Tease of chapter 105

Jag vaknade upp i hans armar. Som jag brukade, för några månader sedan. Han snusade mig i nacken, ett tecken på att han fortfarande sov. Jag vände mig försiktigt i hans omfamning. Han hade armarna om mig, båda två. När jag låg med ansiktet mot honom kollade jag försiktigt upp i hans ansikte. Det pirrade försiktigt till i magen när jag såg honom sådär, maktlös, mjuk, sovande. Han snusade till och öppnade munnen lite, håret var ruffsigt och stod åt alla håll. Jag älskade att se honom sådär, sårbar, liten. Jag smekte väck lite hår som hamnat i hans ansikte, en söt liten rynka uppstod på hans näsa och ett leende spreds på mina läppar. Rynkan smekte ut sig. Jag kunde inte motstå att luta mig fram mot hans läppar och nuddade de mjukt med mina. De var fylliga, och smakade sött. De var inte torra men heller inte våra, perfelta helt enkelt. Det blev bara en liten liten kyss, hans läppar nuddade precis mina, men det räkte för att min mage skulle fyllas med fjärilar och ett leende skulle spridas på mina läppar. - Jag har saknat dig, viskade jag mjukt innan jag lutade mig mot hans bara bröst korg. ________________________________ bara en teaser skriver från mobil;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeer! gud så braaa <3

2012-07-30 @ 15:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!