Feelings - Chapter 36

Previosly:
Justin log stort och kollade mot mig, jag log tillbaka. Han kollade sedan bort och stampade i takt med foten innan han började sjunga i en mikrofon. Man hörde hans röst från högtalare i rummet, jag fick rysningar av det, han sjöng underbart!
-
bild kollage 1
-
SAPP:
Jag fick rysningar av hans röst, jag älskade den. Jag började stor fnittra och Kenny kollade chockat på mig. Jag fortsatte bara fnittra. Han skrockade till och kollade mot Justin igen. Han sjöng länge innan Taylor tog över, hon sjöng också fruktansvärt fint. Jag älskade de bådas röster. Justin kollade bort mot mig och jag log stort och gjorde tummen upp. Han skrattade mjukt och sött till och jag log lika stort. Han vände sig om mot Tay igen och hann precis började sjunga det han skulle. Jag log stort och lutade huvudet mot Kennys axel. Han skrattade mjut till. Jag drog upp fötterna mot soffan och la mig ner i soffan. Med huvudet på Kennys knän.  Han skrattade mjukt till igen och jag fnissade till innan jag blundade. Justins röst omringade mig och behaglingsstötar skickades genom min kropp.  Egentligen ville jag ha hans kropp närmre, men han behövde jobba, så jag var tvungen att koncentrera mig. Jag fick inte resa mig upp och slå upp dörren till studion. Det fick jag inte, hur mycket jag än ville. Jag suckade långsamt ut och lyssnade noga till Justins gudomliga röst. Den fyllde min kropp och själ och det kändes som om jag var i himlen, utan att ha dött. Jag log för mig själv, medans jag långsamt somnade in, med Justins röst tät intill. Från ett par högtalare.
JUSTIN:
Jag sjöng klart tonerna och Kuk log gillandes, han gav Taylor en blick innan han kollade djupt in i mina ögon. Jag log också stort, inte för att det hade gått så bra som det faktiskt gott, utan att jag hade Sapp på andra sidan glaset. En svart hårig smal tjej vid namn Sapp.
- Det gick ju jätte bra! utbrast Kuk och Tay nickade glatt. Låten handlade om kärlek och känslor, jag sjöng varje ord till Sapp, vartenda ord.
- Det gjorde det! höll Taylor med. Jag nickade bara. Det verkade inte räcka, i alla fall inte för Kuk, han var tvungen att fråga mig med.
- Vad tyckte du då, Bieber? Jag skrattade till och nickade glatt.
- Det gick jätte bra! Bättre än förväntat. Kuk nickade, igen. Jag kunde inte hindra mig själv från att slänga en blick mot Sapp, som till min förvåning låg och sov med huvudet mot Kennys knä. Hon såg harmoniskt och vacker ut. Jag log större, om det var möjligt, när jag hade sett hennes harmoniska ansikte. Harrell kollade forskande på mig när jag kollade mot det tillfälliga crewet igen.
- Är du säker på att ni inte är.. han hann inte uttala orden innan jag avbröt honom.
- Okej, vi säger att vi var ihop, skulle du kunna hålla den hemligheten från alla paparazzisar då?  Han kollade på mig allvarligt.
- Så du säger att ni är ihop? Fan, vad skulle jag nu säga?
- Nej, det är vi inte, men om vi va, skulle du hålla det då? Kuk nickade stort. Jag slängde en blick på Tay som nickade diskret.
- Vi är ihop, men lova att inte berätta det för någon! sa jag och han log stort men nickade sedan djupt.
- Jag lovar! Gud va roligt för dig! Hon verkar som en trevlig typ, han slängde Sapp en blick och brast sedan ut i skratt.
- En trevlig typ som sover, jag skrattade till och nickade. Tay gjorde det samma.
Jag hann slänga en snabb blick på Sapp innan vi ett kort ögonblick började jobba igen, hon sov fortfarande harmoniskt. Ibland önskade jag att jag var en vanlig grabb, en som inte hade några plikter. Som bara kunde ta en dag i taget och leva i nuet. Det kunde jag i och för sig, men inte på samma sätt. Jag behövde alltid veta var jag gick, alltid tänka i förväg på vad jag gör. Kan inte alltid vistas överallt. Och paparazzisarna är över mig som gamar, de fotograferar varje steg jag tar, och torterar varje tjej jag har.  När jag var ihop med Selena hade det varit lika dant. De hade fotograferat oss hela tiden, vi skulle kunna vara på dejt på mars, de hade ändå följt efter oss. Jag skulle i princip aldrig få Sapp för mig själv, men jag hade valt detta livet. Det var vissa uppoffringar jag får ta, att inte ha något privatliv. Ha papz som väntade i varje gathörn, överallt. De skulle väll snart hyra helikoptrar så att de kunde kika in i hotellrummen, nakenbilder skulle de få mycket för. Men jag gjorde allt detta för mina fans, mina beliebers, jag älskade de, om de inte skulle finnas skulle jag aldrig vara där jag var idag. Och de var jag sjukt taksam över.
-
- Är vi klara? Tay kollade upp mot honom och nickade. Jag gäspade stort och de smittade av sig på de andra. Alla började gäspa, jag skrattade kort och reste mig sedan upp. Jag packade ihop mina få behörigheter och kollade upp mot klockan, hon var 3. Hur länge hade vi arbetat egentligen? Efter allt skrivande, redigerande och fixande hade jag ont i huvudet. Jag kisade och blinkade sedan några gånger för att få väck den dunkande huvudvärken, det funkade inte, jag suckade och kollade ut mot Sapp och Kenny. Sapp sov fortfarande. Det hade hon gjort i stortsätt hela tiden. Jag skrattade till och öppnade dörren ut till rummet.
- Se you soon JB, sa Kuk när jag klev utanför rummet. Jag vände mig bak och mötte hans blick.
- I övermorgon närmare bestämt va? Han nickade. Jag klev ut för rummet och betraktade Sapp som låg  i fosterställning bredvid Kenny.
- Ska jag väcka henne? frågade jag Kenny försiktigt och han nickade leendes. Jag log tillbaka och gick fram mot henne. Jag började mig ner och kysste henne mjukt på kinden, hon mumlade något. Hon försökte sedan vända sig bort från mig men jag stoppade henne med mina händer.  Jag drog henne till mig och kysste henne mjukt på läpparna, hon vaknade genast upp och kisade mot mig. Hon sken upp i ett stort leende innan hon la armarna om mina axlar och drog ner mig mot soffan. Kenny reste sig snabbt upp och gick iväg, skrattandes.
- Jag väntar i bilen, turturduvor, Sapp fnissade till under mina läppar. Jag hade råkat lägga mig över henne och var nu beredd att resa mig igen, men hon höll mig kvar. Jag fnittrade till innan jag kysste henne mjukt på läpparna igen, hon besvarade snabbt kyssen snabbt och la händerna om min rygg. Hon lutade sig mot mitt öra och viskade:
- Jag avgudar din röst, jag fnittrade till och hon log stort.
- Jag avgudar dig… Hon tryckte snabbt sina läppar mot mina och avbröt mina poetiska ord. Jag besvarade snabbt kyssen, men avbröt den en liten stund senare. Någon hade petat mig på axeln, jag kollade upp och mötte Taylors blåa ögon. Hon hade ett stort retligt flin på läpparna.
- Ska vi åka någon gång eller? Jag skrattade till och mötte Sapps blick innan vi båda reste oss upp. Jag la min hand mot Sapps midja och tryckte henne tät intill mig. Taylor skrattade till och gick i förväg. Sapp lutade sitt huvud mot mitt och suckade.
- Är du fortfarande trött? Jag skrattade till och hon skakade snabbt på huvudet, skrattandes.
- Nej, jag är sjukt pigg faktiskt, själv? Jag skrattade till.
- Jag är sjukt trött, mycket jobb du vet, hon nickade förstående. Hon släppte mig genast när vi kom ut mot korridoren till utgången. Jag stannade och pussade henne mjukt på kinden innan vi gick vidare, bara för att. Scooter suckade och kollade surt på oss när vi kom några sekunder försent ner till ingången av byggnaden.
- Ta det lugnt, suckade jag och kollade mot Sapp, hon såg sammanbitet rakt fram. Jag visste hur hon kände, hon vågade knappt kollade på mig när vi var bland främmat folk, hon var så rädd att allt skulle avslöjas då.
SAPP:
Justin kollade lugnt på mig, hur kunde han vara så lugn? Jag var upp stressad som fan. Pigg var jag också, fruktansvärt pigg. Tuppluren på soffan hade inte varit en bra idé, den hade gjort mig piggare än jag redan var, något som inte var bra alls. Jag vågade inte kollade tillbaka på Justin, vågade inte kollade in i hans choklad bruna ögon, rädd att jag skulle avslöja allt, att jag kanske inte skulle kunna hindra mig från att hoppa in i hans famn och låta hans armar omringa mig. Jag längtade redan tillbaka till hans famn. Detta var patetiskt. Jag trodde inte ens att man kunde bli såhär kär, galet kär. Otroligt kär. Det fanns inte i min värld, före Justin.
- Ska vi gå då? Scooter ropade det nästan, min bubbla spräcktes igen. Min lilla ’tänke-bubbla’. Alla nickade och vi började gå mot utgången. Jaxon gick bakom Tay och Kenny bakom Justin. Jag gick lite forever alone vid sidan om, vid sidan om Tay i säkerhetskull.
__________________________

Justin log stort och kollade mot mig, jag log tillbaka. Han kollade sedan bort och stampade i takt med foten innan han började sjunga i en mikrofon. Man hörde hans röst från högtalare i rummet, jag fick rysningar av det, han sjöng underbart!
Jag fick rysningar av hans röst, jag älskade den. Jag började stor fnittra och Kenny kollade chockat på mig. Jag fortsatte bara fnittra. Han skrockade till och kollade mot Justin igen. Han sjöng länge innan Taylor tog över, hon sjöng också fruktansvärt fint. Jag älskade de bådas röster. Justin kollade bort mot mig och jag log stort och gjorde tummen upp. Han skrattade mjukt och sött till och jag log lika stort. Han vände sig om mot Tay igen och hann precis började sjunga det han skulle. Jag log stort och lutade huvudet mot Kennys axel. Han skrattade mjut till. Jag drog upp fötterna mot soffan och la mig ner i soffan. Med huvudet på Kennys knän.  Han skrattade mjukt till igen och jag fnissade till innan jag blundade. Justins röst omringade mig och behaglingsstötar skickades genom min kropp.  Egentligen ville jag ha hans kropp närmre, men han behövde jobba, så jag var tvungen att koncentrera mig. Jag fick inte resa mig upp och slå upp dörren till studion. Det fick jag inte, hur mycket jag än ville. Jag suckade långsamt ut och lyssnade noga till Justins gudomliga röst. Den fyllde min kropp och själ och det kändes som om jag var i himlen, utan att ha dött. Jag log för mig själv, medans jag långsamt somnade in, med Justins röst tät intill. Från ett par högtalare.
Jag sjöng klart tonerna och Kuk log gillandes, han gav Taylor en blick innan han kollade djupt in i mina ögon. Jag log också stort, inte för att det hade gått så bra som det faktiskt gott, utan att jag hade Sapp på andra sidan glaset. En svart hårig smal tjej vid namn Sapp.
- Det gick ju jätte bra! utbrast Kuk och Tay nickade glatt. Låten handlade om kärlek och känslor, jag sjöng varje ord till Sapp, vartenda ord.
- Det gjorde det! höll Taylor med. Jag nickade bara. Det verkade inte räcka, i alla fall inte för Kuk, han var tvungen att fråga mig med.
- Vad tyckte du då, Bieber? Jag skrattade till och nickade glatt.
- Det gick jätte bra! Bättre än förväntat. Kuk nickade, igen. Jag kunde inte hindra mig själv från att slänga en blick mot Sapp, som till min förvåning låg och sov med huvudet mot Kennys knä. Hon såg harmoniskt och vacker ut. Jag log större, om det var möjligt, när jag hade sett hennes harmoniska ansikte. Harrell kollade forskande på mig när jag kollade mot det tillfälliga crewet igen.
- Är du säker på att ni inte är.. han hann inte uttala orden innan jag avbröt honom.
- Okej, vi säger att vi var ihop, skulle du kunna hålla den hemligheten från alla paparazzisar då?  Han kollade på mig allvarligt.
- Så du säger att ni är ihop? Fan, vad skulle jag nu säga?
- Nej, det är vi inte, men om vi va, skulle du hålla det då? Kuk nickade stort. Jag slängde en blick på Tay som nickade diskret.
- Vi är ihop, men lova att inte berätta det för någon! sa jag och han log stort men nickade sedan djupt.
- Jag lovar! Gud va roligt för dig! Hon verkar som en trevlig typ, han slängde Sapp en blick och brast sedan ut i skratt.
- En trevlig typ som sover, jag skrattade till och nickade. Tay gjorde det samma.
Jag hann slänga en snabb blick på Sapp innan vi ett kort ögonblick började jobba igen, hon sov fortfarande harmoniskt. Ibland önskade jag att jag var en vanlig grabb, en som inte hade några plikter. Som bara kunde ta en dag i taget och leva i nuet. Det kunde jag i och för sig, men inte på samma sätt. Jag behövde alltid veta var jag gick, alltid tänka i förväg på vad jag gör. Kan inte alltid vistas överallt. Och paparazzisarna är över mig som gamar, de fotograferar varje steg jag tar, och torterar varje tjej jag har.  När jag var ihop med Selena hade det varit lika dant. De hade fotograferat oss hela tiden, vi skulle kunna vara på dejt på mars, de hade ändå följt efter oss. Jag skulle i princip aldrig få Sapp för mig själv, men jag hade valt detta livet. Det var vissa uppoffringar jag får ta, att inte ha något privatliv. Ha papz som väntade i varje gathörn, överallt. De skulle väll snart hyra helikoptrar så att de kunde kika in i hotellrummen, nakenbilder skulle de få mycket för. Men jag gjorde allt detta för mina fans, mina beliebers, jag älskade de, om de inte skulle finnas skulle jag aldrig vara där jag var idag. Och de var jag sjukt taksam över.
-
- Är vi klara? Tay kollade upp mot honom och nickade. Jag gäspade stort och de smittade av sig på de andra. Alla började gäspa, jag skrattade kort och reste mig sedan upp. Jag packade ihop mina få behörigheter och kollade upp mot klockan, hon var 3. Hur länge hade vi arbetat egentligen? Efter allt skrivande, redigerande och fixande hade jag ont i huvudet. Jag kisade och blinkade sedan några gånger för att få väck den dunkande huvudvärken, det funkade inte, jag suckade och kollade ut mot Sapp och Kenny. Sapp sov fortfarande. Det hade hon gjort i stortsätt hela tiden. Jag skrattade till och öppnade dörren ut till rummet.
- Se you soon JB, sa Kuk när jag klev utanför rummet. Jag vände mig bak och mötte hans blick.
- I övermorgon närmare bestämt va? Han nickade. Jag klev ut för rummet och betraktade Sapp som låg  i fosterställning bredvid Kenny.
- Ska jag väcka henne? frågade jag Kenny försiktigt och han nickade leendes. Jag log tillbaka och gick fram mot henne. Jag började mig ner och kysste henne mjukt på kinden, hon mumlade något. Hon försökte sedan vända sig bort från mig men jag stoppade henne med mina händer.  Jag drog henne till mig och kysste henne mjukt på läpparna, hon vaknade genast upp och kisade mot mig. Hon sken upp i ett stort leende innan hon la armarna om mina axlar och drog ner mig mot soffan. Kenny reste sig snabbt upp och gick iväg, skrattandes.
- Jag väntar i bilen, turturduvor, Sapp fnissade till under mina läppar. Jag hade råkat lägga mig över henne och var nu beredd att resa mig igen, men hon höll mig kvar. Jag fnittrade till innan jag kysste henne mjukt på läpparna igen, hon besvarade snabbt kyssen snabbt och la händerna om min rygg. Hon lutade sig mot mitt öra och viskade:
- Jag avgudar din röst, jag fnittrade till och hon log stort.
- Jag avgudar dig… Hon tryckte snabbt sina läppar mot mina och avbröt mina poetiska ord. Jag besvarade snabbt kyssen, men avbröt den en liten stund senare. Någon hade petat mig på axeln, jag kollade upp och mötte Taylors blåa ögon. Hon hade ett stort retligt flin på läpparna.
- Ska vi åka någon gång eller? Jag skrattade till och mötte Sapps blick innan vi båda reste oss upp. Jag la min hand mot Sapps midja och tryckte henne tät intill mig. Taylor skrattade till och gick i förväg. Sapp lutade sitt huvud mot mitt och suckade.
- Är du fortfarande trött? Jag skrattade till och hon skakade snabbt på huvudet, skrattandes.
- Nej, jag är sjukt pigg faktiskt, själv? Jag skrattade till.
- Jag är sjukt trött, mycket jobb du vet, hon nickade förstående. Hon släppte mig genast när vi kom ut mot korridoren till utgången. Jag stannade och pussade henne mjukt på kinden innan vi gick vidare, bara för att. Scooter suckade och kollade surt på oss när vi kom några sekunder försent ner till ingången av byggnaden.
- Ta det lugnt, suckade jag och kollade mot Sapp, hon såg sammanbitet rakt fram. Jag visste hur hon kände, hon vågade knappt kollade på mig när vi var bland främmat folk, hon var så rädd att allt skulle avslöjas då.
Justin kollade lugnt på mig, hur kunde han vara så lugn? Jag var upp stressad som fan. Pigg var jag också, fruktansvärt pigg. Tuppluren på soffan hade inte varit en bra idé, den hade gjort mig piggare än jag redan var, något som inte var bra alls. Jag vågade inte kollade tillbaka på Justin, vågade inte kollade in i hans choklad bruna ögon, rädd att jag skulle avslöja allt, att jag kanske inte skulle kunna hindra mig från att hoppa in i hans famn och låta hans armar omringa mig. Jag längtade redan tillbaka till hans famn. Detta var patetiskt. Jag trodde inte ens att man kunde bli såhär kär, galet kär. Otroligt kär. Det fanns inte i min värld, före Justin.
- Ska vi gå då? Scooter ropade det nästan, min bubbla spräcktes igen. Min lilla ’tänke-bubbla’. Alla nickade och vi började gå mot utgången. Jaxon gick bakom Tay och Kenny bakom Justin. Jag gick lite forever alone vid sidan om, vid sidan om Tay i säkerhetskull.
__________________________
Ingen bild, idag heller ;/ Får skylla på att jag knappt har något internet, får använda mitt mobila D; <3
Aja,
KOMMENTERA!<3



Kommentarer
Postat av: Matilda

Lika bra som alltid, längtar tills jag får läsa meeeer :D<3

2012-05-03 @ 22:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!