Så grymt ledsen

Jag är så himla ledsen och deppig just nu. Har så HIMLA många inlämmningar och prov och läxförhör och gud o hans mormor, så jag hinner verkligen inte skriva något just nu. Jag vill uppdatera hela tiden och är så grymt excited för nästa kapitel, men jag måste verkligen satsa stenhårt på skolan just nu. Har en stor inlämmning nästa vecka; måndag, och prov, och ska läsa en bok och allt. Och måste hinna med att leva lite med, även fast bloggen typ är mitt liv... Oh. Heh.
Men denna helgen och imorgon måste jag verkligen satsa stenhårt på pluggandet, åven fast det är det tråkigaste ever... Så måste jag verkligen, och jag hoppas ni förstår och inte lämnar mig. Vet själv hur tråkigt det är att behöva vänta hundra år på ett kapitel, men jag har massa att göra just nu, massa.
Jag ska FÖRSÖKA publicera ett i nästa vecka, men jag återkommer med info om hur det blir.
Okej?
Älskar er så grymt mycket, ni betyder SÅ SÅ mycket för mig! Vill verkligen inte göra er besvikna, men jag satsar på hyffsade betyg detta året, (inte A kanske, C kanske? Haha cx)
Men vi får ju se.
Älskar er. <3

KRAM




Kommentarer
Postat av: kan vänta hur längesom helst <3

hej
jag förstår dig, jag går i nian och satsar också för att få bra betyg, hoppas du får bsäta betyget och jag hoppas värkligen att det ska gå bra på provet och allt annat!
jag kan vänta kommer inte dö om det kommer inte nån kapitel, jag kan vänta och du skriver när du kan ingen press för dig, ta din tid och jobba håårt för att du kan få bästa betyget, jag längar efter att läsa nästa kapitel ¨så taggad!!!
älskar dig <3
lycka till med allt <3

2013-11-07 @ 21:01:26
Postat av: Ariana

Stressa inte! Vi väntar gumman. Skola första hand! Vi älskar dig oxå! Vilken klass går du i ?

Svar: Går i nian, så har massa plugg :(
f,lsd,adasdas

2013-11-07 @ 23:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!