Tråkiga nyheter

Jag har tråkiga nyheter! 
Nu är det så att jag kommer vara upptagen under hela midsommar, imorgon förmiddag ska jag till stallet och på eftermiddagen/kvällen ska vi iväg till min familjs vänner. Och där ska vi sova över från fredag till lördag, detta betyder alltså att det inte kommer komma något kapitel på hela dagen imorgon, alltså KAN det komma ett kapitel T I D I G A S T på lördag! Detta beror såklart på om jag har skrivlust och hur mycket jag isåfall kommer hinna skriva! Hur mycket tid jag har och så! :) 
 
 
Några har sagt att förra kapitlet var ohändelserikt, ber om ursäkt för det; men vad är en novell utan mellan kapitel? :) 
 
Aja, hoppas ni stannar även fast jag tar en liten mini "paus" eller vad man nu ska säga :) 
Haha! 
 
Glad midsommar allesammans! :D 
 
(och om det är någon som inte kommenterat på kapitel 9, kommentera! :D 
Kapitlet befinner sig två inlägg härunder: ↓ :) ) 
 
 
En liten grej till jag ville säga var att ni kommer få reda på Justins förflutna längre fram i novellen! Varför han beteer sig som han gör och sådant :) 

Hoppas ni kan vänta på det och stannar tills dess! 
 
Hejdå. 
 
Justin Bieber. | via Tumblr
 
( är också rädd att nästa kapitel kommer bli en stor flopp, asdåligt. Men vi får se. Får jobba på det lite :) )



Kommentarer
Postat av: Melissa

hej jag är en tjej som läste novellen på swagstories.blogg.se och jag ser att du länkat den . den har tydligen bytt namn vet du vad hen heter . tacksamför svar kram <3

Svar: Hej! Om jag fattat allt rätt är detta hennes blogg: http://onlybiebz.blogg.se/! :) <3
f,lsd,adasdas

2013-06-24 @ 18:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!