Länkbyte - swagstories.blogg.se/

Namn: Melrose Joline Bradshaw

 

Ålder: 17

 

Född: 20 augusti 1996

 

Familj: Mamma: Stacy, Pappa: Dave, Bror: Dylan

 

Bor: I en villa i Stratford, Canada.

 

Intressen: Musik, vänner och min hundvalp Jupiter.

 

Jag var den snälla oskyldiga lilla flickan i skolan, flickan med de rika föräldrarna, flickan som hade två riktiga vänner, Isadora och Amber, mina bästa vänner. Min bror Dylan, var också min bästa vän. Vi hade kommit varandra så nära de senaste året, då vi hade flyttat från Los Angeles, Californien, till Stratford i Canada, misst våra närmaste vänner. Dylan var ingen vanlig kille, det mamma och pappa inte visste, var att Dylan var med i ett gäng. Ett kriminellt gäng. Vid det tillfället han berättade det för mig, tappade jag lite förtroende för honom. Vissa kvällar kom han hem blåslagen med blod överallt, och då var det jag som fick hjälpa honom att tvätta såren. En vanlig tonåring i andra ring? Nej verkligen inte. När en mystisk kille kommer gående på skolgården, faller alla blickar på honom, tonade Ray Ban´s, skinnjacka och uppåt stående hår. Det var något mystiskt med denna killen, något intressant, något man ville ta reda på. Men ingen vågade, alla tjejers drömkille, avslöjades vara medlem i ett kriminellt gäng, och plötsligt så var han inte så inbjudande längre för någon av tjejerna på skolan, alla blev rädda för honom. Hans namn var Justin.. Justin Bieber. Och kanske var det han, som förändrade Melrose´s liv? 


Inledningen till DANGEROUS LOVE på bloggen SWAGSTORIES.BLOGG.SE ALLA GÅ IN DÄR OCH LÄS!!!! :D DU KAN OCKSÅ TRYCKA ----------> HÄR :D  Eller på bilden :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!