Chapter 38.- My boyfriend, Justin.

Previously
 

När filmen var slut låg vi på varandra i soffan, jag låg över Justin med huvudet på hans bröst med blicken mot tv:n. Jag hade ingen aning om hur det hade hänt, helt plötsligt hade vi bara varit ihop slingrade som spagetti. Justin skrattade när han upptäckte hur vi låg och skyllde allt på mig, medan jag skyllde allt på honom, vi var barnsliga. Han hade handen på min rumpa, medan jag låg gränsle över hans midja med mitt ena ben emellan hans, underifrån. Mitt andra ben hängde nerför soffkanten. Min ena arm låg under hans nacke medan min andra arm, precis som mitt ben, låg ner från soffkanten. Jag kravlade mig ur hans rumpgrepp och satte mig ner på hans midja. Han kollade upp på mig medan jag satte upp håret i en hög tofs, så att det inte skulle vara i vägen så mycket.

”Vad är det?”

”Får jag inte kolla in min egen flickvän?” Jag skrattade till.

”Jo, klart du får.” Han höjde handen och smekte mig över kinden mjukt, sedan drog han ner mitt huvud mot sitt och kysste mig mjukt på läpparna.

 
 

 

Jennas perspektiv:

Jag vaknade på natten av att något saknades bredvid mig. Jag vred på mig i sängen och kisade fram mellan ögonlocken på sidan bredvid mig, och den var tom. Jag kollade runt i rummet trött, men kunde inte se honom någonstans. Jag rynkade på pannan och kravlade trött över till hans sida, höll mig under täcket för att inte frysa.

På golvet, nedanför sängen låg han. Han låg utspretad på golvet, men benen brett isär och armarna under huvudet. Han låg på mage och andades tungt. Utan att tänka kravlade jag mig försiktigt ur sängen och la mig ner bredvid honom, halvt under sängen och halvt över hans rygg. Jag drog ned täcket över oss och la mig sedan tillrätta med huvudet på hans varma rygg.

~

På morgonen när jag vaknade hade jag ont i varje liten kroppdel. Armar och ben värkte och jag öppnade trött ögonen. Justins varma rygg var fortfarande tryckt mot min kind, det brändes nästan, så varm var han. Jag rörde mig försiktigt, för att inte väcka honom och satte mig upp bredvid honom. Vi låg på golvet, precis nedanför sängen. Jag hade ett svagt minne av att jag vaknat upp själv i sängen och inte orkat väcka honom när jag såg honom nere på marken. Innan jag hann inveckla mina tankar mer rörde sig Justin under min hand, som inte lämnat hans rygg.

”Fuck…” viskade han när han försiktigt hävde sig upp i sittande ställning. Jag smekte han försiktigt över ryggen och direkt kollade han bak på mig. Han rynkade pannan och kollade trött in i mina ögon.

”Vad gör vi på golvet?”                                   

Jag skrattade till och kravlade mig närmre honom, slog armarna om hans midja och lutade min kind mot hans brännheta rygg.

”Jag vaknade mitt i natten av att jag var ensam och kröp ner till dig.” log jag mot hans hud och han skrattade till.

”Du orkade inte säga till mig eller så?”                                                 

”Nej, du såg så söt ut.” Han skrattade till och sträckte på sig trött.

”Du har ingen aning om hur ont jag har i ryggen nu.”    

 

~

 

Det var sommar nu. Inte högsäsong, men fortfarande sommar. Men inget hade förändrats, inte mycket i alla fall. Inte så att man märkte det. Staden luktade fortfarande starkt av bensin, rök och människor och bilarna körde precis lika snabbt på de många vägarna i Los Angeles.

Men mycket hade förändrats för oss, mig och Justin, vi var varandra närmre än någonsin. Inget kunde hindra mig från att älska honom, älska. Vi hade inte uttalat orden ännu, men vi visste att de skulle uttalas, såsmåningom. Ingen brådska, vi hade tid på oss.

Charlie hade för några veckor sedan gett som förslag att vi skulle åka till stranden tillsammans, och hennes lilla önskan skulle bli sann idag. Vi hade bestämt att direkt efter arbetet åka till stranden. Justin, jag, Charlie, Kevin och Charlies kompis och pojkvän skulle följa med, så vi blev ett rejält gäng. Jag hade sett framemot detta enda sedan Charlie gett det som förslag. Jag hade träffat hennes kompisar några få gånger innan, på någon förfest Charlie låtit mig komma till och på någon tjejträff Charlie haft för något år sedan. Men Charlies vän, Carla, hade förändrats mycket sedan jag såg henne sist. Charlie hade förklarat för mig att hon efter hon träffade sin pojkvän, Adam, hade hon blivit som en helt annan människa. En bättre människa. Hon hade slutat festa, röka och tagit livet seriösare. Jag var väldigt glad för hennes skull och var exalterad över att få träffa henne igen. Charlie hade också berättat att hon var gravid, efter att bara ha varit tillsammans med Adam några månader. Hon hade dock inte gått så långt. 3-4 månaden hade Charlie trott. Jag var riktigt glad för hennes skull.

Justin höll min hand hårt när vi gick in på gymmet under Charlies blick.

”Lika kära fortfarande ser jag.” konstaterade jag. Jag skrattade till och Justin gjorde likadant. Vi sa ett snabbt hejdå, då Justin hade bestämt sig för att gymma idag, och han försvann sedan in i omklädningsrummen.

”Spänd inför ikväll?” Jag nickade glatt.

”Klart jag är! Det kommer bli jätteroligt att se henne igen!” sa jag och lutade mig mot disken. Charlie kollade snabbt ner på min outfit och höjde på ögonbrynen åt mina höga Jeffrey Campbell skor.

”Jag har extraskor och ombyte i bilen.” förklarade jag snabbt. Hon skrattade till.

”Tänkte väll.” Själv hade hon på sig ett par korta vita tygshorts, ett linne och ett par flipp flops. Hennes svarta hår var uppsatt och man kunde se hennes svarta bikinitopp under det vita linnet.

Jag hade på mig ett par jeansshorts, och en tunn, kortärmad ljusblå blus. På fötterna hade jag mina Jeffrey Campbell skor, som jag envist tagit på mig, även fast det var kokhett ute. Justin hade försökt att få mig att ta ett par ballerinasandalleter istället, men jag hade vägrat. Tillslut hade han gett upp.

”Det känns inte som om det kommer komma så många idag, eller vad tror du, Jenna?” Jag skrattade till och skakade på huvudet. Sedan vände jag mig först till utgången, konstaterade att ingen var påväg in ännu i alla fall, sedan kollade jag mot glaset mellan ingången och gymmet. Den enda som gymmade var Justin, han lyfte förtillfället tyngder och jag såg hur musklerna i hans armar spändes tydligt. Han hade en ovana att alltid ta av sig tröjan när han tränade, eller ovana och ovana. Jag mådde inte precis dåligt av att se musklerna i hans mage spännas. Han hade de gamla, nästintill trasiga hörlurarna i och hans ögon var slutna.

”Du kan börja med att städa toaletterna.” Jag kollade snabbt på henne.

”Städa toaletterna!?” utbrast jag chockat. ”Jag tänker inte städa toaletterna!”

”Städerskorna har ledigt idag och det behövs göras, du kan ta lover boy med dig om du vill.” hon log slugt och vände sig långsamt om och gick in i personalrummet.

Jag suckade djupt och vände surt blicken mot Justin igen. Jag tänkte knappast städa toaletterna själv. Med en sista suck började jag snabbt gå mot Justin.

 

~

 

Justin höll mig om låren samtidigt som han tryckte in min rygg i toalettdörren. Vår städning av toaletterna hade snabbt spårat ur och vi hade inte ens hunnit städa en toalett innan vi började kasta vatten på varandra av uttråkning. Detta hade snart blivit början på ett rejält vattenkrig, som hade slutat med vilda kyssar. Både jag och Justin höll på att halka runt i det utspridda vattnet på golvet och jag hade först tyckt det var en dålig ide när han bar upp mig runt min midja, men hade nästan direkt gått med på det.

Jag höll ett krampaktigt tag om hans nacke och höll mig kvar på hans höfter medhjälpav mina armar runt hans hals och hans armar runt min lår och höfter. Jag vet inte vad som flugit i oss, men plötsligt hånglade vi som två hormonfyllda tonåringar, som var nästintill vad vi var. Jag släppte hans läppar och kysste honom ner på halsen, vilket fick honom att luta huvudet åt sidan och stöna till. Jag log stort mot hans hals.

”Har du en tatuering här?” frågade jag när jag fick syn på en tatuering bakom hans öra.

”Mm.” viskade han och stötte upp min rygg innan han flyttade oss till väggen bredvid dörren. Jag lutade mig mot honom i hans omfamning och hjärtat dunkade hårt i mitt bröst, det kändes som om de nästan skulle hoppa ut, så hårt dunkade det. Justin greppade ett fast tag om min rumpa, något som fick mig att rycka till och ge ifrån mig ett förvånat litet ljud. Han skrattade till och började kyssa mig på min hals, kysste, sög, slickade, sög. Jag gav ifrån mig små förtjusta ljud när han hittade mina känsligaste ställen på halsen. Jag började förtvivlat slita i hans lösa linne när han började kyssa stället precis under mitt öra. Det började pirra i hela kroppen, men mest där nere.

Jag började åter dra i hans linne, och när de var halvvägs av öppnades dörren till toaletten.

”Vad i helve--.” Charlie stod i dörröppningen med en mycket chockad min. Justin släppte långsamt ner mig på golvet och rättade till sitt linne så smidigt som möjligt, försökte att inte göra det så tydligt. Men jag var säker på att Charlie såg det ändå.

”Charlie, ehm, vi blev lite, ehm, distraherade… Vi håller på att städa toaletterna, ehm…”

”Jenna seriöst. Jag sa att du fick ta med Lover Boy, men jag förväntade mig faktiskt inte att ni faktiskt skulle… På en toalett, på arbetstid.” Hon höjde ögonbrynen och jag blev illröd i ansiktet när jag fattade vad hon menade.

Justin skrattade bara. Såklart. Han var ett as ibland.

”Jag kanske ska”, Justin pekade mot utgången, ”dra. Så kan ni reda ut detta själva.” Han gick snabbt mot utgången, och när han var förbi Charlie vände han sig om och skrattade. För gulligt för sitt eget bästa.

~

 

Justin var så korkad att han hade tagit med sig, och på sig, en jeansjacka. Redan vid ’tagit med sig en jacka’, fattade man att det var något fel på honom. Men han verkade inte fatta detta när vi letade efter Carla och Adam. Han klagade oavbrutet om hur varm han var, och hur många gånger jag än sa till honom att han skulle ta av den förbannade jackan gjorde han det inte. Som om han inte hörde det, men det visste jag att han gjorde. Han gick som mest en meter från mig, och våra händer var ihop slingrade med den andras. När Charlie äntligen fick syn på Carla närmre vattnet skyndade vi oss snabbt dit och spred ut filtarna vi tagit med oss. Jag och Justin skulle dela en filt, Charlie hade en egen och det hade Kevin också. Carla och Adam delade också. Jag kramade henne hårt medan Justin spred ut filten på sanden.

”Hej, så kul att se dig! Det var så längesedan sist!” sa jag och kramade hårt om henne, fortfarande sittandes ner på sanden. Även fast det inte var helt uppenbart, så kunde man om man tänkte på det se den lilla babybulan. Jag hade alltid kollat långt efter gravida kvinnor på gatan, alltid kollat en extra gång och hållit blicken kvar vid babybulan. Jag vet inte vad det var som fick mig att tycka att det var så sött, det hade alltid varit så.

 

Justins perspektiv: 

 

Jag kände mig ganska dum när jag satte mig på filten efter att jag spridit ut den över den brännheta sanden. Jag visste inte vad jag skulle säga, eller göra, så jag satte mig bara ner och väntade på att Jenna skulle säga något.

”Hur lång tid är det kvar?” Jag kollade genast bak när jag hörde Jennas röst, högt över det andra sorlet av människor. Hon stod framför en kvinna något år äldre än oss och kollade ner på hennes mage med ett leende. Jag följde hennes blick och kollade ner på kvinnans babybula. Man såg klart att hon var gravid, även fast hon antagligen inte var så långt gången.

”Cirka 6 månader.” hörde jag kvinnan svara, hon log stort när hon sa det, och kollade ner på sin mage. Jag kunde föreställa mig Jennas leende redan innan hon vände sig mot mig med ett stort leende över läpparna. Genast vändes kvinnans blick också till mig. Hennes hår var mörkblont uppsatt i en hög tofs på huvudet. Jenna gjorde en gest som betydde att jag skulle komma närmre, så jag förflyttade mig snabbt över till andra sidan av filten så att jag satt precis bakom henne. Hon tog ett fast tag om min hand när jag satte mig ner och log stort mot mig.

”Min pojkvän, Justin”, hon kollade på kvinnan igen, sedan tillbaka till mig, ”Justin, Carla, min och Charlies vän.”

”Trevligt att träffas.” log Carla och räckte fram sin hand till mig. Jag släppte Jennas hand för att skaka hennes och log trevligt tillbaka till henne.

”Detsamma.”

När vi hälsat klart, småpratade vi lite innan Jenna drog upp mig så att vi kunde gå och byta om. Det fanns små omklädningsrum, uppe på stranden, och det var dit vi begav oss.

 

~

 

Jag låg med huvudet i Jennas knä, hennes fingrar rörde försiktigt i mitt hår. Jag blundade samtidigt som hon småsnackade med Carla och hennes pojkvän, Adam. Jag hade bara hälsat lite kort på honom, han hade varit iväg någonstans när vi kom och vi hade därför missat honom då. Charlie och Kevin låg och solade bredvid oss, också på en filt. Charlie låg på magen och deltog i Carla och Jennas samtal. Kevin njöt bara av den varma solen, som jag. Adam smörjde in sig med solkräm, något han gjort den senaste kvarten. Jenna hade hjälpt mig med ryggen innan, men magen och bröstet hade jag gjort själv. Jag hade också hjälpt henne med ryggen. Jenna hade på sig en blommig, söt bikini. Jag tyckte den var fin och den passade henne perfekt. Men då var frågan; vad passade hon inte i?

”Hur träffade ni varandra då?” Jenna strök sina naglar över min hårbotten och jag gjorde ett förtjust ljud i uppmuntran. Hennes händer rörde sig magiskt över min hårbotten.

”Justin gymmade på Charlies gym, så vi började prata och ja, blev kära.” ljög Jenna snabbt.

”Gulligt.” skrattade Carla. En stund senare lutade sig Jenna ner till mitt öra och viskade:

”Ska vi bada lite nu?”

Jag hade viljat bada sedan vi kom hit, så jag nickade snabbt och vi reste oss upp.

 ”Vi tänkte ta ett dopp, någon som vill hänga på?” Alla skakade på huvudet, utan att ens kolla upp på oss.

 

Jennas perspektiv:

 

Precis vid vattenbrynet lutade sig Justin ner och bar upp mig i sin famn. Jag skrek till och slängde armarna om hans nacke, höll mig kvar i hans famn med armarna krampaktigt om hans hals.

”Justin!” skrattade jag. Han skrattade bara och struntade i mina protester.

”Släpp ner mig.”

”Aldrig!” skrattade han och vadade ut i det allt djupare vattnet.


Och nej, hon kommer inte bli gravid. Jag själv tycker bara det är väldigt gulligt med babybulor och tänkte därför att hon också kan tycka det! :D 

Vad tyckte ni om detta kapitlet? Själv tycker jag om det sådär. 

aja. 

KOMMENTERA.

Förlåt för den absolut sämsta updateringen i världshistorien. Seriöst. Jag suger så mycket, FÖRLÅT. 

hata mig inte för mycket. heh

orkade inte läsa egenom, men säg till om ni ser något stavfel eller grammatikfel! :)

 

-

Vilken klass går ni i och hur gamla är ni? :3 (bara nyfiken heh.)

Mitt svar: Går i nian och är 16. Fyllde den 21 januari c: 

-

kram. och kommentera. ♥

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag går i 8:an och är 14, fyller 15 i november

2014-01-29 @ 22:03:57
Postat av: Lmssy

Så bra!!
Längtar tills nästa! 😍

2014-01-29 @ 22:57:40
URL: http://lmssy.blogg.se
Postat av: Ylva

Svar: 7an är 13 fyller år den 3:dje maj😁💁🙅

Jätte bra!

2014-01-29 @ 22:59:49
Postat av: Emelie

jätte bra !!! :)

2014-01-29 @ 23:01:16
URL: http://storiesaboutjustinb.blogg.se
Postat av: Jessica

As grymt kapitel!!! Usch börjar känna mig ensam nu....
Jag är 13 år men blir 14 till somnarb

2014-01-29 @ 23:05:45
Postat av: Hedvig

JätteJättebra!:)

2014-01-30 @ 14:41:32
Postat av: Anonym

Skit bra älskar denna novell<3
Jag vet att det är svårt men skulle du kunna lägga ut dom oftare?

2014-01-30 @ 15:30:54
Postat av: Vicky

Åhh, jag tycker att kapitlet var as bra, sen så tycker jag att du inte ska stressa eller känna stress utan skriv när du har tid vi väntar dina kapitlar är värda år av väntan oxå så❤️❤️, går i 7:an

2014-01-30 @ 16:48:42
Postat av: Anonym

Så sjukt bra!! :)

2014-01-30 @ 20:15:23
Postat av: ebba

Grymt
Svar: går i åttan och fyller 15 den 9 juli

2014-01-30 @ 21:11:44
Postat av: Anonym

Såå bra

2014-01-30 @ 23:13:24
Postat av: aninym

så bra
svar: jag blir 16 idag hah

Svar: Åh, grattis! :D
f,lsd,adasdas

2014-02-01 @ 10:39:15
Postat av: Thilda

Grymt bra kapitel och jätte bra skrivit :D. helt klart värt väntan, Längtar till nästa <3.

svar: går i 9:an och är 15 år ( fyller 16 den 7 Juli. )

2014-02-01 @ 11:24:24
Postat av: anonyn

OMG DU ÄR BÄÄÄÄÄST!Helt klart värt att vänta, tvivla aldrig på dig själv du äger! En av mina favorit bloggare, fin novell är absolut inte tråkig, tvärtom! As bra!

2014-02-01 @ 18:42:43
Postat av: FELICIA-

Åh, alla kapitel är ren perfektion. Så, så, så bra!

Är 16, fyller 17 till våren (går första året på gymnasiet), oj vad gammalt det lät, haha vill inte bli äldre. :'(

2014-02-01 @ 23:40:03
Postat av: bieblicious.blogg.se

Omg så bra (:

(känner du också för att göra länkbyte? Har öppnat min nya blogg till min fan fiction New World Kicka gärna in bloggen om det är något du skulle kunna tänka dig )

2014-02-02 @ 00:43:11
URL: http://bieblicious.blogg.se
Postat av: Fanny

Super bra kapite :) Går i åttan. Är 14 fyller 15 den 5 November

2014-02-02 @ 22:10:19
Postat av: Celebnovell

Sjukt bra! ♥
Sv: Är 15 och går i 8:an... ska egentligen gå i 9:an men jag är inte född i Sverige så jag fick gå i en annan skola innan xD

2014-02-06 @ 15:56:03
URL: http://celebnovell.blogg.se/
Postat av: anonym

SNÄLLA NÄR KOMMER NÄSTA KAPITEL? ? As bra! Kommer hon förlora sin oskuld?

2014-02-09 @ 18:11:48
Postat av: Anonym

SNÄLLA NÄR KOMMER NÄSTA KAPITEL? ? As bra! Kommer hon förlora sin oskuld?

2014-02-09 @ 18:12:03
Postat av: ellinor

awww, vilket gulligt kapitel... jag är 14 och går i åttan

2014-02-24 @ 22:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!