JAG ÄR SÅ LEDSEN

Jag älskar er, men har inte haft tid och ork att skriva något de senaste dagarna! Bloggen håller på att gå ner i graven, hatar mig själv för det. Håller på att skriva just nu och vill verkligen att det ska komma idag, imon ska jag rida och vet inte hur mycket jag kommer kunna skriva! Jag ska iallafall försöka få ihop ett kapitel idag, vet ej hur långt det blir dock! Har no insperation också, vet inte riktigt hur de ska bli på g XD Om ni har någon ide skriv den bara! Älskar att få ideer från läsare<3
ÄLSKAR ER<3
Ebba



Kommentarer
Postat av: frida

det kan vara så att mercedes hjälper han att komma över selena och då börjar justin bli kär i henne och då blir han värsta söt och romantisk så hon blir kär i han också:]

2012-10-11 @ 19:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!