Information

Viktig information: 
 
Nu är det så att jag ska åka till ITALIEN på onsdag. Dett betyder INGEN uppdatering på nästan två veckor, det suger fett för även mig då jag inte kommer kunna skriva på nästan två veckor. 12 dagar tror jag (?). Jag ska försöka lägga ut ett kapitel imorgon och kanske fixa ett KORT tidsinställt, men detta är inte säkert på jag inte vet hur mycket tid jag kommer ha, måste packa och sådant också. Vilket jag inte gjort ännu, heh
ÖNSKAR verkligen att jag kunde ta med mig datan och skriva på den, men eftersom att jag har en stationär kanske det inte blir det enklaste... Får se om jag kanske kan skriva något på mobilen eller lösblad eller något, vi får se vad jag kommer hem med!
Vi ska bila ner och jag kommer därför ha en jädra massa tid att göra absolut ingenting på, så aa, jag får se vad jag får lust med!
Jag hoppas ni förstår och acceptera detta, och snälla, lämna mig inte? :C 
 
 
 justin bieber | Tumblr
 



Kommentarer
Postat av: Celebnovell

Vi skulle aldrig lämna dig! Det är sommarlov och det betyder semester vilket du verkligen är värd! Ha det skönt i Italien och försök ta med lite värme till Sverige! :P♥

Svar: Åh! Vad glad jag blir, jag ska försöka! Det känns som ett omöjligt uppdrag dock, vädret här suger för tillfället :C Kommer säkert bli 45 + nu när jag är borta ._.
f,lsd,adasdas

2013-07-01 @ 13:14:42
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Celebnovell

Haha - never say never! ;)♥

2013-07-01 @ 14:07:37
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Agnes

Ofc jag kommer alltid stanna :)

2013-07-02 @ 11:22:40
URL: http://justinbdrew.blogg.se
Postat av: Ida

Jag tycker att do ska inse att dom är "in love" snart. (bara min åsikt) <3

Kommer såklart stanna! <3

2013-07-02 @ 19:39:15
URL: http://idaaaperssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!