Länkbyte - justinbiebersheart.devote.se/

Justin slänger upp mig i hans famn och han börjar att springa.

Chantelle är jävligt snabbt så hon springer bredvid mig och Justin.

-HEY JUSTIN! YOUR LITTLE SHIT! HAVE YOU SO HURRY TO HAVE SEX!?

Justin tvärnitar och släpper ner mig på marken.

- Nej Justin... säger jag och tar tag i hans hand men han slår bara bort den och går raskt till den blonde paparazzin.

- did you really say that? did you really say that?, upprepade Justin och höll upp en näve.

- Haha, little hoe, flinar paparazzin.

Justin tar sats och sparkar till han på magen och spottar på honom innan han backar.

- Say it again! beodrade Justin men paparazzin började att springa iväg.

- BITCH! skrek Justin efter honom och drog ner kepsens skärm en liten bit.

- Kom! skriker jag och tar tag i hans hand och vi börjar att springa.

- MILE VI SES IMON! skriker Chantelle.

- OKEJ! HEJDÅ, skriker jag som svar och hon springer åt ett annat håll.

 

Justin kastar av sig tröjan och drar ner byxorna snabbt och kastar sig ner på sängen.

- Härlig dag, muttrar han och stirrar upp i taket.

- Course, svarar jag och tar tag i Justins keps som han lagt på skrivbordet.

- Läraren ringde innan, fortsätter han.

- Jaha? tvekar jag.

- Hon sa att det inte är rätt läge att gå till skolan i morgon, svarar han och sätter sig sakta upp i sängen.

- Varför? tvekar jag.

Han kollar ner i golvet och ser lite generad ut.

- Jag skiter i att röva upp Jake som han faktiskt heter, jag åker på smekmånad med dig i morgon, svarar han med ett smått leende i golvet.

Min öppnas och mina ögon stirrar rakt på honom.

Är han seriös!?


ÄNNU ETT LÄNKBYTE! :D DENNA GÅNGEN MED : DENNA BLOGGEN 

 du kan även trycka på bilden :D 

 
GÅ IN DIT OCH LÄS :D 



Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mck(: hoppas min dator funkar när jag kommer hem så jag kan tipsa om din blogg (:

2013-03-20 @ 18:00:01
URL: http://justinbiebersheart.devote.se
Postat av: Chanel Cake

Så (: Har länkat om din blogg nu (:

Svar: Great :D
f,lsd,adasdas

2013-03-21 @ 11:16:55
URL: http://justinbiebersheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!