Chapter 60 – You have to know the truth

PREVIOSLY:
- Jo, visst, du bor i LA, och han ska skicka hem dig på momangen. Han bara slänger ut dig här ifrån. Såklart! Jag ryckte på axlarna och försökte se allvarlig ut. Han fnissade till och flyttade närmre mig, han la sedan sin hand kupad mot min nacke.
- Det kommer gå till så, jag kommer inte gå ut här ifrån, kommer du in med mat? Han blinkade med ena ögat och jag fnissade till. Jag lutade mig fram mot honom och viskade:
- Jag älskar dig, innan jag kysste han passionerat på läpparna.
- Jo, visst, du bor i LA, och han ska skicka hem dig på momangen. Han bara slänger ut dig här ifrån. Såklart! Jag ryckte på axlarna och försökte se allvarlig ut. Han fnissade till och flyttade närmre mig, han la sedan sin hand kupad mot min nacke.
- Det kommer gå till så, jag kommer inte gå ut här ifrån, kommer du in med mat? Han blinkade med ena ögat och jag fnissade till. Jag lutade mig fram mot honom och viskade:
- Jag älskar dig, innan jag kysste han passionerat på läpparna.
Justin vågade knappt gå utanför rummet. När jag tillslut fick ut han, mot en belöning, tassade han som en rädd hund bakom mig.
- Lovar du att jag får belöningen sedan? viskade han i mitt öra. Jag fnissade till.
- Det är en kyss Justin? Han log stort och nickade.
- Jag vet! Jag ställde mig på tå och kysste han på kinden innan jag la handen om hans midja. Han krånglade sig ur mitt grep och ställde sig bakom mig, med sina händer på mina höfter istället. Jag himlade med ögonen, sedan satte jag fart mot köket. När jag kollade in såg jag pappa sitta vid bordet med en kopp kaffe och dagens tidning.
- Är han där? viskade Justin i mitt öra. Han stod bakom mig och såg inte riktigt in i köket. Jag nickade lätt. HAn suckade tyst och såg sedan halvt orolig ut.
- Varför är du så orolig!
- Jag såg ju helt galen ut! Han slog ut med händerna, men viskade ändå. Jag satt ju över dig som ett jävla rovdjur. Jag började gapskratta. Justin kollade förvånat på mig.
- Det är inte kul!
- Jo Justin, det är det! skrattade jag när skrattattackerna dämpats. Jag la händerna på hans höfter och kysste han mjukt. När kyssen avslutats viskade jag:
- Han gillar dig, som alla andra. Justin himlade med ögonen och kysste mig mjukt på kinden.
Tumblr_lnmr4mumsv1qdlcfho1_r1_500_large
Jag fnissade till och vände mig sedan om. Jag drog sedan med Justin ut i köket, pappa kollade upp på oss när vi kom.
- Hej, sa han och kollade sedan ner i tidningen igen. Jag drog med Justin mot matbordet och satte mig med en duns ner på stolen mittimot pappa. Justin satte sig bredvid mig.
Frukosten blev stel, Justin sa bara några få ord, som:
- Be att skicka smöret. Eller:
- Tack. Jag vet inte om han inte vågade säga mer, han kanske var blyg.
- Vad ska ni ungdommar gör idag då? frågade pappa efter en stund. Jag ryckte på axlarna. Justin med.
- Ska vi bara vara hemma? Jag nickade.
- Antagligen, om inte Eddie eller Bella kommer över. Justin gjorde en ogillande grimash. Pappa fnissade.
- Du gillar de inte va? Justin kollade på mig, som om jag skulle svara. Efter några sekunder fattade han att frågan var ställd till han själv. Då blev han halvt generad och kollade mot pappa.
- Jag vet inte riktigt, Eddie gillar typ.. Sapp. Han kliade sig bekymrat i nacken. Kille var rak på sak.
- Jag trodde han var kär i Bella? Pappa kollade på mig igen. Jag kollade på Justin.
- Det är det jag säger! Jag drog handen genom de tjocka håret och kollade mot Justin med anklagande blick. Han log snett, fuktade läpparna och ryckte på axlarna.
- Like I said, han gillar dig, inte Bella. Jag suckade djupt och kollade tillbaka på pappa, han kollade på Justin med stora nyfikna ögon.
- Nu  när jag tänker efter kollar han på dig med en.. kan inte sätta ordet på vad. Typ forskande gillande blick. Justin nickade.
- Vad är det jag säger?
- Det spelar ju ingen roll om han gillar mig, suckade jag. Varför så stort? Justin ryckte på axlarna.
- Du måste ju veta sanningen, han blinkade med ena ögat, något som fick pappa att började skratta.
______________________________________________________________________________________________
FÖRLÅT FÖR SÅ LITE, TRÅKIG OCH SENT!<3
KOMMENTERA



Kommentarer
Postat av: Natalie

braa meer !

2012-05-29 @ 07:20:13
Postat av: matilda

jätte bra! mera!!

2012-05-29 @ 09:24:46
Postat av: Anonym

MER :D

2012-05-29 @ 14:58:54
Postat av: Caroline

Bra Bra. Jag längtar varje dag på dina noveller :D

2012-05-29 @ 16:50:32
URL: http://jusinbiebersheart.blogg.se/
Postat av: Wilma den MED hår!!;)

Herre Gud ebba jag som inte gillar att läsa kunde inte sluta då har man lyckats bra;) kan inte du typ göra en bok till mig som det står från den hårlösa till den med hår;) haha måste ses snart!!

2012-05-29 @ 22:15:15
URL: http://welives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!