byta novell.....?

okej... Nu vill jag ha allas åsikt...... Jag vill verkligen skriva klart denna.... MEn jag kommer inte på ngt drama, och jag vet att ni vill ha drama nu... Men jag kommer inte på något :'C Så jag undrar om det kanske är bättre att antingen pausa eller avsluta denna novell? Isf, kommer det komma ngt kapitel mer på denna, som en liten avslutning! Men nu vill jag veta vad ni tycker! 
Ni kommer säkert hata mig nu... :( MEn jag vill ha era kommentarer!
 
 
« BYTA NOVELL HELT OCH HÅLLER; MED ETT AVSLUT PÅ DENNA. »
 
« FORTSÄTTA DENNA; MER ELLER MINDRE UTAN DRAMA. »
 
VÄLJ! RÖSTA! ALLIHOP! 
 
Jag har SÅKLART en novell på lager, om jag slutar med denna. Så jag kommer inte sluta att skriva ^^ :3 



Kommentarer
Postat av: wilma

FORTSÄTT MED DENNA TYCKER JAG :D <3

2013-04-16 @ 19:01:30
Postat av: Celebnovell

Gör vad som känns för dig! :)
Det spelar ingen roll om du skriver en ny novell eller fortsätter på denna. Men ett exempel på drama du kan ha kanske är att de är på fest och råkar bli fulla och att MERCEDES råkar vara otrogen och Justin blir förbannad eller nått liknande :)

2013-04-16 @ 19:12:48
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska göra som du själv vill.
Jag, personligen tycker du ska byta novell
Jag tycker du ska skriva en novell om typ badboy justin där han inte är känd utan ja är badboy hehe

Svar: helt ärligt, så är det en sådan idee jag har.... Där Justin är mer badass än "vanlig"....
f,lsd,adasdas

2013-04-16 @ 20:05:38
Postat av: Anonym

Gör vad som känns bäst för dig, jag tycker att du ska börja på en ny men om du vill fortsätta på denna så får du göra det

2013-04-16 @ 20:26:09
Postat av: Nicole

Jag tycker du ska byta novell och göra som ett avslut på denna <3 men om du ska börja på en ny novell, kommer du byta blogg eller kommer du bara lägga upp den nya här?

Svar: jag kommer lägga upp den nya här isf :3
f,lsd,adasdas

2013-04-16 @ 20:55:35
Postat av: Cindy

Börja på en ny novell :D

2013-04-16 @ 23:05:13
Postat av: Emelie

Fortsätt på denna! :)

2013-04-17 @ 17:11:58
Postat av: nanananna BIEBER

Byta(; skulle varit roligt om du skrev något annorlunda som att Justin är nån bad boy person? Heh nt vet jag.

2013-04-17 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!