IM BACK!

IM BACK!
Nu har jag dock ett till problem. Jag ska åka iväg imorgon och vara borta till måndag natt, så kommer inte kunna skriva något på två dar, efter denna! MEN. Nu har jag en fråga! 

* SKA JAG SKRIV ATVÅ KORTA IDAG OCH LÄGGA UPP DE IMORGON OCH PÅ MÅNDAG? TIDSINSTÄLLDA.

* ELLER SKA JAG FÖRSÖKA SKRIVA ETT LÅNGT OCH LÄGGA UPP IMORGON? 

 

Alla skriver vad de tycker, så tar jag det alternativet som fick flest röster! Snälla skriv inte *bestäm själv* ok? ;D<3

ÄLSKAR ER! 

RÖSTA! 

(ska btw börja skriva på dagens nu!)

 




Kommentarer
Postat av: Wilma

Två korta <3

2012-07-14 @ 12:34:03
URL: http://wiilmiiis.blogg.se
Postat av: moa

Ett jäättteeee lååååååååångt tycker jag :)<3

2012-07-14 @ 12:57:46
Postat av: Anonym

långt! :)<3

2012-07-14 @ 16:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!