Bikini - Chapter 12

Previously:
- Du och Sapp kan hitta på något, åka till stranden eller något, sa han och Justin nickade glatt.
- Visst! Eller vad tycker du Sapp? Jag nickade ivrigt.
- Gärna!
-
(bild)
-
SAPP:
Jag gick snabbt fram till maten och började lassa på allt möjligt på tallrikarna. Det fanns så mycket gott.
- Gillar du att bada? Jag ryckte till och kollade bak, där stod Justin. Jag kollade tillbaka på maten och nickade.
- Det är kul, sa jag och tänkte efter lite mer. Jag älskade att bada, ensam. Jag hatade att bada med andra, gillade inte att visa så mycket bar-hud. Det var obekvämt. Jag hade aldrig gillat det, visst, när jag var 6 brydde jag mig inte. Men när jag var 10 började jag bry mig. Mina föreldrar hade alltid klagat när jag inte ville följa med till stranden, jag hade bara rykt på axlarna och sagt imot, typ, 'Jag följer ju alltid med!' och liknande. Som de inte gick på, men kunde gå med på, ibland. Oftast fick jag följa med endå, men ibland lät de mig vara. Därför älskade jag nästan vintern mer, förutom kallheten, jag ville ha varma vintrar, som aldrig kom.
Jag satte lassade klart all mat och gick sedan iväg till bordet. Jag satte mig snabbt ner och började lassa i mig maten. Jag hade ju tvingat ner hawaii pizzan igår. Jag kunde knappt fatta att jag inte spytt upp allt, men det skulle va lite pinsamt. Min mage kanske hade med lidande? Jag fnittrade till åt mina tänkar samtidigt som Justin satte sig mittimot mig.
- Vad skrattar du åt? frågade han med ett flin på läpparna.
- Inget, sa jag och log. Jag åt upp allt och gick sedan och tog mer, jag åt minst hälften av all mat de plockat fram! Jag var sjukt hungrig. Det kändes som jag rullade fram när vi äntligen klev in i hissen som skulle ta oss till min våning.
- Hur mår du?
- Bra, sa jag och log. Jag är iallafall mätt! sa jag och han skrattade.
- Du är inte så förtjust i hawaii va?
- Skojjar du eller? Jag älskar det! skojjade jag. Han nickade menande.
- Aa visst!
- Okej, jag hatar det, fattar det inte, frukt, på PIZZA? sa jag och slog menande ut med armarna. Han skrattade och log mot mig.
- Det är jätte gott! sa han och jag skakade dramatiskt på huvudet.
- Du vet inte vad gott är! Hissen stannade på våning 5 och vi klev av. Pattie och de andra hade hoppat av vid våning 2. Jag undrade varför. Justin kanske bara gillade utsikt? Vi gick genom koridoren. Justin stannade framför hotelldörren och låste upp den. Han gjorde en menande gest in mot rummet och sa:
- Damerna först, jag skrattade och gick in.
- Gentleman? frågade jag retligt. Han skrattade och nickade. Skrattet gav mig ilningar. Jag ryste till och fortsatte in mot sovrummet, där jag lagt min väska. Jag öppnade den och drog ut min bikini, en svart. Det var den enda bikini jag igentligen trivdes med, eller trivdes kanske var att överdriva. Jag kunde ha den utan att spy. Jag kollade vilka fler bikinisar jag tagit med. En var blå, en grön och en ljusrosa. Hade jag tagit med den? Jag hatade den bikinin! Det var den obekvämaste jag hade, men inte bara det. Det var den som visade mest bar hud.
_____________________________________
Previously:
- Du och Sapp kan hitta på något, åka till stranden eller något, sa han och Justin nickade glatt.
- Visst! Eller vad tycker du Sapp? Jag nickade ivrigt.
- Gärna!
Jag gick snabbt fram till maten och började lassa på allt möjligt på tallrikarna. Det fanns så mycket gott.
- Gillar du att bada? Jag ryckte till och kollade bak, där stod Justin. Jag kollade tillbaka på maten och nickade.
- Det är kul, sa jag och tänkte efter lite mer. Jag älskade att bada, ensam. Jag hatade att bada med andra, gillade inte att visa så mycket bar-hud. Det var obekvämt. Jag hade aldrig gillat det, visst, när jag var 6 brydde jag mig inte. Men när jag var 10 började jag bry mig. Mina föreldrar hade alltid klagat när jag inte ville följa med till stranden, jag hade bara rykt på axlarna och sagt imot, typ, 'Jag följer ju alltid med!' och liknande. Som de inte gick på, men kunde gå med på, ibland. Oftast fick jag följa med endå, men ibland lät de mig vara. Därför älskade jag nästan vintern mer, förutom kallheten, jag ville ha varma vintrar, som aldrig kom.
Jag satte lassade klart all mat och gick sedan iväg till bordet. Jag satte mig snabbt ner och började lassa i mig maten. Jag hade ju tvingat ner hawaii pizzan igår. Jag kunde knappt fatta att jag inte spytt upp allt, men det skulle va lite pinsamt. Min mage kanske hade med lidande? Jag fnittrade till åt mina tänkar samtidigt som Justin satte sig mittimot mig.
- Vad skrattar du åt? frågade han med ett flin på läpparna.
- Inget, sa jag och log. Jag åt upp allt och gick sedan och tog mer, jag åt minst hälften av all mat de plockat fram! Jag var sjukt hungrig. Det kändes som jag rullade fram när vi äntligen klev in i hissen som skulle ta oss till min våning.
- Hur mår du?
- Bra, sa jag och log. Jag är iallafall mätt! sa jag och han skrattade.
- Du är inte så förtjust i hawaii va?
- Skojjar du eller? Jag älskar det! skojjade jag. Han nickade menande.
- Aa visst!
- Okej, jag hatar det, fattar det inte, frukt, på PIZZA? sa jag och slog menande ut med armarna. Han skrattade och log mot mig.
- Det är jätte gott! sa han och jag skakade dramatiskt på huvudet.
- Du vet inte vad gott är! Hissen stannade på våning 5 och vi klev av. Pattie och de andra hade hoppat av vid våning 2. Jag undrade varför. Justin kanske bara gillade utsikt? Vi gick genom koridoren. Justin stannade framför hotelldörren och låste upp den. Han gjorde en menande gest in mot rummet och sa:
- Damerna först, jag skrattade och gick in.
- Gentleman? frågade jag retligt. Han skrattade och nickade. Skrattet gav mig ilningar. Jag ryste till och fortsatte in mot sovrummet, där jag lagt min väska. Jag öppnade den och drog ut min bikini, en svart. Det var den enda bikini jag igentligen trivdes med, eller trivdes kanske var att överdriva. Jag kunde ha den utan att spy. Jag kollade vilka fler bikinisar jag tagit med. En var blå, en grön och en ljusrosa. Hade jag tagit med den? Jag hatade den bikinin! Det var den obekvämaste jag hade, men inte bara det. Det var den som visade mest bar hud.
_____________________________________
FÖRLÅT FÖR SÅ LITE<3



Kommentarer
Postat av: Moa

Mer!

2012-04-05 @ 11:14:23
Postat av: elin

grymt :D

2012-04-05 @ 22:14:14
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: olivia

Mer, älskar den! <3

2012-04-06 @ 01:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!