Länkbyte - http://iwillloveyouinthedark.tumblr.com/ och http://bieblicious.blogg.se/

http://iwillloveyouinthedark.tumblr.com/
 
 
Jag vände mig snabbt om i sängen och la mig till rätta och hoppades att jag skulle få lite sömn inatt. Men det var ingenting jag kunde hoppas på efter det hemska samtalet som jag fick för bara några minuter sedan. Jag låg där i min säng och bara tänkte och tänkte och tänkte om jag bara kunde stänga av det så skulle allt var mycket enklare. När man var liten och ramlade och fick ont i benet kunde man ändå somna för att sömnen tog över smärtan. Men när man har ett djupt problem och bara tänkte så finns det ingen chans att sömnen tog över sitt tänkande. Och jag var en sån som tänkte väldigt mycket så det gjorde bara saken värre. 
Jag blundade och föll i mitt tänkande på samtalet tidigare.
 
"Vad menar du Candice? Var e du?"
"Ja….g är..eh..jag vet in…te" mumlade en röst.
Candice var full, den saken var klar. Jag hade sett henne full innan men inte på det här sättet. Hon brukade fnissa och ramla lite de kvällarna när vi var ute och festade men det här lät mer som att hon var drogad. Sen slog det mig!
"Candice lyssna noga! Vad exakt har du druckit ikväll?"
"J…ag drack bara vodka med fanta och jag fick lite ta….bletter…av …. Vicky" 
Jag kände paniken inom mig som sakta växte fram.
"Vad för tabletter?! Och vem fan e Vicky" skrek jag i telefonen.
"Hazel jag vet inte! Vicky e… Hmm min vän"
Jag frös till, Candice hade tydligen varit på en fest där hon hade träffat en tjej som hette Vicky och hon hade gett Candice droger! 
"Jag kommer och hämtar dig nu!"


Gå in och läs denna spännande novell genom att antingen trycka på bilden där uppe eller här! :D 
 
 
 
 
 
 

http://bieblicious.blogg.se/
 

 
Gå in och läs denna novell nu och få reda på vad som händer med Celeste i USA! :D 
Tryck här eller på någon av bilderna för att komma till novellen! :D 
 



Kommentarer
Postat av: Bieblicious.blogg.se

Gör länkbyte senare ikväll bär jag kommer hem (:

Svar: Okej :S
f,lsd,adasdas

2014-02-08 @ 20:52:11
Postat av: bieblicious.blogg.se

Jag kan göra länkbyte nu ^^Eller ja, typ mitt i natten snart xD

2014-02-08 @ 23:21:11
Postat av: Anonym

När kommer nästa?

2014-02-10 @ 15:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!