Åh! Tack för alla kommentarer!

Tack för alla kommentarer! :'') Betyder allt!
 
Nu är det såhär att jag inte har hunnit skriva så mycket idag, jag har ett kapitel klart, som inte alls är långt, men som får duga tills jag kommer hem! Det kommer ett smakprov på detta kapitel på torsdag klockan 12.00. HELA kapitlet kommer upp på lördag klockan 12.00. 
Efter detta kommer det inget mer kapitel förens den 15:onde juli. Jag är mycket ledsen för detta, men jag hinner verkligen inte :C Ska upp 4 inatt och måste verkligen sova lite också :c Så detta för helt enkelt räcka, även fast jag kommer dö av skrivsug!
Glöm inte att kommentera så fantastiskt ni bara kan på kapitel 14 som kommer upp! Deal? 
 
Ha två RIKTIGT härliga veckor! 
 
KRAM, HEJDÅ. ♥
 
<3
 
Ni är underbara, och jag älskar er! ♥ Dettar är mitt sista inlägg innan jag drar, ETT tidsinställt kapitel kommer! Semkprov på torsdag! Ta hand om er 
 



Kommentarer
Postat av: Celebnovell

HAVE FUN DARLING! ♥

2013-07-02 @ 23:54:23
URL: http://celebnovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!