Mycket stallet de senaste dagarna

Som rubriken lyder: "Mycket stallet de senaste dagarna". Ska till stallet idag igen, vid halv 2-2. Detta betyder att jag inte vet när jag hinner fortsätta skriva på nästa kapitel, som är påbörjat! Detta kommer bli betydligt kortare än alla de andra kapitlerna och komma upp i slutet på veckan! Så att ni får ett - även fast det är kort - kapitel innan jag kommer hem! 
Kommer även sätta ihop detta med ett kapitel som jag skriver när jag redan kommit hem, rörigt, i know, förklarar mer när jag är hemma igen!
 
Hoppas ni njuter av nästa kapitel! 
 
(kommer föresten hem på måndagen den 15:onde. Så nästnästa kapitlet kommer T I D I G A S T upp då! Beroende på hur trött jag är!) 
 
Ha en bra dag!
Och fortsätt kommentera på kapitel 12 som befinner sig under detta inlägg! 
Vart har alla kommentarer tagit vägen? owo
 
 
Tumblr



Kommentarer
Postat av: ?

Kapitel 12 menar du väll?(;

2013-07-02 @ 19:27:31
Postat av: ?

Kapitel 12 menar du väll?(;

2013-07-02 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!