The cottage - Chapter 32 del 2

Previosly:
- Fryser du? viskade han jukt i mitt öra. Jag nickade smått på huvudet. Justin nickade och tog tag i min hand. Han gick in i huset.

-
bild kollage 1
-
När vi kom in möttes jag av världens värme. Det var varmt inne i stugan.
- Jag behöver ingen tjocktröja längre, sa jag och skrattade. Justin skrattade till och nickade.
- Jag vet! Det är nästan för varmt här inne! Jag nickade och skrattade.
- Ska vi äta något? frågade jag. Han nickade och gick iväg mot köket, men mig hack i häl.
- Vad vill du ha?
- Vad har vi? Han himmlade men ögonen, men hade ett stort leende på läpparna.
- Ben & Jerrys, Ben & Jerrys, eller så kan jag ringa Kenny och fråga om han kan komma hit med pizza? Jag log stort och nickade.
- Pizza? frågade jag och han log stort och nickade.
- Jag ringer direkt, han kom fram till mig och kysste mig en sista gång på hjässan innan han gick iväg mot hallen med telefonen i högsta hugg. Jag gick iväg mot hall-sovrummet och grabbade tag om min mobil som låg på nattyxbordet. Jag hörde Justin mumla saker i hallen. Jag satte mig snabbt ner på den mjuka sängen och låste upp mobilen. Jag loggade sedan in på twitter, eller tryckte på twitter-ikonen. Jag hade ingen aning om hur man loggade ut, så jag var inne hela tiden. Jag kollade runt lite. Jag hade inte fått några hat-tweets ennu. De kanske inte fattat att jag och Justin hade ihop det. Hoppas att de inte fattade, de skulle de antagligen göra snart, Justin var ju inte långsam med att visa det. Jag tänkte tillbaka när han la handen på mig rygg, när vi pratat med den lilla tjejen Jazmyn. Jag log lite åt minnet. Sedan kollade jag ner på mobilen igen. Jag började skriva ett nytt tweet, men ändrade de flera gånger då jag inte blev nöjd med det. Men tillslut fick det låta:
' I don't know what to say, just Thank you ' jag tweetade det. Jag tryckte sedan på hemknappen och låste mobilen. Jag la den på nattyxbordet igen precis när Justin klev in i rummet.
- Går det bra med Hawaii? Han log lurigt. Jag kollade halvt förskräckt på honom och skakade på huvudet.
- Helst inte, han såg förskräckt ut och höjde telefonen igen.
- Hon vill inte ha hawaii, hon vill ha vesuvio.. Jaha... Går det inte att ändra.. Nehe.. jaha.. okej.. Hejdå.  Han la på och kollade uppgivet på mig.
- Det gick tyvärr inte att ändra, sedan brast det. Han började skratta för fullt.
- Nej visst Justin! sa jag och började också skratta. Jag reste mig upp och började gå mot han, han reste sig rakt upp och gick fram till mig. Han började sig ner och kysste mig mjukt på läpparna. Hjärtat började genast dunka hårt i hjärtat och flärilarna blev galna i magen. Det började pirra i hela kroppen och en glädje-ilning spred sig i ryggraden. Han la händerna på min rygg och tryckte mig närmre sig. Jag la händerna på hans nacke och fnittrade till mellan kyssarna.
Knack knack. Jag hatade de jävla knackningarna. De var alltid så när man hade som roligast eller mysigast. Justin avslutade kyssen och flinade mot mig. Fan. Hans ögon var för bruna. Han försökte resa sig lite men jag höll bara kvar honom. När vi myst vid stranden ville jag inte framstå som den beroende flickvännen, det var allt jag ville just nu. Bara han inte gick.
- Ska jag inte öppna? sa han retligt och jag skakade dramatiskt på huvudet.
- Nej, sa jag snabbt. Han skrattade. Jag låg över Justin i sängen, eller halvt över. Jag låg med min överkropp mot hans och mitt ansikte mor hans. Vi hade myst ett bra tag nu, i väntan på pizza. Han reste sig dramatiskt upp och jag stönade surt till. Sedan bärde han upp mig och jag började skratta istället. Han kysste mig mjuk innan han började gå mot dörren. Det knackade hårt igen.
- Kan du öppna? sa Justin mjukt när vi kommit fram till dörren, jag skrattade till och nickade innan jag öppnade dörren. Där ute stog Kenny, med Pattie bakom sig.
- Pizzan, sa han och skrattade till. Pattie med. Jag fick ett panik-artat uttryck i ansiktet. Justin var därimot helt normal. Kenny la pizzorna i mitt knä.
- Ni verkar ha det kul? frågade Kenny med ett leende, en rodnad spreds på mina kinder. Jag vet inte varför, vi hade ju inte gjort något? Justin nickade.
- Ja, jag fnittrade till lite. Justins kallufs var förstört därimot, den var alldeles ruffsig. Jag la min vänstra arm runt han nacke och masserade han diskret. Han började bak huvudet och skrattade till.
- Jag möter er ungefär klockan halv 11 imorgon på samma ställe som idag, okej? Justin nickade. Efter en liten liten stunds dö-prat förklarade Justin att vi behöve gå in och äta pizzorna nu, så att de inte kallnade. Jag bortfarklarade mig därimot med att Justin skulle få världens ryggskott om han bärde kvar mig, men det nekade han. När vi stängt dörren igen suckade jag lättat ut. Justin gick snabbt fram till sängen och började kyssa mig igen, när jag lagt ner pizzorna såklart.
- Vi måste äta nu, sa jag och skrattade. Justin nickade. Vi reste oss från sängen och tog pizzorna med oss till köket. Justin öppnade den ena och gjorde en äcklad min. Jag skrattade.
- Vesuvion? frågade jag och han nickade. Jag öppnade den andra och gjorde likadant, en äcklad min.
- Hawaii? frågade Justin och höjde på ena ögonbrynet. Jag nickade. Han fuktade sina läppar och gick fram till mig, som stod på andra sidan bordet. Han la händerna på mina höfter och kysste mig mjukt i nacken. Hårstråna på armarna reste sig snabbt.
- Du.. dödar.. mig, viskade jag fram. Han skattade och la sina händer på mina, som låg på bordet. HAn kramade om det och la de runt min kropp. Det skulle se lite konstigt ut om man titta framifrån. Det skulle se ut som om jag kramade om mig själv, det gjorde jag inte. Justin var bara fullt koncentrerad på att kyssa mig i nacken. När han kom fram till käken klarade jag inte av det mer, jag vände mig hastigt om och kollade frustrerat på honom. Sedan tryckte jag snabbt mina läppar mot hans. Han besvarade kyssen. Efter en liten stund avslutade vi båda den och han pussade mig en sista gång på kinden
- Fryser du? viskade han jukt i mitt öra. Jag nickade smått på huvudet. Justin nickade och tog tag i min hand. Han gick in i huset.

bild1,bild2
----
När vi kom in möttes jag av världens värme. Det var varmt inne i stugan.
- Jag behöver ingen tjocktröja längre, sa jag och skrattade. Justin skrattade till och nickade.
- Jag vet! Det är nästan för varmt här inne! Jag nickade och skrattade.
- Ska vi äta något? frågade jag. Han nickade och gick iväg mot köket, men mig hack i häl.
- Vad vill du ha?
- Vad har vi? Han himmlade men ögonen, men hade ett stort leende på läpparna.
- Ben & Jerrys, Ben & Jerrys, eller så kan jag ringa Kenny och fråga om han kan komma hit med pizza? Jag log stort och nickade.
- Pizza? frågade jag och han log stort och nickade.
- Jag ringer direkt, han kom fram till mig och kysste mig en sista gång på hjässan innan han gick iväg mot hallen med telefonen i högsta hugg. Jag gick iväg mot hall-sovrummet och grabbade tag om min mobil som låg på nattyxbordet. Jag hörde Justin mumla saker i hallen. Jag satte mig snabbt ner på den mjuka sängen och låste upp mobilen. Jag loggade sedan in på twitter, eller tryckte på twitter-ikonen. Jag hade ingen aning om hur man loggade ut, så jag var inne hela tiden. Jag kollade runt lite. Jag hade inte fått några hat-tweets ennu. De kanske inte fattat att jag och Justin hade ihop det. Hoppas att de inte fattade, de skulle de antagligen göra snart, Justin var ju inte långsam med att visa det. Jag tänkte tillbaka när han la handen på mig rygg, när vi pratat med den lilla tjejen Jazmyn. Jag log lite åt minnet. Sedan kollade jag ner på mobilen igen. Jag började skriva ett nytt tweet, men ändrade de flera gånger då jag inte blev nöjd med det. Men tillslut fick det låta:
' I don't know what to say, just Thank you ' jag tweetade det. Jag tryckte sedan på hemknappen och låste mobilen. Jag la den på nattyxbordet igen precis när Justin klev in i rummet.
- Går det bra med Hawaii? Han log lurigt. Jag kollade halvt förskräckt på honom och skakade på huvudet.
- Helst inte, han såg förskräckt ut och höjde telefonen igen.
- Hon vill inte ha hawaii, hon vill ha vesuvio.. Jaha... Går det inte att ändra.. Nehe.. jaha.. okej.. Hejdå.  Han la på och kollade uppgivet på mig.
- Det gick tyvärr inte att ändra, sedan brast det. Han började skratta för fullt.
- Nej visst Justin! sa jag och började också skratta. Jag reste mig upp och började gå mot han, han reste sig rakt upp och gick fram till mig. Han började sig ner och kysste mig mjukt på läpparna. Hjärtat började genast dunka hårt i hjärtat och flärilarna blev galna i magen. Det började pirra i hela kroppen och en glädje-ilning spred sig i ryggraden. Han la händerna på min rygg och tryckte mig närmre sig. Jag la händerna på hans nacke och fnittrade till mellan kyssarna.
Knack knack. Jag hatade de jävla knackningarna. De var alltid så när man hade som roligast eller mysigast. Justin avslutade kyssen och flinade mot mig. Fan. Hans ögon var för bruna. Han försökte resa sig lite men jag höll bara kvar honom. När vi myst vid stranden ville jag inte framstå som den beroende flickvännen, det var allt jag ville just nu. Bara han inte gick.
- Ska jag inte öppna? sa han retligt och jag skakade dramatiskt på huvudet.
- Nej, sa jag snabbt. Han skrattade. Jag låg över Justin i sängen, eller halvt över. Jag låg med min överkropp mot hans och mitt ansikte mor hans. Vi hade myst ett bra tag nu, i väntan på pizza. Han reste sig dramatiskt upp och jag stönade surt till. Sedan bärde han upp mig och jag började skratta istället. Han kysste mig mjuk innan han började gå mot dörren. Det knackade hårt igen.
- Kan du öppna? sa Justin mjukt när vi kommit fram till dörren, jag skrattade till och nickade innan jag öppnade dörren. Där ute stog Kenny, med Pattie bakom sig.
- Pizzan, sa han och skrattade till. Pattie med. Jag fick ett panik-artat uttryck i ansiktet. Justin var därimot helt normal. Kenny la pizzorna i mitt knä.
- Ni verkar ha det kul? frågade Kenny med ett leende, en rodnad spreds på mina kinder. Jag vet inte varför, vi hade ju inte gjort något? Justin nickade.
- Ja, jag fnittrade till lite. Justins kallufs var förstört därimot, den var alldeles ruffsig. Jag la min vänstra arm runt han nacke och masserade han diskret. Han började bak huvudet och skrattade till.
- Jag möter er ungefär klockan halv 11 imorgon på samma ställe som idag, okej? Justin nickade. Efter en liten liten stunds dö-prat förklarade Justin att vi behöve gå in och äta pizzorna nu, så att de inte kallnade. Jag bortfarklarade mig därimot med att Justin skulle få världens ryggskott om han bärde kvar mig, men det nekade han. När vi stängt dörren igen suckade jag lättat ut. Justin gick snabbt fram till sängen och började kyssa mig igen, när jag lagt ner pizzorna såklart.
- Vi måste äta nu, sa jag och skrattade. Justin nickade. Vi reste oss från sängen och tog pizzorna med oss till köket. Justin öppnade den ena och gjorde en äcklad min. Jag skrattade.
- Vesuvion? frågade jag och han nickade. Jag öppnade den andra och gjorde likadant, en äcklad min.
- Hawaii? frågade Justin och höjde på ena ögonbrynet. Jag nickade. Han fuktade sina läppar och gick fram till mig, som stod på andra sidan bordet. Han la händerna på mina höfter och kysste mig mjukt i nacken. Hårstråna på armarna reste sig snabbt.
- Du.. dödar.. mig, viskade jag fram. Han skattade och la sina händer på mina, som låg på bordet. HAn kramade om det och la de runt min kropp. Det skulle se lite konstigt ut om man titta framifrån. Det skulle se ut som om jag kramade om mig själv, det gjorde jag inte. Justin var bara fullt koncentrerad på att kyssa mig i nacken. När han kom fram till käken klarade jag inte av det mer, jag vände mig hastigt om och kollade frustrerat på honom. Sedan tryckte jag snabbt mina läppar mot hans. Han besvarade kyssen. Efter en liten stund avslutade vi båda den och han pussade mig en sista gång på kinden, leendes.
4777072_large
___
KOMMENTERA!



Kommentarer
Postat av: Anonym

iii vill ha meer! :D <3

2012-04-28 @ 18:46:17
Postat av: Matilda

Jätte bra! Vill ju bara läsa merrrrrrr! Som jag alltid säger ^^ <3

2012-04-28 @ 20:01:23
Postat av: Sanna

Hej Ebba skriv gärna mer, den är jätte bra. Och det får aldrig bli något slut :)<333

2012-04-29 @ 16:23:17
Postat av: Mikael Grön

http://sv.wikipedia.org/wiki/Nattduksbord
http://assets.dornob.com/wp-content/uploads/2013/11/ax-table.jpg

2014-02-06 @ 13:04:43
URL: http://mikaelgron.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!