He's eyes - Chapter 4

HEJ NU KOMMER DET MER!
KOMMENTERA!
_______________________________________________
He's eyes - Chapter 4
-----------------------------------------
Previously:
- Längtar du till imorgon? frågade hon och jag nickade intensivt.
- Jätte mycket!
- Ska det bli kul att se henne igen? frågade hon och jag nickade.
- Det var så länge sedan! sa jag och hon skrattade.
------
bild
------
Hon nickade och gick vidare till maten igen.
- När är det klart? frågade jag och satte mig ner vid matbordet.
- Snart, om du dukar, sa hon och jag skrattade till.
- Visst, det blir ju köttfärsås och spagetti, mamma nickade och log stort.
-
- Godnatt! skrek mamma.
- Godnatt! skrek jag tillbaka och kröp ner i sängen. Jag tog mobilen som låg på nattyxbordet och kollade in mitt senaste sms. Det var från Tay.
' Hej! Jag och min kompis, eller vad man nu ska kalla honom, kommer och möter dig på flygplatsen imon! Okej? Ses då<3 Kram Tay! '
Jag log åt smset och skrev ett nytt.
' Helt ok! Ses då! Kram!<3 ' skrev jag. Jag la sedan mobilen på nattyxbordet och kröp ner i sängen igen. Efter några minuter sov jag djupt.
- Älskling, viskade mamma i mitt öra. Jag knorrade till och vände mig om.
- Det är dags att vakna nu, sa hon och jag skakade på huvudet.
- Nej, sa jag tyst och hon suckade.
- Flyget går om 3 timmar, jag blev helt plötsligt klar vaken.
- Va?
- Vi måste åka om en timme. Jag reste mig och sprang mot garderoben.
- Kan jag åka i myskläder? frågade jag mamma. Hon nickade.
- Det kan du, sa hon och jag nickade.
- Bra, mamma gick och jag drog ut underkläder, mjukisbyxor, en t-shirt och tjocktröja. Jag tog på mig allt och gick sedan snabbt ut från rummet. Jag gick snabbt mot köket och satte mig ner vid köksbordet. Mamma hade tagit fram frukost så jag högg in. När jag ätit klart borstade jag tänderna och rullade mina resväskor till hallen. Jag packade sedan ner det sista, som bestog aven tunn jacka och mina ungifärliga sandaler. Jag tog på mig mina converse.
- Mamma! Ska vi åka snart!
- Ja!
- Pappa! ropade jag sedan.
- Kommer, sa pappa och kom ut i hallen. Han gick fram till mig och kramade hårt om mig.
- Ha det jätte bra nu! sa han och jag nickade.
- Det ska jag, vi ses snart! Om ni saknar mig för mycket får ni komma och hälsa på! sa jag på skojj och han skrattade.
- Hejdå gumman, sa han och pussade mig på hjässan.
- Hejdå pappa, sa jag och han släppte taget om mig. Han vinkade av mig och mamma när vi åkte iväg. Jag vinkade tills jag inte såg han mer. Jag kollade på klockan. Den var 6. Jag suckade och tittade ut genom fönstret. Vi åkte raka vägen till flygplanet. Vi gick snabbt in och jag checkade in mig själv.
- Hejdå mamma, hälsa pappa, sa jag och kramade om henne. Hon sa precis som pappa.
- Hejdå gumman, hon pussade mig på hjässan och jag log för mig själv. När vi sagt hejdå gick jag vidare in mot tull sakerna. Efter ca 20 minuter var jag klar. Då var det ca 1 timme innan jag skulle åka. Jag satte mig ner i en stol och började lyssna på musik. Min favorit "Lana Del Rey" med "Born to die". Jag sjöng med lite smått.
-
- Passagerare påväg till LA, var god stig på, skrek någon i högtalarna ut. Jag ryckte till och reste mig upp. Jag gick mot gate 24 och ställde mig i kön. Efter ennu 15 minuter kunde vi stiga på. Jag satte mig snabbt tillrätta på min plats. Planet var fullt med folk! Jag fick sitta jämte en man i 40 års åldern och en kvinna i 30 årsåldern. Vi pratade ingenting under resan. Satt helt tysta. Jag somnade en stund också. Skönt!
- Planet går ned för landning, var vänlig ta på er säkerhetsbältena, sa högtalarna och jag knäppte snabbt på mig bältet. Planet började gå ner för landning. Det kändes konstigt, det pirrade i magen. Det kändes som om piloten bara släppte allt, och sedan tog tag om det igen. Äkligt. Landningen tog ca 10 minuter. Alla apploderade när piloten landat. Jag med, det var en fin landning! Alla reste sig sammtidigt. Jag väntade mig kvar en stund innan jag reste mig upp och gick för att hämta min väska, som jag hade som handbagage. Jag gick snabbt ut från planet och gick mot centralflygplatsen. Jag rullade försiktigt väskan innan jag gav upp och bärde upp den i handen.
- SAPP! skrek någon och jag tittade upp. Ett leende spreds snabbt på läpparna när jag såg vem det var, Taylor! Hon kom springandes mot mig. Jag öppnade famnen och sprang in i hennes omfamning samtidigt som hon sprang in i min.
- TAYLOR! sa jag glatt. Hon avslutade kramen och kollade ner i mina ögon. Hon var ca 10 centimeter längre än mig.
- Jag har saknat dig så mycket! sa hon och kramade om mig igen. Taylor kollade bak och gjorde en gest bakom sig.
- Detta är Justin, sa hon och jag följde hennes gest. Kille hade kommit närmre. Han hade brunt hår och var ganska lång. Två decemeter längre än mig, minst.
- Justin, sa han och räkte fram handen. Det var inte förens då jag såg det, hans vackra ögon.
____________________________________________________________
_______________________________________________
He's eyes - Chapter 4
-----------------------------------------
Previously:
- Längtar du till imorgon? frågade hon och jag nickade intensivt.
- Jätte mycket!
- Ska det bli kul att se henne igen? frågade hon och jag nickade.
- Det var så länge sedan! sa jag och hon skrattade.
bild1,bild2,bild3,bild4,bild5,bild6,bild7
Hon nickade och gick vidare till maten igen.
- När är det klart? frågade jag och satte mig ner vid matbordet.
- Snart, om du dukar, sa hon och jag skrattade till.
- Visst, det blir ju köttfärsås och spagetti, mamma nickade och log stort.
-
- Godnatt! skrek mamma.
- Godnatt! skrek jag tillbaka och kröp ner i sängen. Jag tog mobilen som låg på nattyxbordet och kollade in mitt senaste sms. Det var från Tay.
' Hej! Jag och min kompis, eller vad man nu ska kalla honom, kommer och möter dig på flygplatsen imon! Okej? Ses då<3 Kram Tay! '
Jag log åt smset och skrev ett nytt.
' Helt ok! Ses då! Kram!<3 ' skrev jag. Jag la sedan mobilen på nattyxbordet och kröp ner i sängen igen. Efter några minuter sov jag djupt.
- Älskling, viskade mamma i mitt öra. Jag knorrade till och vände mig om.
- Det är dags att vakna nu, sa hon och jag skakade på huvudet.
- Nej, sa jag tyst och hon suckade.
- Flyget går om 3 timmar, jag blev helt plötsligt klar vaken.
- Va?
- Vi måste åka om en timme. Jag reste mig och sprang mot garderoben.
- Kan jag åka i myskläder? frågade jag mamma. Hon nickade.
- Det kan du, sa hon och jag nickade.
- Bra, mamma gick och jag drog ut underkläder, mjukisbyxor, en t-shirt och tjocktröja. Jag tog på mig allt och gick sedan snabbt ut från rummet. Jag gick snabbt mot köket och satte mig ner vid köksbordet. Mamma hade tagit fram frukost så jag högg in. När jag ätit klart borstade jag tänderna och rullade mina resväskor till hallen. Jag packade sedan ner det sista, som bestog aven tunn jacka och mina ungifärliga sandaler. Jag tog på mig mina converse.
- Mamma! Ska vi åka snart!
- Ja!
- Pappa! ropade jag sedan.
- Kommer, sa pappa och kom ut i hallen. Han gick fram till mig och kramade hårt om mig.
- Ha det jätte bra nu! sa han och jag nickade.
- Det ska jag, vi ses snart! Om ni saknar mig för mycket får ni komma och hälsa på! sa jag på skojj och han skrattade.
- Hejdå gumman, sa han och pussade mig på hjässan.
- Hejdå pappa, sa jag och han släppte taget om mig. Han vinkade av mig och mamma när vi åkte iväg. Jag vinkade tills jag inte såg han mer. Jag kollade på klockan. Den var 6. Jag suckade och tittade ut genom fönstret. Vi åkte raka vägen till flygplanet. Vi gick snabbt in och jag checkade in mig själv.
- Hejdå mamma, hälsa pappa, sa jag och kramade om henne. Hon sa precis som pappa.
- Hejdå gumman, hon pussade mig på hjässan och jag log för mig själv. När vi sagt hejdå gick jag vidare in mot tull sakerna. Efter ca 20 minuter var jag klar. Då var det ca 1 timme innan jag skulle åka. Jag satte mig ner i en stol och började lyssna på musik. Min favorit "Lana Del Rey" med "Born to die". Jag sjöng med lite smått.
-
- Passagerare påväg till LA, var god stig på, skrek någon i högtalarna ut. Jag ryckte till och reste mig upp. Jag gick mot gate 24 och ställde mig i kön. Efter ennu 15 minuter kunde vi stiga på. Jag satte mig snabbt tillrätta på min plats. Planet var fullt med folk! Jag fick sitta jämte en man i 40 års åldern och en kvinna i 30 årsåldern. Vi pratade ingenting under resan. Satt helt tysta. Jag somnade en stund också. Skönt!
- Planet går ned för landning, var vänlig ta på er säkerhetsbältena, sa högtalarna och jag knäppte snabbt på mig bältet. Planet började gå ner för landning. Det kändes konstigt, det pirrade i magen. Det kändes som om piloten bara släppte allt, och sedan tog tag om det igen. Äkligt. Landningen tog ca 10 minuter. Alla apploderade när piloten landat. Jag med, det var en fin landning! Alla reste sig sammtidigt. Jag väntade mig kvar en stund innan jag reste mig upp och gick för att hämta min väska, som jag hade som handbagage. Jag gick snabbt ut från planet och gick mot centralflygplatsen. Jag rullade försiktigt väskan innan jag gav upp och bärde upp den i handen.
- SAPP! skrek någon och jag tittade upp. Ett leende spreds snabbt på läpparna när jag såg vem det var, Taylor! Hon kom springandes mot mig. Jag öppnade famnen och sprang in i hennes omfamning samtidigt som hon sprang in i min.
- TAYLOR! sa jag glatt. Hon avslutade kramen och kollade ner i mina ögon. Hon var ca 10 centimeter längre än mig.
- Jag har saknat dig så mycket! sa hon och kramade om mig igen. Taylor kollade bak och gjorde en gest bakom sig.
- Detta är Justin, sa hon och jag följde hennes gest. Kille hade kommit närmre. Han hade brunt hår och var ganska lång. Två decemeter längre än mig, minst.
- Justin, sa han och räkte fram handen. Det var inte förens då jag såg det, hans vackra ögon.
____________________________________________________________
KOMMENTERA!



Kommentarer
Postat av: Myybieberstoory

Vill du ha en gratis design av mig girl? ;)

Kommentera om du vill <3

XOXO www.myybieberstoory.blogg.se

-

BTW, Kapitel 47 snart ute! :D

2012-03-23 @ 22:48:41
URL: http://myybieberstoory.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skit bra :D

2012-03-24 @ 23:07:34
URL: http://3meliii3.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!