Länktbyte - http://myswaggiestory.bloggplatsen.se/

 

Allisons perspektiv:


-Austin? tänkte jag viska men det blev lite svårt just nu när Justin helt plötsligt börjar att babbla!

Justin bara babblar om någon jäv*a fest och om vodka?

Austin är det han talar med och fattar han inte att han inte är myndig?

Inte jag heller för den delen men det är inte mig han talar med.

- Selena! Skriker Justin åt Selena som skriker ett ”ja” tillbaka.

Hon kommer fram och ställer sig bredvid mig med armarna i kors.

- Ska du med på fest ikväll? frågar han.

- Vad för fest?

Selena ser frågandes ut på Justin som bara biter sig i läppen hela jäkla tiden.

- Nattklubb, viskar han.

Selena smäller upp i ett leende och hon kramar genast om sin pojkvän som jag själv en gång i tiden älskat.

- Amen jag och Austin dåh? frågar jag surt.

Selena vänder sin blick mot mig, sedan mot Justin och mot mig en gång till.

- Inga jävla småttingar, säger hon kaxigt.

Så det blir ingen nattklubb för mig, Austin och Chaz.

Istället får vi sitta hemma och glo.

Justin nickar instämande som om att han håller med den där snorvalpen.


*

Kvällen går snabbt och det slutar med att Austin har blivit så trött så att jag och Chaz fått sitta på en filt själva ute på stranden som ligger typ 20 meter ifrån huset.

Jag och Chaz har träffats två gånger förr men det var flera år sedan så nu är vi inte så goda vänner direkt.

Eller, det är inte så att vi bråkar, det är bara så att allt är Justins fel.

Okej?

- Du ser ut som en modell, vet du det? säger Chaz tysta stämma.

Min blick faller mot honom och jag rycker på axlarna.

- Smal kanske, men modell vet jag inte.

Fel!!! jag är fan en modell, jag vet att jag är snygg, alla måste inte påminna mig.

Han rycker på axlarna och ställer sig upp vilket jag också gör.

Innan han hinner att öppna sin mun så hörs en smäll från huset och ett skrik som hörs som Justins.

- JUSTIN! skriker jag och börjar att springa iväg.

Chaz steg hörs bakom mig hela tiden.

- SÅ JÄVLA SNABB DU ÄR! skriker han typ 5 meter ifrån mig.

- JAG VET! gallar jag i farten.


Vi har gjort ett länkbyte tidigare för inte så länge sedan, men vi ville förnya det redan nu! 

 

I alla fall! Tryck här eller på bilden för att gå in och LÄSA :D 
 
(PS. viktigt inlägg under ↓ ) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!