Är hos min gammelmormor ^^

Hejsan allihopa! Jag är hos min gammelmormor och därför är uppdateringen så dålig! Jag har världens skrivsug, men kan inte skriva då vi har besök -.-' men ska verkligen försöka skriva lite idag, ikväll, men jag tror inte att kapitlet kommer upp förrens imon ändå-.-' när vi kommer hem kanske!
Älskar er!^^ NI ÄR BÄST!
Fortsätt kommentera på kapitel 24 part 2 och svara på några små frågor:
VARFÖR GILLAR NI MIN NOVELL?
,
VAD GILLAR NI MED MIN NOVELL?
och
HUR LÄNGE HAR NI LÄST MIN NOVELL?
ÄLSKAR ER<3




Kommentarer
Postat av: Ewweh

Älskar att de inte går för fort i de hela, Tycker du alltid kommer på något att skriva så de inte blir lång tråkigt typ? Har läst den sen du började den :)<3

2012-10-20 @ 22:34:55
URL: http://justbiebzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!