SVAR PÅ FRÅGESTUND

*vad gör du direkt på morgonen när du vaknar? : Sätter på mig mina glasögon xD Ja, jag har glasögon Dx<3
*vad är det bästa du vet? : Att rida :D Och att skriva, älskar att skriva!
*om du fick önska en sak i hela världen (förutom att alla dina önskningar ska gå i uppfyllelse osv..) vad skulle du önska då?: en heldag med justin, eller en häst... Svårt där ;D
*är du singel?: Ja :)
*tycker du att din novell är bra? (svara ärligt! det är inte skryt att säga om du tycker den är bra!): Ja, ganska, kunde va bättre, men hyffsad :D
*vad vill du att jag ska fråga egentligen? xd : Haha, jag vet inte riktigt ;D
*kan du inte ladda upp en bild på dej och din/a häst/ar? :) : Har tyvärr ingen egen häst :/ Men detta är min sköthäst som jag sköter om 3 ggr iveckan! :D Hon heter Nicole! :D

 

 

 

= JAG xD Efter som aatt inte mitt huvud är med på den bilden med Nicole, så får ni denna fula bild också xD

*hur gammal är du? : 14 :D Fyller 15 den 21 januari 2013 och längtar dit såååå mycket! Jag ska nämligen få en moped då, och gissa vad jag kan göra då? ÅKA TILL STALLET SJÄLV! Utan att cykla :D Det är nämligen guld värt, och jag hatar att cykla xD
*hur länge har du varit belieber? : Jag är inte riktigt säker på denna frågan.... Mina kompisar började när hans film kom ut, och då började jag sakta som säkert gilla honom :D Konstigt nog ( HATA MIG INTE NU ) hatade jag han innan -.-' Im so not happy about that :/<3
*vad är din favo-soppa? : .. Jag vet inte riktigt..... Gulasch, eller spagetti soppa :D
*Vad är din högsta dröm?: Att få en häst eller gifta mig med Justin (a' HAHAHAH dream on ;D
*vad skulle du gjort om du vaknade upp som Justin en dag?: Leva livet som han, och kolla mig i speglen hela dagen;) Jag blir ju SÅ GRYYMT snygg om jag ser ut som han.... :D Eller så skulle jag åka till sverige :D HAHA
*om du en dag skulle vakna som en elefant med en flodhäst som mamma som kan snacka spanska men som snacka nordpoliska och dansade balett, vad skulle du göra? :D : ... Jag skulle få panik och springa runt nacken i mitt sommar hus på nordpolen, NACKEN. Sedan skulle jag nog suttit mig vid datan och spamma någon! :D


 

Tack för alla frågor! De var jätte roligt att svara de! Im back home och jag skriver :D

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!