Laugh - Capter 24

Previously:
- Vad det så kul? Justin skakade på huvudet.
- Nja, jag vet inte, jag fick bara ett skrattanfall, Allison kollade surt på mig, som om det var mitt fel, som det igentligen var. Men det ville jag ju inte erkänna.
-
bild
-
SAPP:
Jag visste inte hur länge hon pratat, men länge var det. Inga andra beliebers stod och ville ta fotto, vilket som var synd. Det skulle vara skönt att ha något att skylla på nu, men inget hade man. Vi hade säkert stått där i 30 minuter innan någon ropade på henne.
- Allison! Kommer du eller? Vi måste hälsa på Kathrine också! Det var en ungtjej med ljusblont hår. Hon hade sött utseende och log stort mot Justin. Hon pratade med Allison, men tittade på Justin, fint. Justin log snett tillbaka där han stog bredvid mig.
- Kom lite Ana! skrek Allison tillbaka och Ana tog några steg mot oss. Var hade hon hållit hus?
- Detta är Justin, sa hon trevligt till Ana. Hon kollade glatt mot mig och log stort.
- Vad heter du då?
- Sapphire, sa jag och hon log stort.
- Fint namn! Det värmde lite när hon sa så. Pratade med mig. Det var något Allison hoppat över.
- Är ni..? frågade Ana glatt och pekade lite mot Justin och mig med fingret. Jag var nära på att säga ja när jag plötsligt ångrade mig, vi hade ju inte gått ut med förhållandet ännu.
- Nej, bara kompisar, Justin är bara här för att hålla mig sällskap! sa jag och de nickade. Allison såg extra nöjd ut.
- Så då är du ledig? Hur oförskämd får man vara!? Jag blev ursinnig. Herre gud. Vad gjorde hon. Justin ryckte på axlarna och nickade svagt.
- Fast letar inte tjej för tillfället, har för mycket att göra, sa han och Allison kollade besviket på honom.
- Nehepp. Ana verkade iallafall vara smartare än sin något yngre syster. Hon kollade mot mig log och blinkade med ena ögat innan hon drog tag i Allisons arm.
- Vi måste tyvärr gå nu, men det var trevligt att mötas! Sedan drog hon iväg Allison, som var rätt motstridig. Allison sa ett snabbt hejdå innan hon drogs med runt ett hörn.
- ÄNTLIGEN! sa jag och pustade ut. Justin skrattade. Sjuksköterskorna hade sagt att vi ville ta det lugnt i uppehållsrummet. De hade varit förstående och lovat att inte stirra. Justin hjläpte mig fram till soffan och vi satte oss långsamt ner. Sofforna var tomma, förutom jag och Justin. Men framför tv:n i tv-sofforna på andra sidan rummet satt det ganska mycket folk. Detta var en lite mer avskiljd soffa. Rummets fyra väggar var vit målade och golvet var av trä. I mitten på rummet stod två pingis-bord. De var bara ett bord som var upptaget, av ett par. De skrattade och spelade för fullt. Tjejen hade en vit sjukhusklänning och svarta tygskor. Hennes hår var tunt och ljust. Det satt i en liten tofs i nacken. Killen hade svart halv långt hår. Han hade på sig ett par svarta converse en svart t-shirt med en skinjacka över och ett par mörkblå jeans. Jag kollade tillbaka på Justin och upptäkte att han studerade mig. Hans blick gick från munnen till ögonen, från ögonen till munnen, om och om igen. Jag kolalde djupt in i hans bruna ögon och tittade sedan ner på hans perfekta läppar. Han flinade lite och böjde sig fram över mig. Han kysste mig passionerat. När jag avslutat kyssen flinade han ennu mer.
- Varför flinar då? skrattade jag och han log mot mig.
- Varför skrattar du? Jag skrattade ennu mer och slog löst till han på armen.
__________________________________
Previously:
- Vad det så kul? Justin skakade på huvudet.
- Nja, jag vet inte, jag fick bara ett skrattanfall, Allison kollade surt på mig, som om det var mitt fel, som det igentligen var. Men det ville jag ju inte erkänna.
-
bild kommer kanske
-
Jag visste inte hur länge hon pratat, men länge var det. Inga andra beliebers stod och ville ta fotto, vilket som var synd. Det skulle vara skönt att ha något att skylla på nu, men inget hade man. Vi hade säkert stått där i 30 minuter innan någon ropade på henne.
- Allison! Kommer du eller? Vi måste hälsa på Kathrine också! Det var en ungtjej med ljusblont hår. Hon hade sött utseende och log stort mot Justin. Hon pratade med Allison, men tittade på Justin, fint. Justin log snett tillbaka där han stog bredvid mig.
- Kom lite Ana! skrek Allison tillbaka och Ana tog några steg mot oss. Var hade hon hållit hus?
- Detta är Justin, sa hon trevligt till Ana. Hon kollade glatt mot mig och log stort.
- Vad heter du då?
- Sapphire, sa jag och hon log stort.
- Fint namn! Det värmde lite när hon sa så. Pratade med mig. Det var något Allison hoppat över.
- Är ni..? frågade Ana glatt och pekade lite mot Justin och mig med fingret. Jag var nära på att säga ja när jag plötsligt ångrade mig, vi hade ju inte gått ut med förhållandet ännu.
- Nej, bara kompisar, Justin är bara här för att hålla mig sällskap! sa jag och de nickade. Allison såg extra nöjd ut.
- Så då är du ledig? Hur oförskämd får man vara!? Jag blev ursinnig. Herre gud. Vad gjorde hon. Justin ryckte på axlarna och nickade svagt.
- Fast letar inte tjej för tillfället, har för mycket att göra, sa han och Allison kollade besviket på honom.
- Nehepp. Ana verkade iallafall vara smartare än sin något yngre syster. Hon kollade mot mig log och blinkade med ena ögat innan hon drog tag i Allisons arm.
- Vi måste tyvärr gå nu, men det var trevligt att mötas! Sedan drog hon iväg Allison, som var rätt motstridig. Allison sa ett snabbt hejdå innan hon drogs med runt ett hörn.
- ÄNTLIGEN! sa jag och pustade ut. Justin skrattade. Sjuksköterskorna hade sagt att vi ville ta det lugnt i uppehållsrummet. De hade varit förstående och lovat att inte stirra. Justin hjläpte mig fram till soffan och vi satte oss långsamt ner. Sofforna var tomma, förutom jag och Justin. Men framför tv:n i tv-sofforna på andra sidan rummet satt det ganska mycket folk. Detta var en lite mer avskiljd soffa. Rummets fyra väggar var vit målade och golvet var av trä. I mitten på rummet stod två pingis-bord. De var bara ett bord som var upptaget, av ett par. De skrattade och spelade för fullt. Tjejen hade en vit sjukhusklänning och svarta tygskor. Hennes hår var tunt och ljust. Det satt i en liten tofs i nacken. Killen hade svart halv långt hår. Han hade på sig ett par svarta converse en svart t-shirt med en skinjacka över och ett par mörkblå jeans. Jag kollade tillbaka på Justin och upptäkte att han studerade mig. Hans blick gick från munnen till ögonen, från ögonen till munnen, om och om igen. Jag kolalde djupt in i hans bruna ögon och tittade sedan ner på hans perfekta läppar. Han flinade lite och böjde sig fram över mig. Han kysste mig passionerat. När jag avslutat kyssen flinade han ennu mer.
- Varför flinar då? skrattade jag och han log mot mig.
- Varför skrattar du? Jag skrattade ennu mer och slog löst till han på armen.
__________________________________
Förlåt för så lite ;'/<3
Kommentera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!