Are you ok? - Chapter 16

________
Previously:
- Tjej? Han kollade anklagande på mig. Jag kollade trött upp i hans ögon. Sedan kollade jag på Justin. Han nickade diskret. Jag nickade. Kim fnös, igen.
- Du sa ju att du inte hade någon kille! skrek han. Det hördes dock knappt, för musiken.
-
bild
-
Sapp persp:
Jag mumlade något ohörbart.
- Va?
- Ta det lugnt grabben, sa Justin och tog tag i Kims arm. Han ryckte den åt sig och kollade hotfyllt på mig. Sedan vände han på klacken och gick iväg. Justin var snabbt vid mig.
- Hur gick det? frågade han. Jag skakade på huvudet. Det värkte.
- Bra, sa jag svagt. Jag gjorde en lätt gest mot dörren. Den betydde att jag vill få lite luft. Han nickade och släppte mig för några sekunder. Benen vek sig och jag var nära på att falla ner på marken. Han tog ett stadigt tag om mig och hjälpte mig upp igen. Sedan hjälpte han mig mot dörren.
JUSTIN:
Stackars Sapp. Han var helt förlamad. Hon kunde inte gå knappt prata.
- Hur är det? frågade jag när hon stod bredvid mig på balkongen. Hon skakade lite på huvudet.
- Rätt bra, sa hon och skrattade ett kvävt skratt.
- Vad sa han? frågade jag.
- Var allmänt idiotisk, sa hon och skrattade. Det pirrade till i magen, det kändes som om jag dansade på moln. Som om jag dansade på vita tyngdfria moln. Men bara när jag såg henne, Sapphire.
- Hur? frågade jag och hon skrattade.
- Typ, kallade mig sötnos och sådant, tycket, fattar du? frågade hon, hon kollade mot mig och jag nickade. Jag kollade hennes djupt i ögonen.
- Är det okej nu då? frågade jag och hon nickade.
- Allt är okej, sa hon och skrattade. Hon vände sig tillbaka och kollade ut på utsikten, den var inte så fin. Men Sapp verkade gilla den.
- Vad lyssnar du på för musik? frågade jag.
SAPP:
Jag skrattade till.
- Tyvärr inte på dig, sa jag och gjorde lipade mot honom. Han skrattade och kollade ut på utsikten.
- Det förväntade jag mig inte, sa han och jag skrattade.
- Visst, sa jag och log.
- Vem lyssnar du på då?
- Gissa?
- Rihanna? frågade han. Beyonce?
- Nej och nej, sa jag överlägset och skrattade.
- Vem då? Nu blir jag nyfiken här ju! sa han och jag skrattade.
__________________
Are you ok? - Chapter 16
________
Previously:
- Tjej? Han kollade anklagande på mig. Jag kollade trött upp i hans ögon. Sedan kollade jag på Justin. Han nickade diskret. Jag nickade. Kim fnös, igen.
- Du sa ju att du inte hade någon kille! skrek han. Det hördes dock knappt, för musiken.
-
bild kommer senare eller imon :D
-
Jag mumlade något ohörbart.
- Va?
- Ta det lugnt grabben, sa Justin och tog tag i Kims arm. Han ryckte den åt sig och kollade hotfyllt på mig. Sedan vände han på klacken och gick iväg. Justin var snabbt vid mig.
- Hur gick det? frågade han. Jag skakade på huvudet. Det värkte.
- Bra, sa jag svagt. Jag gjorde en lätt gest mot dörren. Den betydde att jag vill få lite luft. Han nickade och släppte mig för några sekunder. Benen vek sig och jag var nära på att falla ner på marken. Han tog ett stadigt tag om mig och hjälpte mig upp igen. Sedan hjälpte han mig mot dörren.
Stackars Sapp. Han var helt förlamad. Hon kunde inte gå knappt prata.
- Hur är det? frågade jag när hon stod bredvid mig på balkongen. Hon skakade lite på huvudet.
- Rätt bra, sa hon och skrattade ett kvävt skratt.
- Vad sa han? frågade jag.
- Var allmänt idiotisk, sa hon och skrattade. Det pirrade till i magen, det kändes som om jag dansade på moln. Som om jag dansade på vita tyngdfria moln. Men bara när jag såg henne, Sapphire.
- Hur? frågade jag och hon skrattade.
- Typ, kallade mig sötnos och sådant, tycket, fattar du? frågade hon, hon kollade mot mig och jag nickade. Jag kollade hennes djupt i ögonen.
- Är det okej nu då? frågade jag och hon nickade.
- Allt är okej, sa hon och skrattade. Hon vände sig tillbaka och kollade ut på utsikten, den var inte så fin. Men Sapp verkade gilla den.
- Vad lyssnar du på för musik? frågade jag.
Jag skrattade till.
- Tyvärr inte på dig, sa jag och gjorde lipade mot honom. Han skrattade och kollade ut på utsikten.
- Det förväntade jag mig inte, sa han och jag skrattade.
- Visst, sa jag och log.
- Vem lyssnar du på då?
- Gissa?
- Rihanna? frågade han. Beyonce?
- Nej och nej, sa jag överlägset och skrattade.
- Vem då? Nu blir jag nyfiken här ju! sa han och jag skrattade.
__________________
Vill ni ha mer?!
KOMMENTERA DÅÅÅ! :D



Kommentarer
Postat av: Moa

Mer! :D

2012-04-08 @ 22:02:33
Postat av: Olivia<3

mmeerrr

2012-04-09 @ 12:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!