MINA FINGRAR SKRIKER EFTER ATT FÅ SKRIVA OMG

Mina fingrar skriker efter att få skriva. omg. Kommer dö av skrivsug här. Helvete. 
En inlämning imorgon och ett liiiiitet omprov på fredag(vill få högre på det, har inte fått F) Kommer därimot få F på ett engelskaprov jag gjorde idag, suck. Gick asdålig gah. I ALLA FALL. Vi får se när nästa kommer upp, vill bara koncentrera mig på skolan nu islutet! :) 
 
Älskar er<3
Tack för alla kommentarer! Har fått typ femtusen känns det som o-o okej kanske inte, men ni fattar! 
PUSS <3 
Large



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lungt!
Jag vet hur det känns, skolan går före! :)

2013-05-29 @ 22:21:46
Postat av: Josefin

vet hur det känns, skolan först sen det roliga, fast brukar ta det roliga först :3 hehe, nejmen F är ju inte bra så plugga på ;D

2013-05-29 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!