Chapter 104 - The best Birthday ever! part 1

' Ring mig direkt när du ser detta. Puss. Justin '
Jag log stort, han ville verkligen få tag på mig. Jag slog vant hans nummer och förde mobilen till örat. Han svarade efter bara några sekunder.
- Justin.
- Hej det är Sapp, jag såg ditt nummer.
- Hej! Jag saknar dig! Han lät nervös! Som om det var något han håll hemligt. Eller något viktigt som han inte fick säga.

Pappa ropade att jag behövde gå och lägga mig, att han skulle väcka mig tidigt imorgon.
" Det var ju faktiskt min födelsedag" Hade han sagt. Ha-ha, sure. Inte utan Justin.
Justin och jag hade pratat i en timme och han hade varit lite halvt darrig på rösten hela tiden, inte sådär rädd-darrig, spänd eller nervös mest.

- Jag ska sova nu, godnatt! Jag smällde igen dörren till mitt sovrum och hörde pappas dova skratt genom dörren. Jag suckade och gav ifrån mig ett surt läte innan jag sparkade foten i väggen och skrek surt.
Jag kände mig sjukt barnslig när jag gick tillbaka till sängen och satte mig frustrerat ner.
Justin hade sagt 'grattis på dagen innan födelse dagen' säkert tretusen gånger i telefonen, men jag önskade bara att jag skulle få träffa honom på årets näst största dag, julafton var ju faktiskt den största!
Jag la mig surt några minuter där efter, jag låg spänd i sängen. Spänd på vad som skulle hända på min födelsedag, om jag skulle vara sur hela dagen eller om allt skulle släppa när den väl var här.
Det skulle den inte.
Jag skulle ha tråkigt hela dagen.

Jag smög in i hennes rum, det hade varit stängt, men som tur va inte låst.
Jag hade fått extra nycklen till huset av Stefan, det var en av överaskningarna. Att hennes pappa sa nej när hon frågade om hon fick komma till mig var också en del i planen. Om han skulle sagt ja skulle de ju förstört allt. Som tur va hade inte Sapp kommit på något, det hade ju också varit en risk. Men den risken hade jag tagit.
Jag ställde mig i dörröppningen och kollade på henne. Hon låg med ryggen mot mig, det störde mig.
Jag gick sakta men säkert fram till henne, när jag var tillräckligt nära la jag mig försiktigt ner bakom henne. Jag slingrade höger armen om henne och kände känna den kalla huden under fingrarna. Hon hade knappt gått upp något, om hon hade var det lite. Hon ryckte till av min beröring. Eller min närhet. Jag visste att hon hade saknat mig, det hade hon sagt till mig, flera gånger, om och om igen.
Jag hade sagt det till henne med, men inte så många gånger, då jag visste att vi skulle träffas snart. Alldeles för snart. Jag hade så gott som varit påväg till henne när hon ringt. Jag var i bilen påväg till LAX, LA's flygplats. Och varit framme vid flygplatsen när vi avslutat samtalet.
Hon försökte vända på sig men jag stoppade henne genom att säga:
- Sov igen, jag är kvar imorgon. Jag kunde se ett litet leende på hennes läppar och hon la sig igen. Jag kysste henne på kinden innan hon föll i djup sömn igen.
- God natt min ängel, viskade jag i hennes öra. Jag visste inte om hon sov, men ett litet leende framträdde på hennes läppar.


DAGENS KAPITEL UPPE

DENNA NOVELL ÄR SNART KLAR MINA VÄNNER!

KOMMENTERA




Kommentarer
Postat av: Matilda

Awwwwwwwww, så grymt bra! <3

2012-07-28 @ 23:58:35
Postat av: Caroline

Braaaaaaa, denna e bäst

2012-07-29 @ 00:06:54
Postat av: Wilma

skit bra !! meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer! <3

2012-07-29 @ 00:21:39
URL: http://wiilmiiis.blogg.se
Postat av: Anonym

åh vad braa! men aah vad tråkigt att den ska ta slut :(

2012-07-29 @ 00:52:54
Postat av: Anonym

mermermer! :'D

2012-07-29 @ 06:42:23
Postat av: lina

MEEER!!!

2012-07-29 @ 10:38:59
URL: http://liinakarlsson.devote.se
Postat av: Sara

:D

2012-07-29 @ 13:24:25
Postat av: elin (:

awesome :D

2012-07-30 @ 00:42:29
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!