halvvägs!

Halvvägs på nästa kapitel FAKTISKT :D



Kommentarer
Postat av: Josefin

Om det fanns en "gilla" knapp så skulle jag redan ha tryckt på den ;)

Svar: HAHA va bra! :D Jag med :D
f,lsd,adasdas

2013-08-28 @ 20:32:02
Postat av: Beella

Ohh! Längtar!!! Ta din tid! Ju mer du hinner tänka och lägga till desto bättre blir kapitlet :D

2013-08-28 @ 23:26:22
Postat av: Erika

åh, bäst är du so göra detta för oss! Faktiskt så tror jag inte att du förstår vad det betyder, att få en kommentar gör eran dag liksom. men att ni verkligen kämpar i timmar och skriver och gör bilder och allt betyder otroligt mycket för oss! Vi har liksom inte gjort er nåt vi känner er inte ens och ändå är du så fantastisk och ägnar massa tid på oss när du inte ens mår bra. Du är gul och diamant värd bruden!

Svar: Asså du är typ världens underbaraste människa o.o Du är också guld och diamant värd! Tack, tack, tack ♥
f,lsd,adasdas

2013-08-29 @ 15:37:08
Postat av: Thilda

Längtar :D

2013-08-29 @ 17:56:47
Postat av: Manar

Skulle vi kunna länkbyte för din blogg verkar riktigt fin inte bara i utseendet:))

Svar: Jag har gjort nu! Förlåt för att det tog sådan tid :C
f,lsd,adasdas

2013-08-29 @ 20:07:44
URL: http://biebertimez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!