Chapter 105 - I can be your hero, baby.

- Var.. Jag avbröt honom i meningen.
- För annars hade vi inte kunnat göra det här.. Jag lutade mig mot hans läppar och kysste han mjukt. Han avbröt den tvärt.
- Men jag har fler present... Jag avbröt honom igen.
- Skit i dem nu.. viskade jag långsamt mot hans läppar, och jag gjorde rätt, för han började hungrit kyssa mina läppar igen.


Justin la ner mig på rygg och kysste mig mjukt på läpparna, han hade ena handen på min sida och andra som stöd mot marken för att inte falla över mig. Jag själv hade båda handerna om hans nacke.
Känslan när han tog i mig kunde inte beskrivas. Den var underbar, underbarast.
Jag älskade den helt enkelt.

-

- Jag behöver inte fler presenter! muttrade jag när han radade upp paket efter paket på gräset framför oss. När alla var uppradade satte han sig förväntansfullt bakom mig med händerna om min midja.
- Du behöver in.. började jag men blev avbruten.
- Men jag ville Sapp, sitt tyst och lydigt och öppna paketen nu, jag älskar att ge dig presenter. Jag grimascherade lite och kollade bok mot honom med stora valpögon.
- Men jag vet ju att jag inte kan göra det tillbaka!
- Det kan du visst.
- Jag har inte peng..
- Inte pengar dummer, skrattade han och kicklade mig mjukt i magen.
- Genom att bara var här vid mig. Jag bryr mig inte om presenter. Jag suckade och greppade tag om paketet som låg närmast.
- Inte jag heller. Jag vände mig om och tryckte upp paketet mot honom.
- Fyyy.. skrattade han och kysste mig mjukt. Han la händerna på mina höfter och drog mig närmre.
- Du behöver ändå öppna paketen... viskade han mjukt mot min kind, nackhåren reste sig och jag flyttade mina händer mot hans nacke.
- Sccchh..

-

- Det är bara ett extra! Jag kollade runt omkring mig, jag var inmurad av paket. Jag fattade inte att han kunde köpa allt.
Det fanns bland annat ett precus lika dant armband som jag redan fått, men silvrigt.
" Ifall jag hade något på mig som inte passade till de guldiga " Hade han sagt. Jag hade skrattat. Men älskat det.
Han hade knäppt fast det på min andra handled och jag hade sedan tagit upp ännu ett paket.
- Extra? Juuuustiin! Han log stort och kollade menande på mig.
- Jag vet inte om du kommer gilla den, skratta inte okej? De är lite ego, jag fnissade till. Paketet var inslaget i ljus blått papper och rosa band. Det var inte stort, och rätt avlångt.
Jag suckade.
Vad kunde detta vara?
Jag började med att klippa av bandet, Justin hade varit smart att ta med sig en sax, och det faktum förvånade mig en hel del.
Sedan började jag riva av papret.
- Jag såg att din nästan va slut.. Ehhm.. Asså.. Jag vet inte om du gillar den, jag kan köpa samma som du hade! Och du luktar underbart som du är.. Jag vet inte riktigt varför jag.. ehm köpte den, men jag kan byta den om du vill!
Ett leende spreds på mina läppar. Det var en liten förpackning. Och jag kände igen den väldigt mycket.
Det var Justins nyaste parfym, Girlfriend.
- Jag älskar den Justin! Ta det lugnt! Ett underbart leende spreds på hans läppar, han hade tappat nästan all färg i ansiktet och jag la ner paketet på marken och slängde armarna om hans hals.
- Sluta va så orolig Justin, jag älskar dig. Så varför skulle jag då inte älska dina paket, och DIN parfym.
Han kysste mig mjukt i nacken.
- Tack älskling, jag var rädd att du inte skulle gilla den. Jag hörde leendet på hans röst.
- Det är sjukt grymt att ens pojkvän har en egen parfym, jag ska lätt berätta det för alla i skolan. Han kollade upp på mig och log stort. Han la handen på min kind och smekte mig mjukt med tummen. Jag lutade ansiktet mot hans handflata och slöt försiktigt ögonen. Han fnissade till och smekte mig långsammare och långsammare. Han lutade sig närmre och lutade sin panna mjukt mot min.
- As long as you love me, We could be starving, We could be homeless, We could be broke
As long as you love me, I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold.
Han tog en paus men fortsatte smeka min kind.
- As long as you love, love me, love me
As long as you love, love me, love me
I'll be your soldier
Fighting every second of the day
For your dreams girl
I'll be your whole world
You can be my Destiny's Child on a stinger
So don't stress
Don't cry
We don't need no wings to fly
Just take my hand
Han viskade nästan fram orden, jag lutade mig mer och mer mot hans handflata ju mer han sjöng, tyst tyst.
- Ask me what's my best side
I step back and point at you. De sista orden sa han bara. Han viskade de, precis i mitt öra.
Han smekte mig en sista gång på kinden innan han viskade.
- Lägg dig ner. Jag la mig ner, snabbt och så enkelt jag bara kunde. Jag hörde bara hur han viskade små saker som:
- Du är mitt liv.
- Jag älskar dig.
- Du är mitt allt.
- Jag och dina fans.. viskade jag så tyst jag kunde, men jag kände hur han nickade mot min nacke.
- Ska jag sjunga mer? Jag nickade knappt synbart.
Men han såg det.
- Would you dance,
If I asked you to dance?
Would you run,
And never look back?
Would you cry,
If you saw me crying?
And would you save my soul, tonight?
I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.
Han andades långsamt i mitt öra. Kysste mig mjukt i nacken medans mina andningar blev tyngre och tyngre.
Till slut somnade jag. I Justins armar.


LÅTAR:
1. As long as you love me - Justin Bieber
2. Hero - Enrique Iglesias

VAD TYCKTE NI DÅ? 
LITE SEGT? 
KOMMENTERA

 




Kommentarer
Postat av: Wilma

Det va inte alls segt de va underbart :D och du: du får ju inte sluta nu de är ju nu allt de härliga börjar ;D <3 meeeeeeeeeeeeeeer<3

2012-08-02 @ 23:45:12
URL: http://wiilmiiis.blogg.se
Postat av: Julia

I vilket program gör du dina collage? :)

2012-08-03 @ 00:05:13
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Ewweh

Så mysigt<3 haha eller vad man kan säga men Grymt bra kapitel :)

2012-08-03 @ 00:10:16
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Postat av: Anonym

underbaaaaaaaaaart! jag älskar't :') MER ♥

2012-08-03 @ 00:42:53
Postat av: Anonym

ännu ett grymt kapitel;)!!

2012-08-03 @ 00:51:52
Postat av: Sanna

Jätte mysig ju! Jätte sött! Grymt !!<3

2012-08-03 @ 11:42:52
Postat av: Sanna

Jätte mysig ju! Jätte sött! Grymt !!<3

2012-08-03 @ 11:42:54
Postat av: Anonym

grymt bra som vanligt! mer ♥

2012-08-03 @ 13:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!