Chapter 109 - Computer fun

- Puss först? Tay skrattade samtidigt som jag reste mig upp och gav han en puss på munnen. När jag avslutat den räkte han fram en rosa fin ros till mig.
- Åh tack! Jag kramade om honom och pussade han mjukt på kinden. När han gått ut igen reste sig Taylor upp och sa:
- Juste jag har också något till dig ju!


 

Taylor tog fram påsen jag hörde hon bärde runt på hela tiden, den var större än jag trott, väldigt stor. Hon drog upp ett stort avlångt hyffsat platt paket. 

- Jag behöver inget Tay.
- Varsegod!
- Du är hopplös, jag skrattade till och hon räckte mig paketet, jag la rosen försiktigt på sängen och började sedan riva av paketpappret. Där under gömde sig en kartong, med en stor bild på.
Och bilden föreställde; En Data.
Och inte vilken data som helst, en mac. Min andra hade gett upp efter 6 kämpiga år. Det var också en mac, men inte alls denna modellen, en mycket äldre modell. Men den hade funkat de åren jag jobbat med den. Och jag hade älskat den, men jag kunde slå vad om att jag skulle älska denna mer.
Jag stod där med vidöppen mun och flämtade till när verkligheten verkligen sprang ifatt mig.
- Åh, det är för mycket Taylor. Seriöst, du behöver inte ge mig såhär dyra saker! Hon kollade med ett leende och snett huvud på mig.
- Bara erkänn att du älskar den.
- Jag älskar den, men den är fortfarande för dyr. Jag försökte räcka över den mot henne och sa: Du måste ta tillbaka den.
- Jag har känt dig hela livet, och Justin i några månader, och han får ge dig sådär dyra saker, hon gick fram till mig och började försiktigt pilla på mitt guldarmband, denna kostade minst 10 tusen kronor Sapp! fortsatte hon sedan. Jag suckade och skakade på huvudet.
- Det är annorlunda, jag kunde knappt ta imot den heller, han TVINGAR på mig saker, jag skrattade till och kände plötsligt två händer om min midja.
- Men du gillar det, jag kände den lena rösten mot min nacke och håren på armarna och nacken reste sig snabbt upp.
- Ja, jag gillar presenterna, såklart, men jag vill fortfarande inte att du ska ge mig de. De är för dyra.
- OCH kolla, du fick TVÅ! Taylor fortsatte anklaga mig för att inte ta imot hennes presenter. Hon fingrade nu på silver armbandet.
- Okeeej! Jag ger mig! Jag tog upp händerna i en gest som betydde de jag just sagt. Hon hoppade ett lyckligt skratt och gjorde en hög femma med Justin, det vill säga innan han sprang fram och bärde upp henne för att sedan snurra runt med henne två varv i luften.

Jag skrattade hela tiden, då det såg sjukt kul ut, Taylor var inte beredd.
När han släppt ner henne på marken viskade han, väldigt högt och inte riktigt i hennes öra:
- Säg inget till min tjej, hon kommer bli grön av avund.
Han kollade på mig och la pekfingret framför munnen samtidigt som han gjorde något slags:
- SHHHHHH.. Ljud.

- Ha ha! skrattade jag och han gick fram till mig och kysste mig mjukt på kinden.
- MATEN ÄR KLAR! Min mage kurrade till som på kommando och alla gick mot köket med leende på läpparna. 


JAA, liiiite :(<3
 
KOMMENTERA 
MINST 5!

 




Kommentarer
Postat av: Wilma

Omg älskar denna novellen! Meeeeeeeeer ofc<33

2012-08-06 @ 22:36:57
URL: http://wiilmiiis.blogg.se
Postat av: Anonym

MER!

2012-08-06 @ 23:24:07
Postat av: Anonym

MEEEER!!

2012-08-07 @ 00:22:22
Postat av: moa

mer mer mer mer mer!!
kolla gärna in min novell och kommentera vad du tycker :)

Svar: Sure :D
Ebba

2012-08-07 @ 20:49:02
URL: http://justinnovells.webblogg.se
Postat av: Anonym

Meeeera NUUUU!!!:)

2012-08-07 @ 21:16:56
Postat av: meee

Meeeeer :D

2012-08-07 @ 22:46:08
Postat av: moa

jag kommer inte ihåg om jag har kommenterat (a) så jag gör det (igen?) för säkerhetsskull! ;D
AS BRA, meeer ♥

2012-08-08 @ 11:33:54
Postat av: sara

Meeeeeeeerrrrr snälla!!!!!

2012-08-08 @ 12:51:38
Postat av: Natalie

Meeer !!

2012-08-08 @ 17:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!