Lite information bara!

Hejsan! 
För ett tag sedan frågade jag hur långt tid ni ville att det skulle ta innan de blev tillsammans, eller kära och sådant, och då räknade ni i kapitel, vilket är väldigt förståligt, skulle jag också göra! MEn jag har tänkt lite, och jag har bestämt mig för att försöka ha så lite ointressanta-kapitel som möjligt, och satsa mer på de där det händer något! Om ni fattar vad jag menar? Inte skriva en massa kapitel när Justin gymmar och Jenna är på jobbet, för om jag ska göra det kommer hela novellen bli fylld med sådanna kapitel och alla kommer tröttna, inklusive jag, då det inte är jätte roligt att skriva sådanna kapitel heller! 
Förstår ni på ett ungefär vad jag menar? 
Från och med ni försöker jag att satsa på kapitlerna som betyder något, okej? :) Som är viktiga! Det kommer såklart bli tråkiga kapitel också, men det ingår ju! :)
 
En annan sak nu;
Ni kommer få reda på allt om Justins förflutna såsmåningom! Det kommer bli awesome, hoppas jag. O-O Tänk så hatar ni det...... OhNo. 
Jag hoppas i alla fall verkligen att ni kommer gilla det... Och jag kommer i alla fall älska att skriva det! 
 
 
Glöm inte att läsa & kommentera på kapitlet som befinner sig här under! 



Kommentarer
Postat av: Cindy

Jag håller med!
Det blir säkert bra!
Skriv nu på nästa capitolo ;)

2013-06-09 @ 10:42:55
Postat av: Anonym

Började nyss läsa din novell och den är helt awesome! Hoppas det kommer ett kapitel idag :)

2013-06-10 @ 15:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!