Svar på några kommentarer!

Här kommer några svar på några kommentarer :3
OBS: Har kortat ner några frågor c: 
 
 
 


1.

Från: Anonym:

Asbra! :) fattar inte vart du får alla ideér ifrån! Skulle inte klara att komma på saker som ska hända hela tiden! Vet du vad exakt som ska hända i novellen alltså till slutet eller kommer du på när du skriver? Kram:)

Svar: 

Ja, jag vet mer eller mindre vad som ska hända i hela novellen, har hela slutet planerat C: Jag hoppas verkligen ni kommer gilla den! :3 KRAM!

 

2.

Från: Isabell:

(..........) Och så vill jag veta vad du tycker om dem nya låtarna än så länge? Heartbreaker, All That Matters och Hold Tight. :) <3

Svar: 

Jag tycker om dem! Men helt ärligt så saknar jag ALAYLM och AATW :C Saknar den snabba musiken, som man kunde släppa loss till och så... Men jag gillar dessa låtarna med, men alla är så långsamma liksom :C Men jag gillar dem c: KRAM! 

 

3. 

Från: Louise:

Amazing, undra hur Charlie reagerar.... Längtar till nästa kapitel! En fråga också hur gammal är du?

Svar: 

Ja... Vi får se både hur hon reagerar... OCh hur hon får reda på det... ;D Jag är 15 och går i 9:an c: Så massa plugg nu :C Därför uppdateringen försämrats :/ KRAM! 

 

4. 

Från: Anonym:

Kapitelet var super bra och jag undrar bara bär kommer bästa kapitel ? 
Puss och kram till dig<3

Svar: 

Jag ska iväg nu, från idag (söndag) till tisdag, så efter tisdag någongång :'( mlf. (←fråga inte vad det betyder, jag har INGEN aning. heh) KRAM!


Jappjapp, några frågor jag fick på förra kapitlet! :) Älskar frågor, fråga gärna!

Jag kanske ska angagera en frågestund någon gång? Vad tycker ni om det? :) 


Fortsätt kommentera på förra kapitlet och observera att det inte kommer något kapitel söndag→tisdag :( Jag ska till min gammelmormor och har ingen connection med varken dator eller internet :( 

 

KRAM OCH PUSS ALLIHOPA! 

 

(100+) justin bieber | Tumblr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!