Chapter 111 - Jazzy

- BIEBER! Jag reste mig snabbt upp och det pirrade i magen när jag försiktigt gick iväg mot hallen för att möta Justins syskon och pappa.
Jag ställde mig försiktigt bakom Justin och gömde mig nästan.
Jag hade alltid varit osäker på mig själv när det kom till saker, som på vad jag fick och inte, eller vad jag ville och inte.
Detta var ett sådant länge, jag visste inte om Justin ville att jag skulle komma fram eller inte.


Jag ställde mig snett bakom Justin och kollade fram mot hans små syskon som tultade runt på golvet. HAn hade pratat mycket om de, så jag visste precis vad de hette.
Jazmyn och Jaxon.
Han hade pratat mycket om sin far också, Jeremy.
Jag visste inte vad jag skulle göra, men jag gjorde snedsteget att få ögonkontakt med Jeremy, och ett stort leende spreds på hans läppar samtidigt som jag kollade ner igen.
- Och vem är denna vackra dam? Han kollade mot Justin som kollade förvånat tillbaka, och sedan direkt till mig, där ett leende spreds på hans läppar också. Han hade tidigare böjt sig ner och dragit in Jazzy i en lång kram men reste sig nu upp och la höger armen om min midja.
- Detta är Sapphire Pierce, min flickvän. Det lät perfekt när han sa det. Flickvän. Stort och fint.
- Trevligt att träffas, Jeremy, Justins pappa, han sträckte fram handen och jag tog den vänligt tillbaka.
- Sapphire. Jag inståg mitt misstag precis när jag sagt det, Justin hade redan sagt mitt namn. Och nu sa jag det igen. Justin skrattade till och kysste mig mjukt på kinden. JAg kände Jeremys blickar mot oss, och hur han log.
- Jag vet, han log stort och kollade sedan mot Justin.
- Trevlig ung dam du har hittat, Justin skrattade och greppet om min midja hårdnade. Jag tror att jag blivit godkänd. Jeremy kollade ner mot marken och muttrade något i stil med:
- Och var tog de vägen nu då? Innan han gick iväg mot köket.
- Blev jag godkänd, viskade jag i Justins öra. Han log stort och nickade.
- Du blev helt klart godkänd, jag skrattade till och kysste honom mjukt på läpparna. Mjukt och snabbt. Så snabbt så att han inte hann besvara den.
- Nu måste jag bara bli godkänd av Jazzy och Jaxo, muttrade och och vände mig om för att börja gå tillbaka till köket. Men jag hindrades av två starka armar om min midja som drog mig tillbaka. Han böjde sig ner mot mitt öra och viskade tyst och sakta:
- De kommer godkänna dig, det kan jag lova, jag fnissade till och han började mjukt kyssa mig på halsen.
- Jag är hungrig Justin.
- Jag skulle kunna äta upp dig. HAn började bita mig mjukt och retsamt på halsen.
- Jag vill helst leva, skrattade jag och han släppte mig hals.
- Som du vill, jag skrattade och började släpa med han mot köket.

-

Jazzy var hur gullig som helst. Hon hade satt sig jämte mig och följde mig hela tiden med blicken. Men hon var riktigt söt och hade likadana ögon som Justin, bruna stora, och hur gulliga som helst.
- Jag kommer inte ihåg vad du heter, viskade hon mot mig, hon viskade det så tyst så att ingen annan skulle höra, direkt in i mitt öra.
- Jag heter Sapphire, men kalla mig Sapp, viskade jag tillbaka. Hon nickade och log stort.
- Sapphire, Sapp, hon smakade på namnet och log sedan belåtet.
- Jag gillar det, viskade hon och kollade leendes mot mig. Jag skrattade till och kollade tillbaka på henne.
- Du heter Jazmyn va? Hon nickade. Ska jag kalla dig Jazzy? frågade jag efter nickningen.
- Jazzy blir bra, gillar du min bror? Jag skrattade till och nickade innan jag började mig mot hennes öra och viskade:
- Jag älskar din bror. Hon skrattade lyckligt och log stort mot mig.
- Vad har du önskat dig för julklappar? viskade hon.
- Jag har inte önskat mig några, viskade jag tillbaka och hon kollade med stora ögon på mig.
- Har du inte önskat dig något? Jag fnissade till och skakade på huvudet.
- Jag vet inte vad jag vill ha.
- Justin kommer köpa något till dig ändå, jag sneglade lite på Justin som satt på Jazzys högra sida. Jag satt på hennes vänstra bredvid Pattie.
- Jag vet, suckade jag och fick Justins blick på mig, han hade mat i munnen och tuggade förfullt. Jag hånlog lite mot honom och han skrattade till med munnen stängd.
- Och vad pratar ni om då? Jeremy spände blicken skrattande i oss och vi båda ryckte på axlarna och skrattade till.
- Hemligt! Han log stort och fortsatte äta, något som jag och Jazzy också gjorde.

 


 

KORT KORT KORT KORT

MEN hinner inte nu, ska iväg till min sköthäst! 

Info om imon kommer ikväll, så checka in då

BYE BYE

KOMMENTERA 




Kommentarer
Postat av: Wilma

Åh du är så bra!! Meeeeeeeeeer<33

2012-08-09 @ 15:53:30
URL: http://biebzzismine.blogg.se
Postat av: Wilma

Åh du är så bra!!!! Mermermermermer!<33

2012-08-09 @ 15:55:23
URL: http://biebzzismine.blogg.se
Postat av: Anonym

Meeeera!!!

2012-08-09 @ 15:57:14
Postat av: Belieber<3

Bra :D Hur långt ska du skriva??? Och om du skulle sluta med denna skulle du göra en ny då??? (: Vill inte sluta läsa din novell

Svar: Denna novellen är snart slut tyvärr :( Jag kommer göra en ny novell när jag slutar med denna ja =)<3
Ebba

2012-08-09 @ 16:23:05
Postat av: Anonym

grymt bra! mer =)

2012-08-09 @ 18:29:49
Postat av: emma

jääääääätteeeeeee bra!!!!! mera mera meraaa!!

2012-08-09 @ 20:07:22
Postat av: elin (:

awesome ;)

2012-08-14 @ 03:00:23
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!