Jag älskar er alla mina läsare♥

Jag älskar er alla mina läsare♥ Ni är finast♥ Och jag är jätte glad att jag har någon som ens läser bloggen! Och jag hoppas verkligen ni stannar även fast uppdateringen går upp och ner♥ Dessa två dagarna har uppdateringen suuuuugit! Och idag kunde jag skriv MEN jag blev så jävla insperarad av att skriva ALAYLM-novellen, som jag INTE är klar med ännu! Så det går segt med uppdateringen! 
Och imon ska vi ha disco med klassen! Så jag kommer ha fullt upp hela jävla kvällen med det och innan discot ska jag till Nicole, min sköthäst och innan dess SKOLA :( 
Så mitt liv är FUUUULLT just nu, men jag SKA lägga upp ett längre på LÖRDAG! Om det inte kommer lite imon! Ska skriva tiden jag kan! JAG LOVAR! Jag älskar er också! Ni är bäst och jag hoppas verkligen ni kan förlåta mig för den kassa uppdateringen!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ÄLSKAR ER♥♥
 
JAG HAR OCKSÅ IDETORKA JUST FÖR TILLFÄLLET OCH HAR BARA LUST ATT SKRIVA I SKOLAN! DÄR BÄNKEN BLIR MITT OFFER.... heh xD♥ och detta håller ibland i sig till eftermiddagen, vilket det gjorde idag men då skulle jag vara med en kompis som jag inte varit med på 100 TUSEN ÅR xD Så då kunde jag inte sätta mig ner att skriva XD 
 
Stressigt liv jag har för tillfället, iaf, JAG ÄLSKAR ER OCH HOPPAS NI FORTSÄTTER LÄSA ÄVEN FAST UPPDATERINGEN ÄR KASS♥♥♥♥♥♥
 
PUSS PUSS ♥
 




Kommentarer
Postat av: donna

vilken ALAYLM novell ?

Svar: Jag skriver typ en "novell"(kort historia) med allt som händer i ALAYLM videon! :)
Ebba

2012-09-07 @ 18:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!