Till er ♥

Jag vet helt ärligt inte vad jag ska skriva. Jag är en aning mållös av kommentarerna jag fått. Siffran har stannt på nästan 50 kommentarer, det är ganska sjukt faktiskt. I alla fall för mig. Många större bloggar tänker säkert att 40 kommentarer är ingenting, men jag är så sjukt glad för att jag fått ihop så många kommentarer. 
 
Men allt handlar, såklart, inte om kommentarerna. Det handlar om vad kommentarerna innehållit, och jag är så glad över innehållet i kommentarerna jag fått. Det har varit både bra grejer och kritik, och även fast kritik kanske är jätteroligt att få ibland, så älskar jag kritiken också, lika mycket. Om man inte får kritik och om folk inte har något att säga till om, hur ska man då bli bättre? Så tveka inte innan ni skickar in lite kritik om vad jag kan göra bättre! Det behövs det med! 
Så tack så sjukt mycket för alla kommentarer och allt innehåll. All kritik och alla uppmuntringar. Det betyder så mycket att ni stannar kvar, även fast det går trögt och det går lång tid mellan kapitlerna. Nu kan jag inte skylla på skolan längre, och det ska jag inte göra, men tiden går så sjukt snabbt. Det känns som om vi fick jullov igår, och nu är det redan 7:nde januari och jag fyller 16 om 14 dagar. Det är ganska sjukt hur snabbt tiden går. Det har också varit 2014 i en vecka, sjukt. 
Jag vill egentligen bara tacka er för att ni fått upp mig på "fötterna" igen. Eller "fötterna" till bloggen kanske? För jag var lite osäker på denna novellen några dagar, men inte nu längre. 
Jag har bestämt att jag ska fortsätta på denna novellen, och i alla fall försöka göra klart den, och jag hoppas att ni kommer stanna och få reda på slutet på denna novell.
Vi får se hur allt blir till våren, jag börjar nu vårterminen av 9:an och vet ännu inte vad mitt andrahandsval ska vara. Så det kommer antaligen vara ganska mycket tänk på det, i alla fall till 1 februari då sista dagen för valet är.
 
Jag ska försöka få upp ett kapitel i veckan, och jag hoppas det kommer gå bra för er också.
Jag ska sluta "begära" kommentarer, och isåfall ett tal som kanske; 10-15? 
 
Är det något mer ni vill att jag ska göra? Skriv det isåfall i kommentarsfältet, så lägger jag till det om detta är rimligt! 
(förlåt om jag låter väldigt högtidlig, inte meningen isåfall o.o)
 
 
Det var några som frågade om jag kunde ställa frågor i slutet på kapitlerna, menade ni då frågor om kapitlet ni precis läst eller bara om annat? Tillexempel vilken favoriträtt ni har? Svara gärna på denna frågan i kommentarsfältet! :) 
 
Jag älskar er. Ni är otroliga! Tack för allt ni gjort! TACK, TACK, TACK. ♥♥♥♥♥♥
 
Bad Influence by kmb3020
 
(förlåt att det blev pladder om allt möjligt. Jag har en viss förmåga att flyga iväg lite grann....)
 
 
(Länkbyte nedanför detta inlägget ↓ Checka ut dessa underbara noveller!) 



Kommentarer
Postat av: Ylva

Ja, precis skulle vara kul om du både körde frågan kapitlet och randoma frågor 😊

Svar: Okej! Kan göra lite varierat kanske? :D
Kram!♥
f,lsd,adasdas

2014-01-07 @ 14:35:23
Postat av: Celebnovell

Det var inte jag som sa det där med att ställa frågor i slutet av kapitlet men jag tror personen som gjorde det menar randoma frågor.
Dom är roligare att svara på än om frågor om kapitlet då det lätt kan bli uttjatat. :)
Kram! ♥

Svar: Okej! Ja, det blir de nog c: Tack för svaret! :)
Kram! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-07 @ 15:56:32
URL: http://celebnovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!