Never say never - Chapter 37

Previosly:
- Ska vi gå då? Scooter ropade det nästan, min bubbla spräcktes igen. Min lilla ’tänke-bubbla’. Alla nickade och vi började gå mot utgången. Jason gick bakom Tay och Kenny bakom Justin. Jag gick lite forever alone vid sidan om, vid sidan om Tay i säkerhetskull.
-
bild kollage 1
-
SAPP:
Vi stannade en stund utanför, vid paparazzisarna och fansen. Justin gick runt och skrev autografer, med Kenny bakom sig. Och Tay gjorde det samma. Fast med Jason bakom sig. Jag stod kvar lite mitt i smeten bredvid Scooter. Kuk Harrell hade stannat kvar inne i byggnaden. De flesta beliebersarnas blickar vilade på Justin, men vissa av de blickade mot mig då och då. De flesta gjorde faktiskt så, kollade på mig. Inte glodde, bara kollade då och då. De undrade vem jag var. När jag kom på mig själv, för 10 gången, med att stå och vila blicken mot Justin, började vi röra oss lite snabbare mot bilen. Justin log stort och vinkade mot alla fansen som stod och skrek vid avspärrningarna. Han rörde deras händer och skrattade glatt. Jag kunde slå vad om att de händer han rörde aldrig skulle bli tvättade. Deras föreldrar skulle behöva spruta vatten på de, de skulle vägrat annars. Vi allihop skulle hoppa in från samma håll, till och med samma dörr. Justin stod kvar och halvvinkade, fortfarande med världens största, snyggaste och perfektaste leende på läpparna. Tay hoppade in först, sedan jag. När jag satt mig ner kom Justin inhoppades och jag klämdes snabbt mellan stjärnornas kroppar. Denna bil var bra mycket mindre än Justin, eller Kennys range rover. Jag hade ingen aning vems bilen var, men den var gigantisk. Denna bil var allt ifrån. Jag ryckte plötsligt till när Justin viskade tyst i mitt öra.
- Känner du dig in klämd? Jag fnissade tyst till och vände mig mot honom. Han log mjukt och lutade sig mot mig, sedan tryckte han försiktigt sina läppar mot mina. Kyssen var underbar, hans läppar masserade mjukt mina. Bilen hade börjat åka, som tur var, annars hade alla kunnat se oss, även fast rutorna var förmörkade.
- Inget hångel i bilen! utbrast Kenny och började sedan skratta. Det var, som tur var, Jason som körde bilen. Annars skulle vi alla varit döda nu, iallafall riält inklämda, som om jag inte redan var det. Justin avslutade långsamt kyssen och log stort mot mina läppar, jag log tillbaka.
- Vad var det jag sa? Kenny hade lite ironi i rösten, men jag tog den ändå på allvar. Jag släppte Justin direkt och kollade mot Tay, hon flinade bara. Justin mumlade något innan han drog tillbaka mitt ansikte mot sitt igen, han log stort innan han kysste mig en sista gång. Sedan tog han bara tag i min hand, jag satte mig rakt och flinade som en galning. Jag kände mig fånig när jag flinade så mycket, men jag kunde bara inte hjälpa det. Det gick inte. Jag bara gjorde det, Justin gjorde mig på så mycket bättre humör! Jag kunde nog inte bli ledsen i Justins närvaro, om inte någon som stod mig nära skulle skadas. Då hade jag nog brutit ihop antingen eller.
-
- Vad ska vi göra nu då? Justin klev in bakom mig i hotellrummet.
- Ben & Jerrys? frågade jag och höjde på ena ögonbrynet, Justin höjde gillandes på båda, det blev ett ja. Justin slängde av sig skorna och gick vidare mot köket.
- Hämtar du? skrek jag efter honom.
- Nej! Jag går bara in hit för skojskull! Han skrattade till, jag skrattade också och satte mig sedan med en suck ner i soffan, jag drog upp händerna mot ansiktet och med händerna runt benen och huvudet lutandes mot de väntade jag en stund på Justin. När han kom tillbaka hade han två Ben & Jerrys och två skedar med sig. Jag greppade tag om den ena skeden när han lutade sig fram mot mig. Sedan tog jag den ena glassen. Justin ställde sin på vardagsbordet och gick fram mot tv:n.
- Vilken film? Frågade han och jag log stort.
- INTE SKRÄCK! Sa jag sedan, dödsallvarligt. Han skrattade milt till och log sedan.
- Okej, okej. Han kollade tillbaka mot filmerna.
- Inte ens lite skräck? Jag skakade på huvudet och han suckade retandes. Sedan fick jag en snilleblixt.
- Din film kan vi ju titta på! SNÄLLA! Halvskrek jag och han ryckte till.
- Varför just min film?! Han såg plågat på mig.
- Gillar du inte att se dig själv på film eller? frågade jag retsamt, han skakade på huvudet och jag började skratta.
- Nej, det gör jag inte, jag log stort och gick fram imot honom. Jag la händerna på hans axlar och kollade medlidsamt i hans ögon, han trodde att jag skulle säga något i stil med:
- Okej älskling, vi gör som du säger, sätt på en skräck film. Men han hade fel. Det glittrade till i hans ögon.
- Men det gör jag, så sätt på filmen nu, sötnos. Glittret försvann och han suckade djupt. Jag reste mig upp och satte mig i soffan igen.
-
-räcker ut tungan-
- NEJMEN GUD VA SÖT DU VAR! Skrek jag och tog handen för munnen. Tårar hade bildats i mina ögon och de envetnades nu med att försöka rinna ner för kinden. Justin skrattade och satte sig närmre mig, han slog armarna om mig och drog mig närmre intill sig.
JUSTIN :
Jag drog Sapp närmre mig och drog in doften av hennes hår. Det luktade underbart. Jag hade armarna under hennes armar och drog enkelt upp henne i famnen, hon satte sig pladask i mitt knä och började gapskratta.
- JB, du dödar mig!
- Var jag söt? Viskade jag i hennes öra, hon fnittrade gulligt till och skakade på huvudet.
- Ja? Hon låtsades inte förstå.
- Sapp? Hon skrattade till igen.
- Okej, du är sööööt! Sa hon högt och vände sig om i min omfamning. Hon låg alltså över mig, jag lutade mig fram mot henne och kysste henne mjukt på läpparna.
-
- Vad ska vi göra ikväll? frågade Sapp efter en stund. Hon låg med huvudet lutat mot mitt bröst. Jag hade armen på hennes rygg och kramade då och då om henne. Hon satt fastklistrad framför tv:n. Jag satt fastklistrad framför henne. Mitt livskärlek. Sapp kollade upp mot mig.
- Justin? Lyssnar du eller? Jag vaknade upp ur min lilla dvala och kollade nyvaket på henne.
- Justin! utbrast hon. Jag skrattade mjukt till.
- Va?
- Vad ska vi göra ikväll, frågade jag! Hon skrattade till. Jag tänkte igenom min plan för kvällen, igentligen var den livsfarlig. Men vi måste göra det. Vi bara måste, det var något jag vill. Jag måste.
__________________________

- Ska vi gå då? Scooter ropade det nästan, min bubbla spräcktes igen. Min lilla ’tänke-bubbla’. Alla nickade och vi började gå mot utgången. Jason gick bakom Tay och Kenny bakom Justin. Jag gick lite forever alone vid sidan om, vid sidan om Tay i säkerhetskull.
bild1,bild2,bild3,bild4,bild5,bild6,bild7
Vi stannade en stund utanför, vid paparazzisarna och fansen. Justin gick runt och skrev autografer, med Kenny bakom sig. Och Tay gjorde det samma. Fast med Jason bakom sig. Jag stod kvar lite mitt i smeten bredvid Scooter. Kuk Harrell hade stannat kvar inne i byggnaden. De flesta beliebersarnas blickar vilade på Justin, men vissa av de blickade mot mig då och då. De flesta gjorde faktiskt så, kollade på mig. Inte glodde, bara kollade då och då. De undrade vem jag var. När jag kom på mig själv, för 10 gången, med att stå och vila blicken mot Justin, började vi röra oss lite snabbare mot bilen. Justin log stort och vinkade mot alla fansen som stod och skrek vid avspärrningarna. Han rörde deras händer och skrattade glatt. Jag kunde slå vad om att de händer han rörde aldrig skulle bli tvättade. Deras föreldrar skulle behöva spruta vatten på de, de skulle vägrat annars. Vi allihop skulle hoppa in från samma håll, till och med samma dörr. Justin stod kvar och halvvinkade, fortfarande med världens största, snyggaste och perfektaste leende på läpparna. Tay hoppade in först, sedan jag. När jag satt mig ner kom Justin inhoppades och jag klämdes snabbt mellan stjärnornas kroppar. Denna bil var bra mycket mindre än Justin, eller Kennys range rover. Jag hade ingen aning vems bilen var, men den var gigantisk. Denna bil var allt ifrån. Jag ryckte plötsligt till när Justin viskade tyst i mitt öra.
- Känner du dig in klämd? Jag fnissade tyst till och vände mig mot honom. Han log mjukt och lutade sig mot mig, sedan tryckte han försiktigt sina läppar mot mina. Kyssen var underbar, hans läppar masserade mjukt mina. Bilen hade börjat åka, som tur var, annars hade alla kunnat se oss, även fast rutorna var förmörkade.
- Inget hångel i bilen! utbrast Kenny och började sedan skratta. Det var, som tur var, Jason som körde bilen. Annars skulle vi alla varit döda nu, iallafall riält inklämda, som om jag inte redan var det. Justin avslutade långsamt kyssen och log stort mot mina läppar, jag log tillbaka.
- Vad var det jag sa? Kenny hade lite ironi i rösten, men jag tog den ändå på allvar. Jag släppte Justin direkt och kollade mot Tay, hon flinade bara. Justin mumlade något innan han drog tillbaka mitt ansikte mot sitt igen, han log stort innan han kysste mig en sista gång. Sedan tog han bara tag i min hand, jag satte mig rakt och flinade som en galning. Jag kände mig fånig när jag flinade så mycket, men jag kunde bara inte hjälpa det. Det gick inte. Jag bara gjorde det, Justin gjorde mig på så mycket bättre humör! Jag kunde nog inte bli ledsen i Justins närvaro, om inte någon som stod mig nära skulle skadas. Då hade jag nog brutit ihop antingen eller.
-
- Vad ska vi göra nu då? Justin klev in bakom mig i hotellrummet.
- Ben & Jerrys? frågade jag och höjde på ena ögonbrynet, Justin höjde gillandes på båda, det blev ett ja. Justin slängde av sig skorna och gick vidare mot köket.
- Hämtar du? skrek jag efter honom.
- Nej! Jag går bara in hit för skojskull! Han skrattade till, jag skrattade också och satte mig sedan med en suck ner i soffan, jag drog upp händerna mot ansiktet och med händerna runt benen och huvudet lutandes mot de väntade jag en stund på Justin. När han kom tillbaka hade han två Ben & Jerrys och två skedar med sig. Jag greppade tag om den ena skeden när han lutade sig fram mot mig. Sedan tog jag den ena glassen. Justin ställde sin på vardagsbordet och gick fram mot tv:n.
- Vilken film? Frågade han och jag log stort.
- INTE SKRÄCK! Sa jag sedan, dödsallvarligt. Han skrattade milt till och log sedan.
- Okej, okej. Han kollade tillbaka mot filmerna.
- Inte ens lite skräck? Jag skakade på huvudet och han suckade retandes. Sedan fick jag en snilleblixt.
- Din film kan vi ju titta på! SNÄLLA! Halvskrek jag och han ryckte till.
- Varför just min film?! Han såg plågat på mig.
- Gillar du inte att se dig själv på film eller? frågade jag retsamt, han skakade på huvudet och jag började skratta.
- Nej, det gör jag inte, jag log stort och gick fram imot honom. Jag la händerna på hans axlar och kollade medlidsamt i hans ögon, han trodde att jag skulle säga något i stil med:
- Okej älskling, vi gör som du säger, sätt på en skräck film. Men han hade fel. Det glittrade till i hans ögon.
- Men det gör jag, så sätt på filmen nu, sötnos. Glittret försvann och han suckade djupt. Jag reste mig upp och satte mig i soffan igen.
-
Find-baby-face-justin-bieber-pictures-wallpaper-243_large
bild
- NEJMEN GUD VA SÖT DU VAR! Skrek jag och tog handen för munnen. Tårar hade bildats i mina ögon och de envetnades nu med att försöka rinna ner för kinden. Justin skrattade och satte sig närmre mig, han slog armarna om mig och drog mig närmre intill sig.
Jag drog Sapp närmre mig och drog in doften av hennes hår. Det luktade underbart. Jag hade armarna under hennes armar och drog enkelt upp henne i famnen, hon satte sig pladask i mitt knä och började gapskratta.
- JB, du dödar mig!
- Var jag söt? Viskade jag i hennes öra, hon fnittrade gulligt till och skakade på huvudet.
- Ja? Hon låtsades inte förstå.
- Sapp? Hon skrattade till igen.
- Okej, du är sööööt! Sa hon högt och vände sig om i min omfamning. Hon låg alltså över mig, jag lutade mig fram mot henne och kysste henne mjukt på läpparna.
-
- Vad ska vi göra ikväll? frågade Sapp efter en stund. Hon låg med huvudet lutat mot mitt bröst. Jag hade armen på hennes rygg och kramade då och då om henne. Hon satt fastklistrad framför tv:n. Jag satt fastklistrad framför henne. Mitt livskärlek. Sapp kollade upp mot mig.
- Justin? Lyssnar du eller? Jag vaknade upp ur min lilla dvala och kollade nyvaket på henne.
- Justin! utbrast hon. Jag skrattade mjukt till.
- Va?
- Vad ska vi göra ikväll, frågade jag! Hon skrattade till. Jag tänkte igenom min plan för kvällen, igentligen var den livsfarlig. Men vi måste göra det. Vi bara måste, det var något jag vill. Jag måste.
__________________________
Vilka vill ha mer? ;D
Det blir roligare för mig om ni kommenterar! <3
Har stora planer för denna novell LÄNGRE FRAM, jag vet inte hur långt fram ennu ;D DET BEROR PÅ!

KRAAAAAAAM<3
Tumblr_m3gfx3cehw1qhft5ko1_500_large
Tumblr_m3h28hpvya1qcbanwo1_500_large
Tumblr_m3h4p75qll1qbm6umo1_500_large
Kolla och njut ;D
OBS. Om ni trycker på bilderna kommer ni till sidan jag hitta bilderna på ;D
KOMMENTERA NU RIÄLT!
- Chapter 37



Kommentarer
Postat av: Matilda

Skriv mer nuuuuuu!! :D<3

2012-05-05 @ 07:14:23
Postat av: elin

mmeeer!

2012-05-05 @ 10:25:07
Postat av: sanna

ja skriv gärna mer! skriv något spännande!<33

2012-05-05 @ 22:41:46
Postat av: elin (:

grymt :D

2012-05-06 @ 00:24:20
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Anonym

AA du måste skriva meer!! <33

2012-05-06 @ 19:29:51
Postat av: Wilma

Meeeeeeeeer<3333333

2012-05-06 @ 22:08:15
URL: http://wiilmiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!