Chapter 107 - You r so sexy


- Vad gör du? skrattade jag när spetsen inte längre nuddade min hals. HAn la sig ner bakom mig igen.
- Det får du se. Han kysste mig mjukt i nacken, så jag vände mig om och lät han kyssa mig på läpparna istället.


 

YOU R SO SEXY - Moget Justin. Moget.
Jag hade rest mig upp ur sängen när Justin gått på toa. Nyfiken som jag var gick jag direkt fram till speglen och studerade det han hade skrivit på min hals.
Kunde han inte komma på något mer avlägsnet ställe? Som i nacken? Eller armen?
Istället hade han skrivit de rakt på halsen, vid den vänstra sidan. Men det syntes ändå, jag hade redan testat att släppa ut håret och kollade om man kunde täcka de med håret, det gick inte. Jag hörde toalett dörren öppnas ute i hallen och jag vände mig snabbt om för att kolla på Justin när han kom in i mitt rum. Hans snälla stora ögon kollade rakt in i mina och jag försökte kolla surt på honom.
- Vad är det där? Jag pekade på halsen och kollade irriterat på honom.
- Vill du veta vad de står?
- Nej, jag vet redan vad de står.
- You r so sexy. Vet du vad de betyder? Han hånlog mot mig. Jag suckade irriterat.
- Kunde du inte hitta något annat lite diskretare ställe? Han skakade på huvudet.
- Tydligen inte. Jag slog mig hårt i pannan.
- MAT! Jag kollade mot klockan, halv 2.
- Åhh, jag suckade djupt innan jag började gå mot dörren, som Justin stod ivägen från. Och när jag skulle gå förbi honom drog han in mig i sin famn och kysste mig mjukt på hjässan.
- Du kan fortfarande inte springa från dina problem Justin.
- Vilket problem, du överreagerar. Han kysste min hjässa igen.
- Jag vet. Jag suckade och log sedan.
- Men du måste lova att du skriver på något annat ställe nästa gång då?
- Jag lovar.

-

- Fin tatuering. Jag gav pappa en mördande blick från andra sidan köket. Jag hade rest mig upp och hämtat lite cola ur kylen när han kommit med sin påhittiga kommentar.
- Tack, sa jag med efter tryck och kollade mördande på Justin. Han log bara mot mig. Jag gick tillbaka till min plats bredvid Justin och började äta igen.
- Vi kommer få fin besök ikväll. Jag kollade upp mot pappa, och Justin hade inget med detta att göra, då han blev lika chockad som jag.
Och han sög verkligen på att ljuga.
- Vem kommer? Jag kollade varnande på pappa, han log bara.
- Det får inte du veta, men jag lovar, den är inte farlig.
- DEN? Är det ett objekt?
- Nej, det är en människa, men jag kan inte avslöja vilket kön.
- Gah, sluta!
- Jag kan inte, han blinkade med ena ögat mot mig och jag suckade.
- Åhh.
- Men jag måste gå nu, ska handla lite, ni klarar väll er själva ungdommar? Pappa reste sig upp och kollade ner på oss. Jag nickade och Justin tog min hand under bordet.
- Bra, ses sen. Han gick ut till hallen, drog på jackan, tog på sig skorna och gick ut till uppfarten. Jag hörde bilen starta ich sedan åka iväg.
- Du har ingen aning om vem som ska komma? Jag vände mig mot Justin och såg direkt att han inte ljög, han skakade på huvudet.
- Bra.

- Seriöst? Ska vi kollade på denna? Justin höll upp skräckfilmen jag valt och jag nickade entusistiskt och han gjorde en irriterad min.
- Ja, vi ska kolla på den! Han höll upp ' I spit on your grave ', den värsta trailern jag någonsin sett tillhörde ' I spit on your grave '.
Och ändå ville jag kolla på den?
Jag var lite småsjuk ibland.
Trust me.
- Är du säker? Kommer du inte ihåg hur trailern skrämde ihjäl dig, han gjorde en osäker min mot mig. Jag kollade irriterat mot honom.
- Ja jag vill kolla på den. Svarade jag rakt. Han höjde händerna och sa med kroppsspråket ' okej, jag ger mig '.
- Okej okej. Han skrattade till, gick fram till tv:n, satte in filmen. När allt äntligen var klart kom han och satte sig bredvid mig i soffan.
Och ja. Justin kunde hela vårt hus i princip utan och innan, det var som att läsa en bildbok. Han visste allt.
Han drog ner mig mot sitt bröst och kysste mig mjukt på hjässan.
Sedan visades förtexterna på tv:n och båda satt spända och väntade på fortsättningen.


Ganska kort :/ MEn men :) 
MIIINST 5 KOMMENTARER! 
KOMMENTERA

 

 




Kommentarer
Postat av: Ewweh

gryyyymt braaa

2012-08-04 @ 22:40:56
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Postat av: Wilma

Jätte bra, meeeeeeeer<33

2012-08-04 @ 22:58:43
URL: http://wiilmiiis.blogg.se
Postat av: Anonym

Meeeera!!:)

2012-08-05 @ 00:09:44
Postat av: Matilda

Såååå bra! Skriv mer! :D<3

2012-08-05 @ 00:56:38
Postat av: Anonym

MER!!! <3

2012-08-05 @ 01:51:06
Postat av: Elin

sjukt bra meeer! :)<3

2012-08-05 @ 11:10:32
URL: http://ellinsofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!