma gående med två stora vita skålar i händerna. Han satte sig ner bakom mig igen men la skålarna först bredvid varann framför oss. Den ena skålen bestod av smält choklad och den andra med jordgubbar.
- Åh! Gud va gott! utbrast jag. Justin skrattade högt och drog sig till mig.
- Jag älskar dig, viskade han i mitt öra.
- Jag älskar dig med, viskade jag tillbaka. Han skrattade till och kysste mig på kinden innan han lutade sig fram och tog tag i en jordgubbe som han sedan doppade i chokladen, han lutade sig sedan tillbaka och började röra den mot min mun. Jag tog ett riält bett och bara njöt.
________________________
Sötisar<3 3 kommentarer på förra inlägget<3
KOMMENTERA



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jätte bra!!! Jag väntar bara på fortsättningen! Du är så grymt duktig på att skriva. Varje gång jag ser att du skrivit blir jag sååååå glad :D<3

2012-04-25 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!