Chapter 101 - Catching Feelings

 

Varför hade jag inte kommit på det tidigare? Det var knappt jag vågade dra ner handen i fickan och fiska upp något som såg ut som en lapp.
Det var inte en dröm.
Allt var sant.
Jag vecklade upp lappen och kollade vad det stod. Och jag skrämdes av innehållet.
’Vi kommer hitta dig, vänta bara’


 

Jag sprang in genom dörren. Jag sprang rakt in i köket och kollade om hon stod där, det gjorde hon inte. Jag gick sakta men säkert mot hennes rum och öppnade dörren en liten, liten bit.

Den knarrade till och allt var förstört. Hon hade sett mig. Hon satt vid datan och kollade på dataskärmen när hon plötsligt ryckte till och spände blicken i mig. Till en början såg hon spänd ut, men sedan mjuknade hon till och reste sig raskt upp. Själv slog jag upp dörren och mötte henne på mitten i rum. Jag slingrade armarna om henne och höll henne hårt.

- Jag kommer aldrig släppa dig igen. Hon snyftade till, men sa inget. Hon visste att jag inte kunde hålla vad jag lovat. Inte med jobbet jag har. Inte som en av världens största tonårs popsensationer.

-

Sapp föll ner i sängen, jag föll nästan över henne men hann stötta mig på armarna. Jag kollade runt i rummet, det var ljust och nystädat. Sängen var prydligt bäddad och allt var prydligt ställt på sina platser. Jag kollade mot datan och märkte att twitter var uppslaget. Sapp som hållit ögonkontakt med mig när jag kollade runt vände blicken mot datan.

- Jag måste bara… sa jag tyst samtidigt som jag reste mig upp och gick bort till datan, jag slog mig ner och kollade snabbt igenom några hatmejl. Det fanns 3519 nya omnämningar och massvis med nya followers. Vissa hade verkligen inget vett i kroppen, det började bubbla inuti mig när jag läste tweetsen.

’Where are you holding Justin know you little bitch? Whore’

‘Hate you’

‘Ugly whore, go and fuck youself’

- Ta inte åt dig Sapp, lova att inte ta åt dig. Okej? Jag kollade bak på henne och mötte hennes trötta blick.

- Jag tar inte åt mig Justin.

- Säker?

- Säker. Jag loggade ut henne och loggade med hjärtat i halsgropen in på min egna. Jag hade fått massvis. Åh gud.

Jag gick in på min profil och kollade runt, what? Det senaste tweetet var för cirka två timmar sedan. Det stod:

’Im back soon, right now is it @alfredoflores who write, Justin is so busy, but he loves HIS beliebers. I know he thinkin bout ya’

Det fans massor av tweets. Fredo hade verkligen jobbat hårt! Men hur visste han mitt lösenord? Jag skrev några nya tweets.

’ Hey everybody, Fredo has take care about my twitter and my tweets a while now, BUT IM BACK. ‘

‘ I’m here for my beliebers and friends now ‘

‘ You have no idea what I have going through, but Im here for my beliebers ‘

När jag skrivit lite random-tweets kollade jag bak mot Sapp som satt i sängen och följde mig med blicken. Ett vackert leende växte fram på hennes läppar och jag klappade försiktigt i knäet med händerna för att visa att hon skulle sätta sig. Hon fnissade till och reste sig upp, när hon var tillräckligt nära mig drog jag ner henne i famnen och kysste henne mjukt på kinden. Jag slingrade händerna runt hennes midja och tryckte henne hårt mot mig. Utan att hon märkte det, då hon var för upptagen av att lutade sig bak mot min bröstkorg och blunda, tryckte jag upp webcamen på dataskärmen.

- Babe, jag vill ha ett foto på oss nu när allt är över, kolla in i kameran. Hon kollade in i kameran och log ett perfekt leende. Hon visade de två raderna med perfekta tänder och skrattade till och med. Jag fortsatte trycka kort och efter en liten stund vände hon sig mot mig, precis när jag tänkte fråga något kysste hon mig. Det perfekta kortet, om jag skulle fått med det.

- Fick du med det? Jag skrattade till och skakade på huvudet.

- Tyvärr. Jag kollade över hennes axel och stängde ner först camen och sedan loggade jag ut från twitter efter att ha följt de senaste som följt mig. Jag älskade att följa mina fans, och jag hoppades verkligen de älskade att jag följde de.

Jag kollade också hur många som retweetat mina senaste tweets, och det var rätt många! Jag fattade inte varför de retweetade något så fantasilöst. Jag hade skrivit.

’ Love yall bye ’ Fantasi löst? Ja. När jag funderat klart över mitt fantasilösa tweet loggade jag ut och bärde upp Sapp i famnen, hon skrattade som en galning samtidigt som jag lyfte henne till sängen och la ner henne där, jag började kyssa henne på halsen och upp mot öronsnibben, hon fnissade något galet! Något som jag tyckte var riktigt sött, hon var alltid söt!

- Du vet att jag älskar dig va? Jag kollade in i hennes ögon och möttes av två.

- Jag vet att du älskar mig, och jag älskar dig minst lika mycket, hon kollade inte bort som hon gjorde ibland när hon sa sådana saker. Som att hon älskade mig, komplimanger eller liknande.

- Omöjligt! Hon skrattade till och skakade på huvudet.

- Inte alls, hon lutade sig mot mig och kysste mig mjukt på läpparna. Jag la handen runt hennes nacke och tryckte hennes läppar närmre mina.

Jag försökte bara ignorera några saker.

1. Att hennes revben stack ut.

2. Att hennes ryggrad stack ut.

3. Att de hade slagit henne på ryggen.

4. Mina tankar om att hon skulle bli sämre.  


 

SSOOOOORRRY FÖR MIN DÅLIGA ENGELSKA!<3 Bara ignorera den taack<3<3 Ni förstår kanske ändå;D

OCH EN SAK TILL.

INTEALLSLITENEJDÅE

KOMMENTERA,

OBS, kanske inte kommer mer imorgon! 

FRÅGA FRÅGOR OCKSÅ!<3

Har inte bestämt hur länge jag fortsätter med denna ;D 

MYYCCKKET KOMMENTARER VILL JAG HA! :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeeeeer<33

2012-07-25 @ 00:55:43
URL: http://wiilmiiis.blogg.se
Postat av: moa

as braaaaaaaa! mer, jag bryr mej inte om jag måste vänta i flera år, bara du skriver mer :')♥

2012-07-25 @ 01:17:00
Postat av: Anonym

åh vad bra! mer :D<333

2012-07-25 @ 02:42:13
Postat av: neea

meeer, har suttit o läst i flera timmar nu o vill ha mer. jag älskar den :D

2012-07-25 @ 05:07:36
Postat av: Anonym

Meeeer!!

2012-07-25 @ 14:33:49
Postat av: Anonym

merrr!!! :)

2012-07-26 @ 00:26:03
Postat av: matilda

Folk är på semester. det är därför det inte blir så många kommentarer. tog mig en halvtimme att komma in på bloggen för mig från stugan:-)

Svar: Jaha att jag var så dum att ja inte tänkte på de 8D
Ebba

2012-07-26 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!