Länkbyte - SIMPLE AS WORDS

SIMPLE AS WORDS 

-          Vad är det? Viskade han. Långsamt uttalade han varje ord så att jag hörde dem klart och tydligt. Han skulle inte tillåta ingenting som ursäkt.

 

-          Ja- Jag avbröt mig själv. Justin skakade lite på huvudet som för sig själv medan jag såg hur ett litet leende formades på hans läppar. Innan jag hann reagera kände jag hans läppar mot mina. Gåshud bildades på mina armar och mitt hjärta dunkade frenetiskt i bröstkorgen. Hans läppar fortsatte att massera mina, och mina läppar besvarade kyssarna. Tillslut drog hans sig någon centimeter bort och jag fick svårt att koncentrera mig på mig egen andhämtning när jag kände hur Justins andhämtning som smekte min hud. Hur jag skulle hålla sanningen ifrån honom nu visste jag knappast. Varför behövde allt vara så svårt? Varför kunde Gud inte sluta leka med mitt liv och skratta mig rakt upp i ansiktet? Tyvärr hade jag inga svar på frågorna i mitt huvud. 


EN PYTTE LITEN DEL AV RONJAS NOVELL Good Isn´t Good Enough som äääär fantastisk!!! 

 

KLICKA ER IN HÄR
 
(länken finns också i menyn! :D)



Kommentarer
Postat av: biebsdesire

Jag gör gärna ett länkbyte. Du först ;D

Svar: GJORT :D
Ebba

2012-11-22 @ 21:01:28
URL: http://biebsdesire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!