Chapter 51. - Cuddling, I like that shit.

Previously

- Han är ju så söt! utbrast Chris med gullig skojröst och jag himlade med ögonen. Jag kollade ner på Justin och log stort. Han såg så liten och hjälplös ut där han låg. Med rufsigt hår och slutna ögon. Munnen knep ihop sig och han fick en fundersam blick lite då och då. Inombords höll jag på att dö av over-sweetness. 
- Back of bitch. Han skrattade och backade ett steg. 
- Om jag inte var naken här under skulle jag hoppat upp och kramat dig, skrattade jag och nickade för att förtydliga min mening. Han skrattade till och rynkade pannan. 
- Jag vet inte riktigt om jag vill vara här inne längre, jag kanske hittar en gömd, fylld kondom under sängen!? Jag stirrade på honom men han skrattade bara. 
- Det lovar jag att du inte kommer. Jag var bara tvungen att muta honom lite för att han skulle trotsa mammas regler! skrattade jag och studerade Justin igen. Chris skrattade. 
- Aha, jag lovar att inte skvallra. Jag log och skrattade till.
- Bra. 
- Godnatt? Jag nickade. 
- Godnatt. Han lutade sig över mig och kysste min panna mjukt innan han försvann ut ur rummet och stängde dörren tyst efter sig. Jag la mig ner i sängen igen och studerade Justin en stund innan jag la mig nära honom igen. Det tog inte många minuter innan jag föll in i djup, djup sömn.

JUSTINS PERSPEKTIV

2 juni 2012 - Lördag - 3 maj 2012

Jag slog sakta upp ögonen och möttes av starkt ljus. Ljuset spred sig in mellan Mercedes gardiner och dammet flög i ljuset. Jag sneglade bredvid mig, med halvöppna trötta ögon, längst in mot väggen, där Mercedes legat när jag somnat, men platsen gapade tom. Jag rynkade på pannan, hon hade väll inte lämnat mig halvnaken helt ensam? Hon kanske hade sprungit iväg med mina kläder och gömt de någonstans? Jag satte mig käpprakt i sängen och stirrade på platsen där jag lagt mina kläder, snyggt ihop vikt, dagen innan. De låg kvar och jag pustade lättat ut. Hon kanske bara var på toaletten eller pratade med sina föräldrar? Precis när jag skulle sträcka mig efter min mobil för att se hur mycket klockan var öppnade dörren och Mercedes kom in smygande. Utan att varken se eller märka mig ställde hon sig med ryggen emot och stängde dörren försiktigt för att inte väcka mig, även fast jag redan var vaken. Håret hängde långt över hennes rygg och nådde ända till midjan, jag undrade om hon hade klippt sig sedan senast. Eller var de bara jag som inbillade mig?
- Jag är vaken älskling, sa jag hest och hon vände sig hastigt om för att stirra på mig med stora ögon och lägga handen för hjärtat. Antagligen för att visa att jag skrämt henne.
- Gud vad du skrämmer mig. Jag sneglade ner på hennes klädsel, ett slappt vitt linne och ett par rutiga halvlånga pyjamas byxor, tillsammans med ett par nervikta raggsockar, som antagligen räckte ända upp till knäna om man drog ut de helt. Hon lossade snabbt en tofs från sin handled och drog upp håret i en hög hästsvans innan hon vandrade med ett leende fram till mig och kröp upp i sängen, som inte alls var överdrivet stor. Utan faktiskt ganska liten, men det var mysigt. Hon satte sig gränsle över mig samtidigt som jag la mig ner med huvudet på huvudkudden igen och slöt ögonen när och drog handen mjukt igenom mitt hår. Hennes små naglar drogs mot min hårbotten och rysningar for över kroppen. Hon drog handen ur mitt hår och drog försiktigt naglarna över mitt ansikte, följde konturerna försiktigt över mina ögon och sedan käklinje. Upp över läpparna och sedan på kinderna.
- Jag har pratat med mamma, viskade hon. Jag öppnade ena ögat och viskade med raspig röst:
- Om vad?
- Hennes överbeskyddhet, viskade hon med ett leende och kollade djupt in i mina med ett stort leende och bruna stora ögon. Jag rynkade pannan och log.
- Hon är bara rädd om dig, log jag och placerade mina händer på hennes höfter. Hon skrattade till och höjde ögonbrynen.
- Hon sa att hon var rädd att vi inte "skyddade oss", hon gjorde rösten pipigare när hon sa: skyddar oss, och jag skrattade till.
- Som sagt, hon är bara rädd om dig, vi vill ju inte få dig på smällen! Jag log retligt. Hon suckade tungt.
- Har du gjort någon gravid innan eller?
- Vad har det med saken att göra?
- Svara på min fråga. Jag log smått och skakade på huvudet.
- Såklart jag inte har, jag skyddar mig alltid. Jag log lugnande och lutade mig upp för att placera en mjuk kyss på hennes läppar. Jag la mig sedan ner igen och kollade länge på henne.
- Vad sa hon då?
- Att hon lovade att vi fick sova i samma säng och vara med varandra, sålänge vi inte duschade tillsammans, och om vi låter, du fattar vad jag menar, sparkar hon ut oss båda, tills du åker hem då. Hon skrattade till och himlade med ögonen.
- Vi tar in på hotell, log jag och skrattade till. Hon lutade sig ner och höll kontakt med mina ögon.
- Nej för vi ska inte låta. Jag började göra små stönljud, inte högt, bara för att retas, men hon tystnade mig snabbt med sina läppar.
- Du är så elak.. flinade hon och la händerna på mina kinder samtidigt som hon kysste mina läppar mjukt, om och om igen. Jag bara log och besvarade hennes mjuka kyssar.

Vi hade klivit upp efter lite behövande mys och gick nu hand i hand i korridoren till köket. Jag hade tagit på mig en enkel t-shirt och ett par joggingbyxor, även fast det egentligen var för varmt för jogging. Men Dess hade inte velat att jag skulle ha något alldeles för naket på mig när vi skulle träffa hennes familj för andra gången. Eftersom att det var lördag var alla hemma, inklusive hennes 4 småsyskon, och kanske brodern. Hon hade varit lite osäker på om han dragit, eller om han stannat för att äta frukost med resten av sin familj, och mig. Jag var en aning nervös inför andra mötet med Maynard, då jag redan dagen föra känt de dåliga vibbarna han sänt mig. Och det kändes en aning läskigt. Han gillade mig inte. Mercedes, som uppmärksammat att jag var en aning nervös stannade mig precis innan dörren in till köket. Hon kramade min hand mjukt och kollade djupt in i mina ögon med lugnande blick.
- Ta det lugnt Justin, hon drog ett djupt andetag och gjorde en gest med armen som betydde att jag skulle göra likadant. Jag dog ett djupt lugnande andetag och hon log innan hon kysste min mungipa mjukt. Jag skulle precis vinkla huvudet mot henne för att kyssa hennes läppar men hon drog sig snabbt tillbaka.
- Inte nu, hon fnittrade tyst till och flinade medans jag himlade med ögonen. Hon kramade om min hand mjukt igen innan hon drog in mig genom dörrvalvet och jag möttes av en massa blickar. Den första blicken jag mötte var Maynards, men han sänkte snabbt blicken och fortsatte äta sin skinkmacka. Stayce, Dess mamma, mötte min blick sen, men hon drog sedan blicken mot Dess som stod bredvid mig och såg en aning sur ut. Antagligen för deras uppgörelse imorse. Jag kollade ner i marken på mina fötter och Dess började dra mig bort mot en tom plats på kortsidan. Dess pekade på stolen och visade tydligt att hon ville att jag skulle sätta mig, men jag sneglade försiktigt på henne och bad med blicken om att hon inte skulle lämna mig här ensam, då tvingade hon ner mig på stolen och släppte bestämt min hand för att vända sig om och raskt gå ut ur rummet. Jag kollade ner i bänkskivan och kände hur familjemedlemmarnas blickar brände på mig. Håret stod rufsigt på huvudet och jag kände mig inte ett dugg fixad, vilket gjorde mig lite osäker, i denna omgivning. Om det bara var jag och Dess här skulle jag inte tänka på det. Men det var inte bara vi, faktiskt var hon inte här just nu, så det var bara jag.
En mörk röst stoppade mina funderingar:
- Så, hur länge stannar du? Det var Dess bror, Chris.. Eller Christian, som pratade. Han hade bruna stora ögon och log ett litet leende.
- Jag stannar till tisdag, han kollade ner i bordet igen, väntade på att Dess skulle ta slut på denna tortyr och komma och rädda mig. Efter en stund kom hon också, bärandes på en liten vit stol med hjul. Hon log mot mig och satte ner stolen bredvid mig för att sedan sätta sig på den och luta sig över mig för att kyssa min kind.
Om tystnaden var pinsam innan, var det ingenting igen förelse vad den var nu.

När vi äntligen kom ut ur köket, jag fortfarande med nästan tom mage och Mercedes detsamma, gick vi iväg till hennes rum för att lägga oss i sängen igen. Hon puttade ner mig i den samtidigt som hon satte sig över mitt skrev och log stort. Jag stönade till och hon tog tag i mina handleder för att lägga de på kudden bredvid mitt huvud. Så att hon höll fast mig hårt. Hennes hår föll över mitt ansikte när hon lutade sig fram för att kyssa mina läppar. Jag besvarade hennes kyssar och försökte lägga armarna om henne, men eftersom att hon höll fast mina händer var det lite svårt. Hon hade det självklara övertaget. Hon fortfarande fast mig samtidigt som jag försökte ta mig loss, men hennes händer höll fast mig hårt.
- Släpp mig älskling. viskade jag och hon log busigt samtidigt som hon skakade på huvudet.
- Never, jag höjde ögonbrynen utmanande.
- Är du säker? Jag visste att om jag gjorde det snabbt skulle hon inte ens få en chans att ta fast i mig igen, och då skulle jag få min frihet, och fri tillgång till hennes kropp, för några sekunder.
- Jag är säker. Jag flinade till innan jag snabbt ryckte bort händerna från hennes grepp, jag hade rätt, om jag överraskade henne hade hon ingen chans. Jag började genast kittla henne och hennes klingande skratt ekade i rummet. Jag fortsatte kittla henne och efter en stund rullade jag över så att jag låg på henne istället för henne på mig. Hennes ben var på var sida av mig och hennes händer försökte hjälplöst putta bort mig från henne. Ett stort leende lekte på mina läppar med. Hon var väldigt söt där hon låg och skrattade. Jag stannade mina händer och la de i hennes sidor, höll de dock stilla.
Hon andades tungt i mitt öra, jag kunde höra små fnitter slinka ur då och då.
- Säg att jag är sexig, viskade jag och log stort och retligt.
- Du är ful som ett troll. Jag höjde på ögonbrynen och la händerna hårdare om hennes höfter.
- Hörde jag rätt? Hennes ögon glittrade och hennes leende sken stort. Jag kunde se busigheten i hennes ögon och jag såg hur mycket hon älskade att reta mig.
- Du hörde rätt älskling.
Jag kittlade henne snabbt igen och hennes skratt fyllde rummet igen. Jag fortsatte kittla henne samtidigt som jag lutade mig ner för att försöka placera en kyss på hennes panna, men innan jag hann öppnades dörren och jag slutade kittla henne.
- Snälla rädda mig! utbrast Mercedes och andades högt efter mina kittlingar. Jag vände blicken snabbt mot dörren och fick se hennes brorsa så där med ett stort leende.
- Jag är ledsen, men jag kan inte. Han flinade innan han steg in i rummet och stängde dörren noga efter sig. Han satte sig sedan på hennes skrivbordsstol och kollade på oss. Han var en aning creepy faktiskt, Selena hade ingen bror, men jag tvivlade på att han skulle kolla på oss på de sättet om hon hade nån.
- Du ska inte ha något sånt där seröst det-finns-regler-för-dig-om-du-ska-va-tillsammans-med-min-syrra nu va? Hon hade huvudet i en nästintill övernaturlig vinkel och kollade seriöst på honom. Brodern skrattade till och skakade på huvudet.
- Nej, det ska jag inte. Sedan kollade han på mig för seriöst och jag stelnade till en aning där jag låg över henne.
- Men om du sårar henne dödar jag dig. Jag spärrade upp ögonen och nickade stelt -han såg fruktansvärt seriös ut, så jag vågade inte ta för givet att han skojade.
- Jag lovar.
- Bra. Leendet kom upp på hans läppar igen och han kollade ner på Mercedes.
- Hur länge sedan var de ni träffades sedan senast?
- Vi träffades alldeles nyss, skrattade hon och sneglade upp mig. Bruna stora vackra ögon mötte mina. Han suckade och hennes bruna ögon kollade inte på mig längre. Han suckade.
- Men jag menar innan dess. Hon kollade fundersamt på mig och jag kunde inte hjälpa mig själv när jag lutade mig fram och placerade en mjuk kyss på hennes nästipp. Hon fnittrade tyst.
- Hur länge sedan var det? frågade hon och log.
- En månad? Hon nickade och jag log smått.
- Så vi har känt varandra i en månad och två veckor, sa hon och kollade på sin bror, Chris, eller Christian. Han nickade, bytade sedan samtalsämne.
- Maynard hatar dig inte, han gillar bara inte folk, han gillar ingen, han gillade inte Moshe heller.
Jag kände Mercedes stelna till under mig vid nämnandet av hans namn, han märkte det dock inte och fortsatte:
- Det är nog för att du är känd också, han gillar inte kända, tycker väll vissa av de verkar så fåfänga eller något, inte för att han någonson träffat någon, det är ju bara en egoistisk idée han har. Men som sagt, han gillar inte någon, alldra minst Mercedes pojkvänner. Jag skrattade till och rullade runt så att jag låg bredvid Dess och inte på henne, jag satte mig sedan snabbt upp och lutade huvudet mot väggen på sängens ena långsida. Mercedes kröp genast upp till mig och satte sig ihopkrupen i mitt knä, jag la armarna mjukt om henne och hon lutade huvudet mot mitt bröst, kollade dock ändå på sin bror.
- Det är lugnt, jag är inte här för honom. Chris skrattade till och höjde ögonbrynen.
- Nej, de är väll bra det. Mercedes skrattade högt i min famn och bytade ställning, från att sitta snett i mitt knä till att sitta rakt. Hennes bruna rakade ben syntes tydligt under pyjamasbyxorna som glidit upp en bit. Händerna la sig mjukt över mina som låg på hennes mage och hon fortsatte skaka en aning av skratt i min famn.

Även fast jag helst ville stanna inne hela dagen och undvika all press som eventuellt skulle följa efter oss, hade Dess tvingat ut mig ur lägenheten. Hon hade börjat med att vägra mysa och sedan kastat mina kläder i mitt ansikte. Hon hade tagit fram ett vitt slappt linne med tryck och ett par jeanshorts, och efter mycket om och men hade jag tagit på mig det, för att sedan göra oss iordning och sedan bege oss ut. Jag var uppmärksam ifall vi hörde papparazzis, det hade inte funnits någar utanför hennes lägenhet, och eftersom att vi var en bit utanför stan så kanske de inte hittat mig, än. De skulle defenitivt märka mig, men det skulle förhoppningsvis ta ett tag. Jag skulle ju inte vara här mer än cirka tre dagar till. Förhoppningsvis skulle de inte hitta mig innan dess, det berodde på om vi hade tur eller inte. Jag hoppades på att vi hade turen på vår sida.
Mercedes kramade om min hand och lutade sig upp för att kyssa min kind och viska:
- Vill du se min skola? Jag log smått och nickade.
- Aa det vill jag, jag lutade mig ner och placerade en mjuk kyss på hennes läppar, hon log stort och gick snabbt åt höger för att lite längre fram gå över vägen med mig i släptåg och sedan svänga vänster, för att komma in på en ganska stor väg. Jag kunde se ingången till skolan precis när jag svängt vänster. Mellan två pelare stod ' Clinton High School ' med stora bokstäver. Hon drog med mig mot skylten och när vi kommit egenom de kunde jag se den stora byggnaden. Den var gjord av rödlätt trä med vita detaljer. Vid sidorna fanns gräs och träd, det såg ganska mysigt ut. Mercedes hade stannat vid min sida och hon log stort, en aning retligt dock.
- Fint va? skrattade hon och försökte låta så trovärdig som möjligt, det lät som om hon skulle imitera en fru som visade upp sin man deras nya hus. Hon lyckades sådär, jag skulle inte vilja flytta in hit i alla fall.
- Väldigt, flinade jag och kollade ner på henne, studerade hennes vackra ansikte och leende innan jag lutade mig ner och kysste hennes nästipp mjukt.
- Är du hungrig? flinade hon när vi haft ögonkontakt med varandra en stund, jag rynkade pannan och skrattade till.
- Aa, väldigt, varför frågar du? Hon flinade retligt.
- Du åt typ inget till frukost, hon log och släppte min hand för att lägga de om mina axlar. Jag la armarna om hennes midja och log kärleksfullt mot henne.
- Jag kan inte riktigt äta när folk.... Stirrar på mig. Hon log stort, skrattade till och ställde sig på tå för att kyssa mina läppar. Jag la ena handen innanför hennes en aning genomskinliga vitblommiga shorta, som glidit upp i ryggen och den andra la jag i hennes ena jeans shorts ficka. Shortsen var väldigt snygga. Ganska mörka och med nitar. Under shortan hade hon en liten vit tubtopp, som syntes tydligt under shortan. På fötterna hade hon sina vanliga slitna vita converse, håret var flätat i en svart tjock fläta, hennes outfit passade perfekt ihop. Hon var perfekt. Och hon var min.
- Vi kan äta något sen? Jag nickade och lutade mig ner för att kolla djupt in i hennes ögon, med ett stort retligt leende.
- Jag bjuder.
- Jag har pengar.
- Jag bjuder ändå. Hon himlade med ögonen och skakade trotsigt på huvudet.
- Nej, jag betalar för mig själv.
- Jag betalar, du har inget att säga till om. Hon himlade med ögonen och kysste mina läppar, ett tecken på att hon gett upp. Jag flinade tyst och hon drog ner händerna från mina axlar för att fatta tag i min hand igen. Hon log mot mig och hennes bruna stora ögon glittrade lyckligt.
- Du måste se baksidan också, baby.... Hon log och drog med mig bort mot den stora byggnaden.


Hyffsat långt kapitel, eller vad tycker ni? 
Vad tycket ni om novellen? Gillar ni den? Vad tycker ni om Justin? Mercedes? Samantha? Merc mamma? Maynard? 
LET ME KNOW :D 
drama is coming. Ville verkligen få ut kapitlet idag, så drama kommer i nästa istället! :3 
Kommentera. 
 

 




Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag älskar din novell :D Meeeeeeeeeer :D

2013-03-23 @ 00:43:43
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

2013-03-23 @ 02:33:54
Postat av: Celebnovell

Långt - fast ville att det ändå inte skulle ta slut =(
Jättebra och så himla gulligt! ♥

2013-03-23 @ 11:06:31
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Jätte bra! :)

2013-03-23 @ 14:55:30
Postat av: Anonym

Du skriver så sjukt bra vet du det?? :O :) är avundsjuk ;) hahha men så jävla bra!

2013-03-24 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!