Chapter 16

I'm a good enough person to forgive you, but not stupid enough to trust you again 

MERCEDES PERSPEKTIV:

* Han la några lockar bakom mitt öra och lutade sig fram för att kyssa mig i pannan. Ett leende spreds på mina läppar och de smittade snabbt av sig till hans.
- Jag kommer alltid finnas vid din sida, viskade han och smekte mig med tummen över kinden. Jag fnittrade till och satte mig i hans knä, med benen om hans midja och huvudet mot hans.
- Jag kommer finnas här vid din med, viskade jag tillbaka och slöt ögonen långsamt. Moshe lutade sig bak i sängen och drog mig med sig, jag låg över honom och kysste hans läppar mjukt.
- Det kommer bara vara du... viskade Moshe och smekte mig på ryggen med handen, jag log och nickade.
- Det hoppas jag, skrattade jag och satte mig upp för att gå bort mot tv:n och sätta på en film, jag kollade runt bland filmerna och valde tillslut en; Mean girls, jag gillade inte de filmerna så mycket, men Moshe hatade de, så jag brukade sätta på de för att han skulle bli irriterad.
Jag gillade när han var irriterad, jag vet inte riktigt varför. Han tillbringade väll tid med någon annan då.
Guess who?
- Inte denna! pustade han och kollade irriterat på mig. De korta blonda håret stod som vanligt på huvudet och han kollade med blå ögon på mig.
- Jag älskar dig med, skrattade jag och satte mig framför honom mellan hans ben.
- Jag hatar denna filmen. *

Ett minne som ofta trängdes med andra i min hjärna, ett minne jag skulle komma ihåg föralltid.
- Mercedes vad tänker du på? Justin puttade till mig i sidan och log stort med sina vita tänder mot mig. Min blick rycktes mot honom och jag kollade chockat på honom.
- Ehhm.. Inget, jag bara... Ehm.
- Du behöver inte svara, jag har inget med det att göra, log Justin och vände sig mot Fredo som satt framför honom.
Varför kom jag alltid bredvid Justin? Satte jag mig här?
Nej, det gjorde jag väll inte?
Eller?
- Vi ska ha repetioner hela dagen idag va? Fredo suckade tungt och nickade.
- Ja, det ska vi, och jag kommer aldrig orka! Jag får ta pauser och sova! Jag dör av trötthet! Jag skrattade och puttade till Justin i sidan, min arm träffade mjukt hans revben och han vände blicken mot mig.
Blicken trängde in i mitt inre och jag tappade nästan tråden, men fick tillbaka den snabbt, som tur var.
- Man kanske blir trött av att hoppa i sängar, om du fattar vad jag menar, skrattade jag och Justin skrattade till, innan han nickade och log stort.
- Det blir man nog, skrattade han och reste sig upp.
- Jag är klar, någon annan?
- Du är bara klar för att du är pigg och taggad för ikväll, jag kommer snart somna i frukosten!

-

- Kan inte ni gå ut och shoppa idag? Ni ska inte behöva sitta inne och kollade på repetioner hela dagen! utbrast Justin och log stort. Jag skakade på huvudet.
- Vi stannar, jag har inte så mycket pengar, och jag vill slösa bort de i England! utbrast jag och log stort, jag hade inget imot att sitta inne hela dagen och kollade på när Justin uppträdde, eller förberedde, flera gratis koncerter, inte fel alls! - Men ni behöver ju inte va ute länge! Gör något, ni får i alla fall inte sitta inne hela dagen! utbrast han och skrattade till.
- Film? viskade jag i Fredo's öra och han nickade.
- Bio, ja. Jag skrattade till och nickade mot Justin.
- Vi ska inte vara inne hela dagen.
- Bra!

-

- Filmen var awesome! utbrast Fredo skrattade, han var ironisk, det hörde man långa vägar.
- Ja! Det var den verkligen! utbrast jag lika ironiskt och skrattade till.
Vi hade kollat på någon dålig bio med norsk tal, jag hade inte fattat ett skit, men jag hade hängt med en del ändå, man kunde ju see vad de höll på med.
- När börjar Justins koncert? frågade jag Fredo kort, han kollade ner mot sitt klockur och sa:
- 2 timmar ungefär.
- Bra, då har vi ett tag kvar, det finns ett ställe jag skulle vilja gå till först! log jag och gned mina händer mot varann.
- Var? Jag kollade mot en enorm godisaffär lite längre bort och gav ifrån mig ett onskefullt skratt.
- Vi köper så mycket vi orkar! utbrast jag och skrattade, Fredo skrattade också.
- Ja! Det gör vi, och jag bjuder!


LITET, men det blev ett kaptiel :D 

 

NI ÄR BÄST P ATT KOMMENTERA MINA VÄNNER!<3
ÄLSKAR ER<3



Kommentarer
Postat av: Johanna

Meeeeer! :D<3333

2012-09-11 @ 21:42:50
Postat av: Anonym

Meeeera!!:)

2012-09-11 @ 21:55:52
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeer!

2012-09-12 @ 07:46:49
Postat av: Anonym

jäääääääteeee braaaaa meeeeer!!!! <3

2012-09-12 @ 20:42:21
Postat av: Anonym

mer ! :)

2012-09-12 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!