Länkbyte - http://bieberrstorys.blogg.se/

The truth about forever
Tjejen som hade tagit biljetterna var riktigt snygg. Hon hade brunt hår, bruna ögon, stora bröst
och en ganska så smal kropp. Men hon rökte, jag gillade inte det men jag kunde inte direkt göra
något då jag inte ens visste vad hon hette. Jag längtade till lördag då jag kanske skulle få se eller
träffa henne igen. Vi fortsatte gå på en gata mot några tjejer som satt utanför Starbucks på en bänk.
När vi kom fram tittade jag in och såg dom tre tjejerna som vi träffade innan. Den snygga tittade ut
och log mot mig så jag log tillbaka sedan vände hon bort huvudet igen. Jag tittade på dom andra
tre tjejerna som nu hade börjat hoppa och skrika för dom hade fått biljetter. 
 
Jag tittade in i caféet en sista gång innan vi gick vidare men tjejerna satt inte vid bordet. Jag kollade
bak och såg att dom precis gick ut från cafeét åt samma håll som oss. Dom hade gått efter oss i 
kanske 5 minuter nu och det började faktiskt kännas lite läskigt. Scooter och Ryan hade också 
märkt det men inte sagt något. "Asså, förföljer ni oss eller vadå?". Det var Scooter som hade vänt
sig om och öppnat sin mun. "Nä, vi ska hem till mig, det är ni som går åt fel håll!" svarade tjejen i
mitten, alltså den snygga. "Jessica!". Så hon hette alltså Jessica. Hon tittade mot 
tjejen som stod bredvid henne. Hon sa något jag inte kunde hör som sedan Jessica nickade åt och 
log stort.
LITE AV EMELIES NOVELL! :D 
Tycker ni ska checka in den! 
VERKAR HELT AWESOME :D
KLICKA HÄR HÄR ELLER HÄR FÖR ATT KOMMA IN! 
OCKSÅ HÄR :D 
ELLER I MENYN :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!