Chapter 67 - WTF?

_________________________________________
Chapter 67 -
---------------------------------
Previosly:
- Får jag säga dig en sak? viskade han. Jag nickade och viskade.
- Ja..
- I am your boyfriend, and I will never let you go, I love you.
-
bild
-
Justin:
Hon kramade mig hårdare och burrade in ansiktet i min tröja. Hon grät inte, hon log inte heller.
- Justin, vi måste gå in nu, sa Kenny. Jag struntade i honom. Lät Sapp omfamna mig, jag strök henne långsamt på ryggen i en rytmisk takt.
- Jag kommer sakna dig, viskade hon mot min tröja. Jag nickade.
- Jag kommer sakna dig mer, hon fnissade till och kollade upp mot mig. Sedan skakade hon på huvudet.
- Omöjligt. Jag kysste henne på hjässan och skakade på huvudet.
- Glöm inte att messa, viskade hon.
- Jag lovar, lova att inte hitta en annan kille.
- Lova att inet hitta en annan tjej. Vi började skratta. Tårarna samlades i ögonen, jag fick inte börja gråta. Jag fick inte. En tår rann nerför min kind, Sapp drog väck den med tummen innan den hann falla ner mot marken. Jag såg i ögonvrån i princip hela flygplatsen kolla på oss, men jag kollade bara på Sapp. Sedan la jag en hand mot hennes nacke och kysste henne mjukt på läpparna. Hon besvarade snabbt kyssen.
- Vi måste gå nu Justin. Sapp avslutade kyssen och jag blickade surt mot Kenny.
- Jaja, mumlade jag surt och kollade tillbaka mot Sapp. Hon tog ett steg bak och viftade med handen medan hon log stort.
- Gå nu, annars kommer ni inte fram i tid!
SAPP
Justin gick baklänges mot gaten, jag fnissade och vinkade mot honom. Ha hade gips på benet men hade ett stort grått skydd, så att han ändå kunde gå lite försiktigt. Han gjorde säkert 300 slängkyssar innan han försvann bakom en skylt. Jag skulle precis vända mig om igen när han plötlisgt kom framspringande. Han slängde sig i min omfamning och jag började skratta.
- Justin du måste gå nu.
- Vi kommer inte ses på år.
- 1 vecka.
- 1 år. Jag log mot hans axel.
- Justin! röt Kenny, vi måste åka nu. De åker utan oss annars. Jag släppte Justin och la min ena hand mot hans kind.
- Vi ses snart, jag älskar dig, gå nu. Han skrattade. kysste mig en sista gång och vände sig sedan om med tårar i ögonen.
- Jag kommer sakna dig, sa han när han för sista gången kollade bak mot mig. Sedan försvann han bakom skylten igen. Och denna gången kom han inte tillbaka.
Det var bara en vecka försökte jag intala mig själv.
Men det skulle visa sig vara mycket längre tid än vi hade trott från början...
-
' Fest imorgon kl 5 på stranden. Ta med er badkläder. Klassfest. ' Jag hade fått två likadana sms. Ett från Bella och ett från Eddie. Jag hade inte messat Justin än, det kanske var för tidigt. Det hade bara gått 2 timmar sedan jag sagt adjö på flygplatsen. Pappa hade hämtat mig vid bakdörren, för att inte papsen skulle märka mig, de hade visat sig vara en dålig ide. Papsen hade näst intill sprungit in i bilen och satt sig i sätet bredvid mitt.
' Måste man gå? ' Eddie svarade snabbt.
' Om du inte vill bli utdissad till hösten, ja ;) ' Jag suckade djupt.
' Fan, vill inte gå. Vad ska man ha på sig? ' Han svarade snabbt.
' Ta på dig vad du vill, men det blir nog inte så populärt om Biever kommer med ;) '
' Ha-ha skit kul. Han är i LA, så det går inte '
' Så synd ;) ' Jag slutade svara. Jag gick stället fram till garderoben och tog fram vad jag skulle ha på mig. Jag tog fram en vit blommig knälång kjol. Jag hade inte haft på den så många gånger, men den var riktigt bekväm! Plötsligt pep min mobil till, ett sms. Jag öppnade det men chockades av innehållet. Jag öppnade bilden och blinkade gång på gång.. Vad fan?
- Får jag säga dig en sak? viskade han. Jag nickade och viskade.
- Ja..
- I am your boyfriend, and I will never let you go, I love you.
Hon kramade mig hårdare och burrade in ansiktet i min tröja. Hon grät inte, hon log inte heller.
- Justin, vi måste gå in nu, sa Kenny. Jag struntade i honom. Lät Sapp omfamna mig, jag strök henne långsamt på ryggen i en rytmisk takt.
- Jag kommer sakna dig, viskade hon mot min tröja. Jag nickade.
- Jag kommer sakna dig mer, hon fnissade till och kollade upp mot mig. Sedan skakade hon på huvudet.
- Omöjligt. Jag kysste henne på hjässan och skakade på huvudet.
- Glöm inte att messa, viskade hon.
- Jag lovar, lova att inte hitta en annan kille.
- Lova att inet hitta en annan tjej. Vi började skratta. Tårarna samlades i ögonen, jag fick inte börja gråta. Jag fick inte. En tår rann nerför min kind, Sapp drog väck den med tummen innan den hann falla ner mot marken. Jag såg i ögonvrån i princip hela flygplatsen kolla på oss, men jag kollade bara på Sapp. Sedan la jag en hand mot hennes nacke och kysste henne mjukt på läpparna. Hon besvarade snabbt kyssen.
- Vi måste gå nu Justin. Sapp avslutade kyssen och jag blickade surt mot Kenny.
- Jaja, mumlade jag surt och kollade tillbaka mot Sapp. Hon tog ett steg bak och viftade med handen medan hon log stort.
- Gå nu, annars kommer ni inte fram i tid!
Justin gick baklänges mot gaten, jag fnissade och vinkade mot honom. Ha hade gips på benet men hade ett stort grått skydd, så att han ändå kunde gå lite försiktigt. Han gjorde säkert 300 slängkyssar innan han försvann bakom en skylt. Jag skulle precis vända mig om igen när han plötlisgt kom framspringande. Han slängde sig i min omfamning och jag började skratta.
- Justin du måste gå nu.
- Vi kommer inte ses på år.
- 1 vecka.
- 1 år. Jag log mot hans axel.
- Justin! röt Kenny, vi måste åka nu. De åker utan oss annars. Jag släppte Justin och la min ena hand mot hans kind.
- Vi ses snart, jag älskar dig, gå nu. Han skrattade. kysste mig en sista gång och vände sig sedan om med tårar i ögonen.
- Jag kommer sakna dig, sa han när han för sista gången kollade bak mot mig. Sedan försvann han bakom skylten igen. Och denna gången kom han inte tillbaka.
Det var bara en vecka försökte jag intala mig själv.
Men det skulle visa sig vara mycket längre tid än vi hade trott från början...
-
' Fest imorgon kl 5 på stranden. Ta med er badkläder. Klassfest. ' Jag hade fått två likadana sms. Ett från Bella och ett från Eddie. Jag hade inte messat Justin än, det kanske var för tidigt. Det hade bara gått 2 timmar sedan jag sagt adjö på flygplatsen. Pappa hade hämtat mig vid bakdörren, för att inte papsen skulle märka mig, de hade visat sig vara en dålig ide. Papsen hade näst intill sprungit in i bilen och satt sig i sätet bredvid mitt.
' Måste man gå? ' Eddie svarade snabbt.
' Om du inte vill bli utdissad till hösten, ja ;) ' Jag suckade djupt.
' Fan, vill inte gå. Vad ska man ha på sig? ' Han svarade snabbt.
' Ta på dig vad du vill, men det blir nog inte så populärt om Biever kommer med ;) '
' Ha-ha skit kul. Han är i LA, så det går inte '
' Så synd ;) ' Jag slutade svara. Jag gick stället fram till garderoben och tog fram vad jag skulle ha på mig. Jag tog fram en vit blommig knälång kjol. Jag hade inte haft på den så många gånger, men den var riktigt bekväm! Plötsligt pep min mobil till, ett sms. Jag öppnade det men chockades av innehållet. Jag öppnade bilden och blinkade gång på gång.. Vad fan?
__________________________________________
Ska försöka lägga upp ett till ikväll, får se om jag hinner<3
KOMMENTERA



Kommentarer
Postat av: Caroline

Nej nu kan jag inte sluta att läsa aaaaaaah! Mer mer mer, är helt crazy man

2012-06-05 @ 18:11:04
URL: http://justinbiebersheart.blogg.se/
Postat av: Wilma

Omg meeeeeeeer<3

2012-06-05 @ 18:16:32
URL: http://wiilmiiis.blogg.se/
Postat av: Linda

merrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-06-05 @ 19:13:02
Postat av: Anonym

MER! :D <3

2012-06-05 @ 20:48:36
Postat av: Donna

Mer du dödar mig med din blogg :)

2012-06-05 @ 22:08:04
Postat av: Matilda

Men inte sluta så!! Tvingar dig att skriva mer nuuuuuu! :D<3

2012-06-06 @ 00:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!