TWO THINGS, I MEAN THREE

Hej hopp ;D 
Nu ar jag lite saker att berätta.
FÖR DET FÖRSTA:
Jag ( lite sent I know ;D ) bytat namn på denna novell! Ville ha ett lite bättre namn xD 
Så den heter nu 
I CAN KISS AWAY THE PAIN. 
OKIII??
FÖR DET ANDRA:
Jag har hittat på den ny kategori, den heter 'MINA MINI NOVELLER' och den kommer ju såklart innehålla mini noveller lite då och då ;) Håller på med en nu :) 
OCH FÖR DET TREDJE:
Vet inte hur långt dagens kapitel blir, om det blir något :/ Har igentligen data förbud, säg inget till mina föreldrar ( ;) ) 
MEN, jag har suttit vid datan hela dagen och typ skrivit xD Men inte TYVÄRR på novellen, utan en mini novell jag bara har ett stort sug ATT SKRIVA, jag vet, lol xD 
MEN, jag var bara tvungen att skriva den, och jag är inte klar, än på länge xD 
MEN, igen, jag ska försöka skriva i alla fall ett litet inlägg idag. 
 
BYE BYE BABES



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!