Inget kapitel idag :/

Tyvärr inget kapitel idag :/ 
Skulle precis koppla in min brors skärm och låna hans data(då en av mina kompisar lånade min :3) när min mamma sa att min bror skulle gå och lägga sig och att det inte var lönt.
Kunde de inte sagt det innan? -.-'
MEEEN, jag och min kompis ska nog skriva lite på våra noveller imon med :D 
(hennes blogg ------> http://inyourarms.bloggplatsen.se/, LÄS OCH KOMMENTERA, men GLÖM INTE MIN ;D )
Det skulle ni aldrig göra, ellerhur?;)
IAF, så jag hoppas det kommer ett imon ;D 
BYE BYE SHAWTY ;D
308956_296448770462961_1014525288_n_largeTumblr_m8rezaobmm1r6hr20o1_500_large
;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!