urk

urk, skriver på nästa kapitel, har kommit 1825 ord, men hela kapitlet känns dåligt och opersonligt. Vill egentligen bara radera hela kapitlet och börja om, but i can't, för jag vet att ni alla vill ha ett kapitel och om jag raderar de kanske de tar lika långt tid som från förra ännu en gång. and I don't want that. 
Aja. Får se hure blir, men jag ska verkligen försöka få ut det idag! Kan hända att det blir lite kortare än vanligt, runt 2000 ord kanske, mer eller mindre. 
Hoppas ni kommer gilla det! 
Kram <3 
 



Kommentarer
Postat av: MyyBieberStoory

Sure we can!
Jag (Liv) har läst första kapitlet och du skriver otroligt bra! Men visst kan vi göra ett länkbyte i menyn, släng in en kommentar när du lagt in oss :)
Kram!

Svar: Woho! :D ÅÅÅH, taaack så hemskt mycket! Det betyder att du säger så :'D
Kram!
f,lsd,adasdas

2013-06-08 @ 19:36:15
URL: http://myybieberstoory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!