Sweet Photos - Chapter 27

Previosly:
- Kvart i 4, sa jag och Taylor kom in i rummet igen.
- Nycklarna, sa hon och log stort. Sapp skrattade och reste sig upp, gick fram till det lilla bordet i hallen och tog fram nycklarna.
- Här, sa hon och log. Taylor tog tag i nycklarna, log och gick ut från rummet igen.
-
bild
-
Sapp:
Jag satte mig bredvid Justin i soffan. Han la armarna om mig och drog upp mig i sin famn. Jag började skratta, Justin också. Jag lutade mig mot hans hals och drog in hans doft. Han drog in doften av mitt hår.
- Justin.. började jag. Han nickade och kysste mig länge på hjässan.
- Ja?
- Vart ska vi ikväll? Han började skratta och skakade på huvudet.
- Överaskning! Men ta inte på dig fin kläder, det behöver du inte! sa han och blinkade med ena ögat. Jag kollade djupt in i hans ögon och försökte få fram vart vi skulle.
- Vart ska vi Justin, vart ska vi? Han skrattade och himlade med ögonen, han bröt vår kontakt och kollade mot balkongen.
- Du kommer inte få ut någonting, jag är helt tyst, sa han och drog menande med två fingrarna över läpparna. Jag suckade. Han la sina armar om mig och drog ner mig i hans famn. Han satte mig i sitt knä och jag började skratta.
- Justin.. sa jag men blev tyst när han flyttade håret från höger till vänster sidan och började kyssa mig passionerat på halsen. Jag stönade till. Han log nöjt och rörde läpparna mot mina. Jag vinklade huvudet mot hans och började kyssa han på munnen istället. Han masserade mina läppar mjukt och la sin höger hand mot min nacke. Jag la min vid hans sida. Han reste sig försiktigt och la mig, utan att släppa mina läppar, med ryggen mot soffan. Han la sig mjukt över mig och fortsatte kyssa mig. Jag skrattade till men fortsatte kyssa honom. Jag flyttade min hand till hans rygg och tryckte han mjukt närmre mig.
JUSTIN:
Knack knack. Fan. Sapp fnissade till och avslutade kyssen. Hon sneglade mot dörren och sedan mot mig. Jag suckade högt och reste mig upp. Jag gick med snabba steg fram till dörren och kollade ut i kikhålet, det kanske var en paparazzi som försökte få fram onödigt matrial? Eyy, jag hade blivit paranoid. Jag tryckte ansiktet mot dörren och kollade ut. Det var Scooter. JAg suckade högt och öppnade dörren. Scooter tog ett steg in och jag suckade igen.
- Vad? frågade jag. Han skrattade till och kollade allvarligt på mig.
- Vi måste ta ett snack. Jag kollade förbi honom mot Sapp som satt i soffan. Hon kollade in i mina ögon och log stort. Jag log tillbaka. Scooter vände sig om och kollade mot Sapp. Han suckade mycket lågt, bara precis så att jag hörde det. Sapp kollade ner i marken och lutade sig tillbaka i soffan. Hon blundade och log stort.
- Var? Scooter pekade mot dörren, utanför. Jag nickade.
- Vänta lite bara, sa jag och gick förbi Scooter in i hotellrummet. Jag drog upp mobilen ur fickan och räckte den till Sapp, hon tog villigt imot den och jag blinkade till med ett öga till henne.
- Du vet lösenordet, jag kommer strax. Jag lutade mig ner och kysste henne på hjässan, hon log och nickade. Jag vände mig om och gick raka vägen ut från rummet, Scooter hade öppnat. Han slängde ett snabbt leende mot Sapp innan han stängde dörren. Jag himmlade med ögonen. Han gillade henne inte, det såg man. Alfredo kom genom koridoren med kamran i högsta hugg, han log stort. Ett leende jag snabbt besvarade.
- Ska ni prata, jag kan hålla Sapp sällskap, jag skrattade och nickade.
- Visst, hon är där inne, Alfredo klickade av ett foto på oss innan han med ett leende gick in till mitt rum. Leendet slocknade tvärt.
- Jag vet inte om Sapp kan vara med i studion, sa Scooter tvärt och jag kollade upp mot honom.
- Varför?
- Ni när ni är... började han, ja vad ni nu är, så kommer du inte kunna koncentrera dig. Jag skakade på huvudet.
- Men hon är Taylors vän ocksåm sa jag tvärt. Han nickade.
- Jag vet, vi får testa imorgon, okej? Om det inte funkar får hon helt enkelt stanna här, sa han och ryckte på axlarna.
- Det funkar. Scooter nickade fundersamt och  gick iväg i koridoren. Jag suckade och gick in mot mitt och Sapps hotellrum. Alfredo satt bredvid Sapp i soffan och klickade runt bland bilderna på kamran. De båda skrattade högt och kollade på varann.
- Vad är det som är så kul? Jag skrattade till och Sapp hoppade skrämt upp från soffan. Hon la en hand mot bröstet och andades ut.
- Du skrämmer mig! Jag skrattade och skyndade mig fram mot soffan. Jag satte mig ner på henne plats och drog ner henne i mitt knä. Hon fnissade till. Alfredo restesig hastigt upp och ställde sig framför tv:n. Han gick ner på knä och drog kamran mot ansiktet. Han knäppte av några normala foton och sa sedan:
- Pussas nu, han skrattade retligt. Sapp lutade sig bak och kysste mig ömt, jag besvarade den perfekta kyssen och la min hand på hennes sida. När Freddo tagit några foton avslutade hon kyssen och jag kysste henne på kinden istället. Hon gjorde massor av roliga miner och vi båda skrattade högt när Freddo tat ett antal bilder. Jag la mina armar om hennes midja och Alfredo satte sig ner bredvid oss igen. Han visade några av fotona, de blev riktigt fina. Men han lovade att inte salja de till någon "snäll" paparazzi. Inte en elak heller för den delen. Bara mig eller Sapp. När Alfredo gått fortsatte vi mysa en stund innan vi skulle byta om till daten.
SAPP:
Jag drog ut allt från resväskan. Justin hade sagt att det var betydligt kyligare på kvällarna än på dagarna. Det var förstligt, så var det alltid. Jag drog fram ett par ljusa pösiga jeans och en randig t-shirt. Det fick bli det, tillsammans med mina USA converse.
______________________
- Kvart i 4, sa jag och Taylor kom in i rummet igen.
- Nycklarna, sa hon och log stort. Sapp skrattade och reste sig upp, gick fram till det lilla bordet i hallen och tog fram nycklarna.
- Här, sa hon och log. Taylor tog tag i nycklarna, log och gick ut från rummet igen.
bild1,bild2,bild3
Jag satte mig bredvid Justin i soffan. Han la armarna om mig och drog upp mig i sin famn. Jag började skratta, Justin också. Jag lutade mig mot hans hals och drog in hans doft. Han drog in doften av mitt hår.
- Justin.. började jag. Han nickade och kysste mig länge på hjässan.
- Ja?
- Vart ska vi ikväll? Han började skratta och skakade på huvudet.
- Överaskning! Men ta inte på dig fin kläder, det behöver du inte! sa han och blinkade med ena ögat. Jag kollade djupt in i hans ögon och försökte få fram vart vi skulle.
- Vart ska vi Justin, vart ska vi? Han skrattade och himlade med ögonen, han bröt vår kontakt och kollade mot balkongen.
- Du kommer inte få ut någonting, jag är helt tyst, sa han och drog menande med två fingrarna över läpparna. Jag suckade. Han la sina armar om mig och drog ner mig i hans famn. Han satte mig i sitt knä och jag började skratta.
- Justin.. sa jag men blev tyst när han flyttade håret från höger till vänster sidan och började kyssa mig passionerat på halsen. Jag stönade till. Han log nöjt och rörde läpparna mot mina. Jag vinklade huvudet mot hans och började kyssa han på munnen istället. Han masserade mina läppar mjukt och la sin höger hand mot min nacke. Jag la min vid hans sida. Han reste sig försiktigt och la mig, utan att släppa mina läppar, med ryggen mot soffan. Han la sig mjukt över mig och fortsatte kyssa mig. Jag skrattade till men fortsatte kyssa honom. Jag flyttade min hand till hans rygg och tryckte han mjukt närmre mig.
Knack knack. Fan. Sapp fnissade till och avslutade kyssen. Hon sneglade mot dörren och sedan mot mig. Jag suckade högt och reste mig upp. Jag gick med snabba steg fram till dörren och kollade ut i kikhålet, det kanske var en paparazzi som försökte få fram onödigt matrial? Eyy, jag hade blivit paranoid. Jag tryckte ansiktet mot dörren och kollade ut. Det var Scooter. JAg suckade högt och öppnade dörren. Scooter tog ett steg in och jag suckade igen.
- Vad? frågade jag. Han skrattade till och kollade allvarligt på mig.
- Vi måste ta ett snack. Jag kollade förbi honom mot Sapp som satt i soffan. Hon kollade in i mina ögon och log stort. Jag log tillbaka. Scooter vände sig om och kollade mot Sapp. Han suckade mycket lågt, bara precis så att jag hörde det. Sapp kollade ner i marken och lutade sig tillbaka i soffan. Hon blundade och log stort.
- Var? Scooter pekade mot dörren, utanför. Jag nickade.
- Vänta lite bara, sa jag och gick förbi Scooter in i hotellrummet. Jag drog upp mobilen ur fickan och räckte den till Sapp, hon tog villigt imot den och jag blinkade till med ett öga till henne.
- Du vet lösenordet, jag kommer strax. Jag lutade mig ner och kysste henne på hjässan, hon log och nickade. Jag vände mig om och gick raka vägen ut från rummet, Scooter hade öppnat. Han slängde ett snabbt leende mot Sapp innan han stängde dörren. Jag himmlade med ögonen. Han gillade henne inte, det såg man. Alfredo kom genom koridoren med kamran i högsta hugg, han log stort. Ett leende jag snabbt besvarade.
- Ska ni prata, jag kan hålla Sapp sällskap, jag skrattade och nickade.
- Visst, hon är där inne, Alfredo klickade av ett foto på oss innan han med ett leende gick in till mitt rum. Leendet slocknade tvärt.
- Jag vet inte om Sapp kan vara med i studion, sa Scooter tvärt och jag kollade upp mot honom.
- Varför?
- Ni när ni är... började han, ja vad ni nu är, så kommer du inte kunna koncentrera dig. Jag skakade på huvudet.
- Men hon är Taylors vän ocksåm sa jag tvärt. Han nickade.
- Jag vet, vi får testa imorgon, okej? Om det inte funkar får hon helt enkelt stanna här, sa han och ryckte på axlarna.
- Det funkar. Scooter nickade fundersamt och  gick iväg i koridoren. Jag suckade och gick in mot mitt och Sapps hotellrum. Alfredo satt bredvid Sapp i soffan och klickade runt bland bilderna på kamran. De båda skrattade högt och kollade på varann.
- Vad är det som är så kul? Jag skrattade till och Sapp hoppade skrämt upp från soffan. Hon la en hand mot bröstet och andades ut.
- Du skrämmer mig! Jag skrattade och skyndade mig fram mot soffan. Jag satte mig ner på henne plats och drog ner henne i mitt knä. Hon fnissade till. Alfredo restesig hastigt upp och ställde sig framför tv:n. Han gick ner på knä och drog kamran mot ansiktet. Han knäppte av några normala foton och sa sedan:
- Pussas nu, han skrattade retligt. Sapp lutade sig bak och kysste mig ömt, jag besvarade den perfekta kyssen och la min hand på hennes sida. När Freddo tagit några foton avslutade hon kyssen och jag kysste henne på kinden istället. Hon gjorde massor av roliga miner och vi båda skrattade högt när Freddo tat ett antal bilder. Jag la mina armar om hennes midja och Alfredo satte sig ner bredvid oss igen. Han visade några av fotona, de blev riktigt fina. Men han lovade att inte salja de till någon "snäll" paparazzi. Inte en elak heller för den delen. Bara mig eller Sapp. När Alfredo gått fortsatte vi mysa en stund innan vi skulle byta om till daten.
Jag drog ut allt från resväskan. Justin hade sagt att det var betydligt kyligare på kvällarna än på dagarna. Det var förstligt, så var det alltid. Jag drog fram ett par ljusa pösiga jeans och en randig t-shirt. Det fick bli det, tillsammans med mina USA converse.
______________________
Vad händer på den mystiska dejten? Läs vidare! Rekomendera gärna till andra också!
ÄLSKAR MINA LÄSARE<3
Btw, har stavat fel på Sapphires perspektiv skylt, men det fixar jag någon annan gång ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!