Svar på kommentar

Fick en kommentar innan där en tjej undrade när nästa kapitel kommer, och jag kan helt ärligt säga att jag inte vet. Jag vill så jädra gärna lägga ut det, men problemet är att jag inte kan skriva det! Inget kommer och det kommer sluta med att det kommer bli världens sämsta. Så om det är okej om det är as trist kan jag försöka skriva det? Och sedan publicera nästa novell? Där prologen, första kapitlet, andra kapitlet och jag tror till och med tredje kapitlet är klara.... o-o Oj. Hoho, men vad tycker ni? Är det okej med världens tråkigaste kapitel? :c



Kommentarer
Postat av: Celebnovell

Det blir perfekt! :P
Längtar tills nästa novell, haha.

2013-05-14 @ 17:57:02
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

kör på nya novellen`?

2013-05-14 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!