Embarrassing Situations - Chapter 13

______________________________________________
Embarrassing Situations - Chapter 13
-----------------------------------------
Previously:
- Damerna först, jag skrattade och gick in.
- Gentleman? frågade jag retligt. Han skrattade och nickade. Skrattet gav mig ilningar. Jag ryste till och fortsatte in mot sovrummet, där jag lagt min väska. Jag öppnade den och drog ut min bikini, en svart. Det var den enda bikini jag igentligen trivdes med, eller trivdes kanske var att överdriva. Jag kunde ha den utan att spy. Jag kollade vilka fler bikinisar jag tagit med. En var blå, en grön och en ljusrosa. Hade jag tagit med den? Jag hatade den bikinin! Det var den obekvämaste jag hade, men inte bara det. Det var den som visade mest bar hud.
-
(bild)
-
Jag tog tag om min favorit, den sbarta och gick in mot badrummet.
- Jag byter om här, sa jag självklart och kollade på Justin, han nickade och log.
- Och jag byter om här, jag skrattade och nickade. Jag gick sedan in mot badrummet och började byta om. Det gick snabbt och jag råkade öppnade dörren just när Justin skulle byta tröja. Han muskulösa mage visades och jag kunde inte slita blicken från den. Efter några sekunder förstod jag mitt misstag och slet blicken upp mot hans ansikte. Han log smått och rodnaden spreds på mina kinder.
- Ehhm, förlåt, sa jag och stängde dörren. Jag slog mig ett antal gånger i huvudet innan någon knackade på dörren. Jag lyssnade noga.
- Jag är klar nu, ska vi åka? Det var Justin som pratade.
- Jag kommer, mumlade jag och öppnade dörren till sov/vardagsrummet. Rodnaden vägrade lämna mina kinder ifred och jag kollade ner i marken. När jag kollade upp stirrade Justin på mig med ett lurigt leende.
- Förlåt, sa jag och smygkollade på honom, han skrattade och skakade dramatiskt på huvudet.
- Det gör inget! sa han och jag smålog. Han kollade lurigt på mig igen.
- Ska vi gå? Han nickade och började gå mot dörren, med mig tät efter. Han öppnade dörren och gjorde precis som förra gången. Jag fick gå först. Jag skrattade till och stannade precis när jag kommit ut i koridoren, jag vände mig om och studerade Justin som låste dörren.
- Jag måste in igen, sa jag och han nickade och öppnade. Jag gick in och öppnade min resväska och drog ut en badbag som jag tagit med, jag visste att det fanns ställen att bada på här, det hade Tay berättat. Jag slängde ner en handduk, och min plånbok där i, innan jag sprang till hallen igen.
- Nu är jag klar, sa jag och och Justin log och nickade.
- Va bra, sa han. Jag nickade. Vi gick ut. Justin hade fixat en badbag när jag bytade om. Antagligen innan jag kom ut. Jag kollade ner i marken. En rodnad spreds på mina kinder igen. Gud va pinsamt! Vi gick in i hissen och åkte ner till första våningen.
- Kenny följer med, de är okej va? sa han och jag kollade chockat på han. Han MÅSTE väll följa med? Han var ju faktist Justins livvakt. Fast han kanske inte alltid behövde följa med.
- Såklart, sa jag och log. Borde inte jag också ha en livvakt? sa jag på skojj. Han skrattade och nickade. Han låtsades fundera och sa sedan.
- Vi delar, jag skrattade och nickade. Det började pirra i magen och jag fnittrade till. Gud va töntigt. Om Justin inte ståt bredvid mig skulle jag slå mig ett antal gånger i huvudet. Som på toaletten. Vi gick ut till den svarta stora bilen, vi hoppade in och Kenny satte på bilen. Han lutade sig bak mot oss och sa ett kort hej. Vi hejade tillbaka. Han började sedan köra. Jag la upp badbagen på sätet imellan Justin och mig, sedan lutade jag mig ner i sätet och tog det lite lugnt.
- Så, vad tycker du om LA än så länge? frågade Justin efter en stund. Jag ryckte till och kollade mot honom.
- De är fint, svarade jag och kollade ut, naturen flög förbi. Jag älskade USA. Vissa hatade sitt hemland, jag älskade det! Fast ett land jag alltid viljat åka till var Hawaii och Frankrike! Det verkade så fint där!
- Har du varit i Hawaii? frågade jag Justin.
- Aa, det har jag, sa han.
- Åhh, det skulle jag med vilja! sa jag och Justin skrattade.
- Något mer land du vill till? frågade han och jag nickade.
- Frankrike! Eller Paris! sa jag och han log.
- Där har jag också varit, sa han och log lurigt.
- Du har ju varit överallt! sa jag och skrattade, han gjorde det samma och nickade.
- Nästan.
JB PERSP:
Hon skrattade och log.
-Visst, det började pirra i magen. På ett konstigt sätt, jag avstod reflexen att lägga handen på magen. Jag visste varför det pirrade, Sapphire. Hennes leende, hennes ljus ljus bruna hy, hennes bruna hår som böljde mjukt ner på ryggen med de små speciella lockarna. Hennes ögon, bruna speciella, hennes mun, hennes näsa, hennes kinder, hennes allt. Sapp drog ena handen genom håret. Jag avstod genast från att lägga de mjuka lockarna på plats bakom hennes öra. Jag försökte kolla bort, det var omöjligt. Plötsligt slog tanken ner i mitt huvud, var jag kär i Sapp? Jag hade inte känt henne i mer än 2 dygn, drygt. Det var vansinne, eller? Jag sneglade mot henne igen. Hon kollade ut från fönstret.
- Framme! halv skrek Kenny. Jag rycktes ut från mitt drömmande och klev ut från bilen. Sapp följde mitt exempel och dök snabbt upp vid min sida. Jag hade varit för drömmande för att märka paparazzisarna som stod på utanför bilen. Sapp ställde sig nervöst på min högra sida. Rätt nära. Det började pirra i magen igen. Jag kollade bak mot henne och log ett försiktigt leende.
- Det är lugnt, de kommer inte försvinna, men vissa kommer dra senare, viskade jag och hon kollade oroligt upp mot mig. Man såg på hela henne att hon inte gillade detta, uppmärksamheten. Man såg de på varje steg hon tog, varje andetag nästan. Vi gick med hjälp från Kenny ut till stranden. Till min förvåning var det rätt lugnt på stranden när vi väl kommit dit. Paparazzisarna kanske fått vad de ville, eller så dök de upp efter en stund igen. Sapp gick bara några få decimeter från mig, jag kunde känna doften på hennes hår, det luktade underbart! Vi stannade rätt långt ner på stranden. Vädret var undebart! Solen sken och det var minst 25 grader.
- Ehhmm, började Sapp och jag tittade på henne.
- Finns det någonstans jag kan, ehhm, typ byta om? frågade hon och log ett snett leende. Jag kollade runt på stranden. Lite längre bort fanns det en toa, jag hade varit här förut, de städade toan flera gånger om dagen, iallafall på sommaren. Jag pekade mot den.
- Där, det är en toalett, sa jag och log. Hon log tillbaka och tog med sitt pic-pack dit. Jag följde henne med blicken hela tiden. Blicken flög sedan runt på stranden, det fanns lite folk, det brukade finnas mer. Det var ju början på sommaren, inte konstigt.
Sapp pers.
Jag gick in på toan, den luktade fräsht. Jag hatade illa luktande toaletter. Det är det värsta som finns. Jag drog snabbt av mig kläderna och betraktade min nästan för magra kropp. Mamma klagade alltid på det, och pappa. Fast jag var inte för smal, även fast mamma och pappa trodde det. Jag packade ner mina kläder i badbagen och drog istället upp min handduk. Jag virade den runt kroppen och slängde bagen över axeln. Jag öppnade sedan dörren och kollade mot Justin. Han kollade på mig och log när han såg mig. Jag log tillbaka. Jag började gå mot honom och stannade en bit ifrån. Justin hade tagit av sig tröjan och stog nu med badbyxor och bar överkropp. Det blev precis som innan, jag kunde inte slita blicken från honom. Hans muskulösa mage, hans för söta ansikte, hans hår. Han fick mig att känna något jag aldrig kännt innan. Inte ens när jag var ihop med Jaxon, inte ens då. Justin fick mig att känna på ett helt annat främmande sätt, saken var att jag gillade det. Trodde jag. Justin stod där och bara kollade in i mina ögon. Efter en stund sa han:
- Ska vi bada? Jag skrattade och kunde äntligen lösgöra mina ögon från hans kropp. Jag nickade.
- Visst. Jag släppte ovilligt höger handen och ena sidan av handduken föll ner på marken. Jag drog sedan av den och la den på bagen. Justin hade sin blick på min kropp, jag kände mig halvt obekväm med situationen.
- Ska vi gå? Justin ryckte till och kollade upp i mitt ansikte. Han log stort. Det kändes som om mina knän inte bar längre, jag blev knäsvag, för hans leende. Jaxon hade inte fått mig att känna såhär. Och vi var ihop i ett halv år. Justin och jag var inte ens ihop, endå fick han mig att känna såhär, men detta kändes rätt, jätte rätt, på något sätt. Vi gick ner på stranden och jag gick snabbt ner. Det var inte förens nu som jag såg folket runt oss. Jag hade inte sett de innan, det var hyffsat mycket folk på stranden. Vissa kollade mot oss, vissa viskade med varann, vissa stirrade surt på oss och följde oss med blicken. Jag försökte strunta i det, men det var svårt.
___________________________________________
______________________________________________
Embarrassing Situations - Chapter 13
-----------------------------------------
Previously:
- Damerna först, jag skrattade och gick in.
- Gentleman? frågade jag retligt. Han skrattade och nickade. Skrattet gav mig ilningar. Jag ryste till och fortsatte in mot sovrummet, där jag lagt min väska. Jag öppnade den och drog ut min bikini, en svart. Det var den enda bikini jag igentligen trivdes med, eller trivdes kanske var att överdriva. Jag kunde ha den utan att spy. Jag kollade vilka fler bikinisar jag tagit med. En var blå, en grön och en ljusrosa. Hade jag tagit med den? Jag hatade den bikinin! Det var den obekvämaste jag hade, men inte bara det. Det var den som visade mest bar hud.
bild1,bild2,bild3
Jag tog tag om min favorit, den sbarta och gick in mot badrummet.
- Jag byter om här, sa jag självklart och kollade på Justin, han nickade och log.
- Och jag byter om här, jag skrattade och nickade. Jag gick sedan in mot badrummet och började byta om. Det gick snabbt och jag råkade öppnade dörren just när Justin skulle byta tröja. Han muskulösa mage visades och jag kunde inte slita blicken från den. Efter några sekunder förstod jag mitt misstag och slet blicken upp mot hans ansikte. Han log smått och rodnaden spreds på mina kinder.
- Ehhm, förlåt, sa jag och stängde dörren. Jag slog mig ett antal gånger i huvudet innan någon knackade på dörren. Jag lyssnade noga.
- Jag är klar nu, ska vi åka? Det var Justin som pratade.
- Jag kommer, mumlade jag och öppnade dörren till sov/vardagsrummet. Rodnaden vägrade lämna mina kinder ifred och jag kollade ner i marken. När jag kollade upp stirrade Justin på mig med ett lurigt leende.
- Förlåt, sa jag och smygkollade på honom, han skrattade och skakade dramatiskt på huvudet.
- Det gör inget! sa han och jag smålog. Han kollade lurigt på mig igen.
- Ska vi gå? Han nickade och började gå mot dörren, med mig tät efter. Han öppnade dörren och gjorde precis som förra gången. Jag fick gå först. Jag skrattade till och stannade precis när jag kommit ut i koridoren, jag vände mig om och studerade Justin som låste dörren.
- Jag måste in igen, sa jag och han nickade och öppnade. Jag gick in och öppnade min resväska och drog ut en badbag som jag tagit med, jag visste att det fanns ställen att bada på här, det hade Tay berättat. Jag slängde ner en handduk, och min plånbok där i, innan jag sprang till hallen igen.
- Nu är jag klar, sa jag och och Justin log och nickade.
- Va bra, sa han. Jag nickade. Vi gick ut. Justin hade fixat en badbag när jag bytade om. Antagligen innan jag kom ut. Jag kollade ner i marken. En rodnad spreds på mina kinder igen. Gud va pinsamt! Vi gick in i hissen och åkte ner till första våningen.
- Kenny följer med, de är okej va? sa han och jag kollade chockat på han. Han MÅSTE väll följa med? Han var ju faktist Justins livvakt. Fast han kanske inte alltid behövde följa med.
- Såklart, sa jag och log. Borde inte jag också ha en livvakt? sa jag på skojj. Han skrattade och nickade. Han låtsades fundera och sa sedan.
- Vi delar, jag skrattade och nickade. Det började pirra i magen och jag fnittrade till. Gud va töntigt. Om Justin inte ståt bredvid mig skulle jag slå mig ett antal gånger i huvudet. Som på toaletten. Vi gick ut till den svarta stora bilen, vi hoppade in och Kenny satte på bilen. Han lutade sig bak mot oss och sa ett kort hej. Vi hejade tillbaka. Han började sedan köra. Jag la upp badbagen på sätet imellan Justin och mig, sedan lutade jag mig ner i sätet och tog det lite lugnt.
- Så, vad tycker du om LA än så länge? frågade Justin efter en stund. Jag ryckte till och kollade mot honom.
- De är fint, svarade jag och kollade ut, naturen flög förbi. Jag älskade USA. Vissa hatade sitt hemland, jag älskade det! Fast ett land jag alltid viljat åka till var Hawaii och Frankrike! Det verkade så fint där!
- Har du varit i Hawaii? frågade jag Justin.
- Aa, det har jag, sa han.
- Åhh, det skulle jag med vilja! sa jag och Justin skrattade.
- Något mer land du vill till? frågade han och jag nickade.
- Frankrike! Eller Paris! sa jag och han log.
- Där har jag också varit, sa han och log lurigt.
- Du har ju varit överallt! sa jag och skrattade, han gjorde det samma och nickade.
- Nästan.
Hon skrattade och log.
-Visst, det började pirra i magen. På ett konstigt sätt, jag avstod reflexen att lägga handen på magen. Jag visste varför det pirrade, Sapphire. Hennes leende, hennes ljus ljus bruna hy, hennes bruna hår som böljde mjukt ner på ryggen med de små speciella lockarna. Hennes ögon, bruna speciella, hennes mun, hennes näsa, hennes kinder, hennes allt. Sapp drog ena handen genom håret. Jag avstod genast från att lägga de mjuka lockarna på plats bakom hennes öra. Jag försökte kolla bort, det var omöjligt. Plötsligt slog tanken ner i mitt huvud, var jag kär i Sapp? Jag hade inte känt henne i mer än 2 dygn, drygt. Det var vansinne, eller? Jag sneglade mot henne igen. Hon kollade ut från fönstret.
- Framme! halv skrek Kenny. Jag rycktes ut från mitt drömmande och klev ut från bilen. Sapp följde mitt exempel och dök snabbt upp vid min sida. Jag hade varit för drömmande för att märka paparazzisarna som stod på utanför bilen. Sapp ställde sig nervöst på min högra sida. Rätt nära. Det började pirra i magen igen. Jag kollade bak mot henne och log ett försiktigt leende.
- Det är lugnt, de kommer inte försvinna, men vissa kommer dra senare, viskade jag och hon kollade oroligt upp mot mig. Man såg på hela henne att hon inte gillade detta, uppmärksamheten. Man såg de på varje steg hon tog, varje andetag nästan. Vi gick med hjälp från Kenny ut till stranden. Till min förvåning var det rätt lugnt på stranden när vi väl kommit dit. Paparazzisarna kanske fått vad de ville, eller så dök de upp efter en stund igen. Sapp gick bara några få decimeter från mig, jag kunde känna doften på hennes hår, det luktade underbart! Vi stannade rätt långt ner på stranden. Vädret var undebart! Solen sken och det var minst 25 grader.
- Ehhmm, började Sapp och jag tittade på henne.
- Finns det någonstans jag kan, ehhm, typ byta om? frågade hon och log ett snett leende. Jag kollade runt på stranden. Lite längre bort fanns det en toa, jag hade varit här förut, de städade toan flera gånger om dagen, iallafall på sommaren. Jag pekade mot den.
- Där, det är en toalett, sa jag och log. Hon log tillbaka och tog med sitt pic-pack dit. Jag följde henne med blicken hela tiden. Blicken flög sedan runt på stranden, det fanns lite folk, det brukade finnas mer. Det var ju början på sommaren, inte konstigt.
Jag gick in på toan, den luktade fräsht. Jag hatade illa luktande toaletter. Det är det värsta som finns. Jag drog snabbt av mig kläderna och betraktade min nästan för magra kropp. Mamma klagade alltid på det, och pappa. Fast jag var inte för smal, även fast mamma och pappa trodde det. Jag packade ner mina kläder i badbagen och drog istället upp min handduk. Jag virade den runt kroppen och slängde bagen över axeln. Jag öppnade sedan dörren och kollade mot Justin. Han kollade på mig och log när han såg mig. Jag log tillbaka. Jag började gå mot honom och stannade en bit ifrån. Justin hade tagit av sig tröjan och stog nu med badbyxor och bar överkropp. Det blev precis som innan, jag kunde inte slita blicken från honom. Hans muskulösa mage, hans för söta ansikte, hans hår. Han fick mig att känna något jag aldrig kännt innan. Inte ens när jag var ihop med Jaxon, inte ens då. Justin fick mig att känna på ett helt annat främmande sätt, saken var att jag gillade det. Trodde jag. Justin stod där och bara kollade in i mina ögon. Efter en stund sa han:
- Ska vi bada? Jag skrattade och kunde äntligen lösgöra mina ögon från hans kropp. Jag nickade.
- Visst. Jag släppte ovilligt höger handen och ena sidan av handduken föll ner på marken. Jag drog sedan av den och la den på bagen. Justin hade sin blick på min kropp, jag kände mig halvt obekväm med situationen.
- Ska vi gå? Justin ryckte till och kollade upp i mitt ansikte. Han log stort. Det kändes som om mina knän inte bar längre, jag blev knäsvag, för hans leende. Jaxon hade inte fått mig att känna såhär. Och vi var ihop i ett halv år. Justin och jag var inte ens ihop, endå fick han mig att känna såhär, men detta kändes rätt, jätte rätt, på något sätt. Vi gick ner på stranden och jag gick snabbt ner. Det var inte förens nu som jag såg folket runt oss. Jag hade inte sett de innan, det var hyffsat mycket folk på stranden. Vissa kollade mot oss, vissa viskade med varann, vissa stirrade surt på oss och följde oss med blicken. Jag försökte strunta i det, men det var svårt.
___________________________________________
KOMMENTERA!



Kommentarer
Postat av: elin

grymt :D

2012-04-06 @ 22:36:40
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Anonym

Hej! Är du ett fan av Nicki Minaj? Då är den här bloggen perfekt för dig en helt NY fansite om Nicki Minaj har nu öppnat vid namn NICKI NEWS! Dom senaste nyheterna,bilderna,skvallret ALLT hittar du där :) Du följer väll med? Du finner bloggen på : http://nickinews.blogg.se/



Kram! :)

2012-04-07 @ 12:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!