Chapter 110 - Merry Christmas

- Ha ha! skrattade jag och han gick fram till mig och kysste mig mjukt på kinden.
- MATEN ÄR KLAR! Min mage kurrade till som på kommando och alla gick mot köket med leende på läpparna.


 

23 december 2012 - nästan julafton och snart början på ett nytt år.
Sapps och min familj skulle fira julen tillsammans i mitt hus utanför LA. OCh de var påväg hit, typ nu.
Det knackade på dörren och jag sprang snabbt och uppspelt och öppnade, Sapp hade knackat och jag slängde direkt armarna om henne. Hon skrattade och besvarade kramen. När Stefan klev in genom dörrarna var munnen vidöppen och ögonen uppspärrade.
- WOW. Andades han ut. Jag hade fortfarande armarna runt Sapp och kramade henne det hårdaste jag kunde. Som om hon skulle försvinna om jag släppte.
- Hah, skrattade jag fram och kollade på Stefan över axlen på Sapp.
- Huset är ju.. Gigantiskt! utbrast han och slog ut med armarna.
- Ja, det kan man väll säga, skrattade jag och Sapp kysste mig mjukt på kinden.
- Är det okej om du sover i gästrummet? Jag har två, de ena är mammas och de andra för andra gäster. Pappa och mina syskon ska också komma, jag kollade ner på Sapp när jag sa det sista och på Stefan när jag sa de första.
Stefan nickade och Sapp log stort.
- Va roligt att din pappa och syskon ska komma! Stefan log stort och kollade på mig.
- Ja, det ska de verkligen. Ni kan komma in. Jag backade några steg och Sapp trampade av sig sina skor. Hon gick sedan fram till mig släpandes på sin packning.
- Var ska jag ställa detta? Hon kollade upp på mig och jag log stort samtidigt som jag tog hennes hand och började gå mot mitt sovrum, jag öppnade de två stora dörrarna och hon tappade hakan när hon fick syn på den stora sängen i mitten av rummet.
Alla sa att det var gigantiskt.
Och jag kunde inte annat än att hålla med.
- Hur kan du ha råd med detta? Hon gick fram till sängen och drog händerna mot siden tyget som låg över. Hon hade lämnat sin packning vid dörren bredvid mig och jag tog tag i den och gick bort till den vänstra sidan av sängen för att ställa ner den bredvid sängen. Jag satte mig sedan ner och kollade mot Sapp som kollade runt i rummet. Hon hade på sig ett par mörka tighta jeans och en tjock stickad tjocktröja över. Under tjock tröjan hade hon också något, men det var bara en liten del av armarna som stack ut, så jag kunde inte se vad, kanske en shorta av något slag? Det var en söt utstyrtsel i alla fall.
- Jag vet inte, svarade jag på hennes fråga, dock lite sent.

Hon skrattade till och nickade.
- Segt svar. Jag nickade och skrattade till. Hon började sakta men säkert gå fram mot mig och la sina händer om min hals samtidigt som hon satte sig ner i mitt knä i sängen.
- Jag har saknat dig. Hon viskade det någon centimeter från mina läppar och jag kunde känna hennes söta andedräkt mot min underläpp. Jag slöt ögonen och njöt av hennes närhet.
- Det var länge sedan. Jag viskade det mot hennes överläpp, fortfarande med slutna ögon och händerna mot hennes rygg. Jag öppnade efter en lite stund ögonen och kollade rakt in i hennes bruna vackra rådjurs ögon. Det kändes som om hon kollade igenom mig.
Som om hon kunde se varje misstag jag gjort, ett för ett.
Som om hon visste alla tjejer jag kysst innan henne.
Vilka som varit sanna och vilka som inte varit det.
Det var läskigt.
Men jag älskade det.
Och jag älskar framför allt henne.
Jag la mig ner i sängen och hon lät frivilligt sin kropp följa efter min ner i de mjuka madrasserna. Hon kysste mina läppar mjukt när jag nuddade madrassen och jag svarade snabbt hennes kyss och la händerna om hennes nacke.
- Ehhm.. Ursäkta, men jag undrar bara var jag ska sova. Jag frågade Pattie men hon visste inte riktigt vilket rum.. Eftersom att dina syskon och pappa också kommer. Förlåt att jag störde föresten.
- Jag kan visa dig. Jag gjorde ansats att resa mig upp och Sapp fattade vinken och hoppade av mina ben. Jag reste mig upp och gav Sapp en puss i pannan innan jag gick ut från rummet och lämnade ensam i det stora huset.
Okej, inte bokstavligt.


Jag började packa upp lite. La mina saker i sängen och ordnade allt. När Justin kom in igen kramade han om mig bakifrån och viskade sedan tyst i mitt öra.
- Förlåt för innan.
- Det var ju min pappa.
Tystnad.
- Har du stängt dörren? viskade jag medans jag kollade bak mot honom.
- Ja..?
Sedan fortsatte vi där vi var innan, dörren var ju stängd.

-

Det knackade på ytterdörren. Pattie, min far, jag och Justin hade samlats vid matbordet för att äta middag.
Men Justin reste sig snabbt och bokstavligen sprang ut mot hallen. När den väl var öppnad kunde man höra ett glatt utrop från en liten midre tjej.
- BIEBER! Jag reste mig snabbt upp och det pirrade i magen när jag försiktigt gick iväg mot hallen för att möta Justins syskon och pappa.
Jag ställde mig försiktigt bakom Justin och gömde mig nästan.
Jag hade alltid varit osäker på mig själv när det kom till saker, som på vad jag fick och inte, eller vad jag ville och inte.
Detta var ett sådant länge, jag visste inte om Justin ville att jag skulle komma fram eller inte.


Sry för den randomade someday flaskan ;) Den kommer i nästa ;D 

 

KOMMENTERA

MINST 8 =)




Kommentarer
Postat av: Natalie

Jätte bra meer !

2012-08-08 @ 19:51:33
Postat av: Anonym

Grym meeeera!!

2012-08-08 @ 21:00:54
Postat av: Anonym

Mer!!

2012-08-08 @ 21:01:16
Postat av: Anonym

Meeeeer

2012-08-08 @ 21:01:53
Postat av: Anonym

More!!

2012-08-08 @ 21:02:46
Postat av: Anonym

Mer!

2012-08-08 @ 21:03:18
Postat av: Anonym

Mera!!

2012-08-08 @ 21:29:53
Postat av: dmoa

MER! :D

2012-08-09 @ 01:03:45
Postat av: Wilma

Jippie är den 8:onde som kommenterade ;) men skit bra meeeeeeeeer ofc<33

2012-08-09 @ 01:31:40
URL: http://biebzzismine.blogg.se
Postat av: moa

Meeer snälla!

2012-08-09 @ 02:32:33
URL: http://justinnovells.webblogg.se
Postat av: Anonym

mer :D

2012-08-09 @ 03:10:55
Postat av: emma

jätte bra mera mera mera!!!

2012-08-09 @ 08:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!