"Home" sweet "home" - Chapter 26 del 2

Previously:
- Vad det så kul? Justin skakade på huvudet.
- Nja, jag vet inte, jag fick bara ett skrattanfall, Allison kollade surt på mig, som om det var mitt fel, som det igentligen var. Men det ville jag ju inte erkänna.
-
bild
-
Sapphire perspektiv:
Jag klev snabbt in i bilen, Justin stängde den försiktigt och gick över till andra sidan och klev in där. Han satte sig bredvid mig och log stort. Jag besvarade leendet. Jag hindrade mig själv från att luta mig fram och kyssa honom, papparazzisarna stod utanför bilen beredda på något sådant, och jag ville inte att Justin skulle behöva lida och försöka förklara något sådant. Det var jobbigt som det var.
Vet du när Taylor kommer tillbaka föresten? Justin kollade på mig och ryckte på axlarna.
- Hon är på hotellet, det var Kenny som svarade.
- Va? Jag log stort. Är hon? Kenny lutade sig bak och kollade glatt på mig.
- Ja, hon kom för runt en timme sedan, Jason ringde och berättade. Jag log stort och knäppte bältet.
- Då skyndar vi oss! Kenny skrattade och började åka. När vi börjat köra tog Justin tag om min hand. Jag log stort. Han lutade sig mot mig och kysste mig snabbt på kinden.
- Ska vi berätta för Tay? frågade han sexigt i mitt öra. Jag nickade kort.
- Det måste vi, hon är min bästis, hon berättar inget, han log stort och kollade in i mina ögon.
- Om du säger det så, då gör vi det. På mitt hotellrum. Vårt hotellrum, han skrattade och jag kollade in i hans förtrollade ögon. Jag fnittrade till och lutade mitt huvud mot hans axel. Han lutade sedan sitt huvud mot mitt och pustade ut.
- TAYLOR! Glädje tårarna rann snabbt ner för mina kinder. Tay vände sig om och kollade mot mig. Hennes ansikte sken upp i ett stort sött leende.
- Sapp! Gud vad jag har saknat dig! Jag sprang in i hennes omfamning. Hon kramade om mig hårt. Jag var rätt mycket kortare än henne, så hennes armar omringade mig verkligen. Inte förens jag stog där förstod jag hur mycket jag saknat henne. Jag log genom de små tårarna. Hon släppte mig långsamt och kollade på mig.
- Varför gråter du? Jag skrattade till och drog handryggarna mot kinderna.
- Jag har bara saknat dig så mycket! sa jag och hon skrattade och kramade om mig igen. Vi stod i recepitionssalen på hotellets första våning. Det fanns inte många paparazzis, bara ett få tal. Men jag orkade inte bry mig, det enda som var jobbigt var att jag inte kunde visa mina känslor för Justin, att behöva ljuga för Taylor.
- Hej Taylor. Jusitn stämma fyllde hela mitt sinne och jag stelnade till i Taylors omfamning. Hon kramade om mig innan hon släppte mig och kramade hastigt om Justin.
- Hej Justin, sa hon och log. Kramen var snabb, endå kände jag ett stygn med avundsjuka. Varför? Jag var så omogen. Jag log stort och betraktade Justin när han kramade om Taylor. Hon släppte han genast och kollade på mig igen.
- Vad ska du göra ikväll då? Jag stelnade till, vad skulle jag säga? Jag och Justin ska på dejt, det kunde jag ju inte säga. Som tur va räddade Justin situationen.
- Vad sägs om att gå upp på mitt rum, jo föresten, värmen funkar inte på ditt rum Taylor, sa han och hon såg förvånad ut.
- Men var har du sovit då?
- Kom så går vi, vi kan berätta där uppe, sa Justin med ett leende. Tack Justin! tänkte jag. Taylor nickade och vi började gå mot hissarna. Justin gick ett steg bakom mig, jag vågade inte ens kolla på honom, rädd för att det skulle misstolkas.
- Vilken våning bor du på Justin? Taylors ljusa stämma fick mig att ryckas iväg från mina tankar.
- 5, svarade Justin kort och kollade på mig. Jag log smått och ställde mig långt bak i hissen. Justin ställde sig bredvid mig medans Tay ställde sig rätt långt fram. Justin la sin arm försiktigt om min midja och drog mig lite närmre sig, jag fnittrade så tyst jag kunde till. Rädd för att Taylor skulle höra. Hon skulle snart få veta det, men endå. Justin lutade sig försiktigt mot mig och viskade:
- I love you, så tyst han kunde. Jag log stort, och förbjudade tanken på att kyssa honom, det fick jag inte. Taylor stog och nynnade på någon låt långt fram i hissen, jag studerade henne och log lite. Sedan vände jag mig mot Justin och kollade upp i hans ögon.
- I love you to, viskade jag tyst i hans öga. Han kysste mig mjukt och tyst på kinden. Men han släppte mig snabbt och hoppade lite åt sidan när Taylor kollade bak mot oss.
- Vad gör ni där bak igentligen? Jag log stort och skrattade.
- Pratar? sa jag och ryckte menande på axlarna. Hon skrattade och kollade fram igen.
- Hur har ni haft det här hemma då? Hissens dörrar öppnades och vi alla klev ut. Justin några decimeter bakom mig. Jag var nära på att sakta av farten, så att han gick precis bakom mig. Men jag förbjöd den tanken också, som med alla andra tankar.
- Hörde du att jag var på sjukhus? Taylor tvärstannade och jag var nära på att gå in henne. Justin oxå. Han var nu bara några centimeter från mig.
- Nej! Varför var du det?
- Vi blev attackerade av paparazzis, sa jag med ett skratt.
- Vad hände?
- Ryggen, sa jag och log stort. Hon log inte tillbaka. Hon såg mest orolig ut.
- Hur gick det då?
- Bra! Kom nu. Vi var framme vid Justins rum. Han låste upp och vi gick in i rummet. Taylor gick först, sedan jag och sedan Justin. Justin stängde dörren och jag satte mig i den välbekanta soffan. Taylor stog fortfarande upp.
- Men var hade hänt med ryggen då?
- Typ inget, sa jag och skrattade.
- Så du var helt ensam på sjukhuset!? Hon såg uppriktigt besvärad ut.
- Nej, Justin var där, sa jag och kollade ner i marken.
- Vi har något vi vill berätta, sa Justin lågt och Taylor tittade förvirrat på honom.
- Vi är, ehhm, ihop, sa Justin och Taylor kollade chockat på han, sedan mig och sedan Justin igen.
- Är ni..? sa hon och pekade menande mellan oss. Justin nickade och log stort. Jag hade blicken på han, han gick snabbt mot mig och satte sig bredvid mig. Han la armen om mig och kysste mig på kinden. Taylor log stort och började fnissa.
- Så sött! Jag visste det, vad tisslade och tasslade ni om i hissen?
- Hehe, sa jag och rodnaden spreds på mina kinder.
- Jag sa att jag älskade henne, sa Justin självklart och jag skrattade till.
- Naaaw, sa Taylor och fnissade till. Så vad ska ni göra ikväll? frågade hon och fnissade till.
- Vi ska på en mystiskt-hemlig dejt! sa jag och skrattade.
JUSTIN:
Jag log stort och kysste Sapp på kinden igen.
- Den är inte så hemlig för mig, sa jag och skrattade, Sapp skrattade till.
- Bla, bla. Taylor fnissade till, igen. Gud vad hon fnissade.
- Då ska jag inte störa er! sa hon och skrattade. Taylor lämnade snabbt rummet, skrattandes.
- Vad är klockan? frågade Sapp och jag drog upp mobilen.
- Kvart i 4, sa jag och Taylor kom in i rummet igen.
- Nycklarna, sa hon och log stort. Sapp skrattade och reste sig upp, gick fram till det lilla bordet i hallen och tog fram nycklarna.
- Här, sa hon och log. Taylor tog tag i nycklarna, log och gick ut från rummet igen.
_____________________________
Previously:

- Vad det så kul? Justin skakade på huvudet.
- Nja, jag vet inte, jag fick bara ett skrattanfall, Allison kollade surt på mig, som om det var mitt fel, som det igentligen var. Men det ville jag ju inte erkänna.
bild1,bild2,bild3,bild4
--
Jag klev snabbt in i bilen, Justin stängde den försiktigt och gick över till andra sidan och klev in där. Han satte sig bredvid mig och log stort. Jag besvarade leendet. Jag hindrade mig själv från att luta mig fram och kyssa honom, papparazzisarna stod utanför bilen beredda på något sådant, och jag ville inte att Justin skulle behöva lida och försöka förklara något sådant. Det var jobbigt som det var.
Vet du när Taylor kommer tillbaka föresten? Justin kollade på mig och ryckte på axlarna.
- Hon är på hotellet, det var Kenny som svarade.
- Va? Jag log stort. Är hon? Kenny lutade sig bak och kollade glatt på mig.
- Ja, hon kom för runt en timme sedan, Jason ringde och berättade. Jag log stort och knäppte bältet.
- Då skyndar vi oss! Kenny skrattade och började åka. När vi börjat köra tog Justin tag om min hand. Jag log stort. Han lutade sig mot mig och kysste mig snabbt på kinden.
- Ska vi berätta för Tay? frågade han sexigt i mitt öra. Jag nickade kort.
- Det måste vi, hon är min bästis, hon berättar inget, han log stort och kollade in i mina ögon.
- Om du säger det så, då gör vi det. På mitt hotellrum. Vårt hotellrum, han skrattade och jag kollade in i hans förtrollade ögon. Jag fnittrade till och lutade mitt huvud mot hans axel. Han lutade sedan sitt huvud mot mitt och pustade ut.
- TAYLOR! Glädje tårarna rann snabbt ner för mina kinder. Tay vände sig om och kollade mot mig. Hennes ansikte sken upp i ett stort sött leende.
- Sapp! Gud vad jag har saknat dig! Jag sprang in i hennes omfamning. Hon kramade om mig hårt. Jag var rätt mycket kortare än henne, så hennes armar omringade mig verkligen. Inte förens jag stog där förstod jag hur mycket jag saknat henne. Jag log genom de små tårarna. Hon släppte mig långsamt och kollade på mig.
- Varför gråter du? Jag skrattade till och drog handryggarna mot kinderna.
- Jag har bara saknat dig så mycket! sa jag och hon skrattade och kramade om mig igen. Vi stod i recepitionssalen på hotellets första våning. Det fanns inte många paparazzis, bara ett få tal. Men jag orkade inte bry mig, det enda som var jobbigt var att jag inte kunde visa mina känslor för Justin, att behöva ljuga för Taylor.
- Hej Taylor. Jusitn stämma fyllde hela mitt sinne och jag stelnade till i Taylors omfamning. Hon kramade om mig innan hon släppte mig och kramade hastigt om Justin.
- Hej Justin, sa hon och log. Kramen var snabb, endå kände jag ett stygn med avundsjuka. Varför? Jag var så omogen. Jag log stort och betraktade Justin när han kramade om Taylor. Hon släppte han genast och kollade på mig igen.
- Vad ska du göra ikväll då? Jag stelnade till, vad skulle jag säga? Jag och Justin ska på dejt, det kunde jag ju inte säga. Som tur va räddade Justin situationen.
- Vad sägs om att gå upp på mitt rum, jo föresten, värmen funkar inte på ditt rum Taylor, sa han och hon såg förvånad ut.
- Men var har du sovit då?
- Kom så går vi, vi kan berätta där uppe, sa Justin med ett leende. Tack Justin! tänkte jag. Taylor nickade och vi började gå mot hissarna. Justin gick ett steg bakom mig, jag vågade inte ens kolla på honom, rädd för att det skulle misstolkas.
- Vilken våning bor du på Justin? Taylors ljusa stämma fick mig att ryckas iväg från mina tankar.
- 5, svarade Justin kort och kollade på mig. Jag log smått och ställde mig långt bak i hissen. Justin ställde sig bredvid mig medans Tay ställde sig rätt långt fram. Justin la sin arm försiktigt om min midja och drog mig lite närmre sig, jag fnittrade så tyst jag kunde till. Rädd för att Taylor skulle höra. Hon skulle snart få veta det, men endå. Justin lutade sig försiktigt mot mig och viskade:
- I love you, så tyst han kunde. Jag log stort, och förbjudade tanken på att kyssa honom, det fick jag inte. Taylor stog och nynnade på någon låt långt fram i hissen, jag studerade henne och log lite. Sedan vände jag mig mot Justin och kollade upp i hans ögon.
- I love you to, viskade jag tyst i hans öga. Han kysste mig mjukt och tyst på kinden. Men han släppte mig snabbt och hoppade lite åt sidan när Taylor kollade bak mot oss.
- Vad gör ni där bak igentligen? Jag log stort och skrattade.
- Pratar? sa jag och ryckte menande på axlarna. Hon skrattade och kollade fram igen.
- Hur har ni haft det här hemma då? Hissens dörrar öppnades och vi alla klev ut. Justin några decimeter bakom mig. Jag var nära på att sakta av farten, så att han gick precis bakom mig. Men jag förbjöd den tanken också, som med alla andra tankar.
- Hörde du att jag var på sjukhus? Taylor tvärstannade och jag var nära på att gå in henne. Justin oxå. Han var nu bara några centimeter från mig.
- Nej! Varför var du det?
- Vi blev attackerade av paparazzis, sa jag med ett skratt.
- Vad hände?
- Ryggen, sa jag och log stort. Hon log inte tillbaka. Hon såg mest orolig ut.
- Hur gick det då?
- Bra! Kom nu. Vi var framme vid Justins rum. Han låste upp och vi gick in i rummet. Taylor gick först, sedan jag och sedan Justin. Justin stängde dörren och jag satte mig i den välbekanta soffan. Taylor stog fortfarande upp.
- Men var hade hänt med ryggen då?
- Typ inget, sa jag och skrattade.
- Så du var helt ensam på sjukhuset!? Hon såg uppriktigt besvärad ut.
- Nej, Justin var där, sa jag och kollade ner i marken.
- Vi har något vi vill berätta, sa Justin lågt och Taylor tittade förvirrat på honom.
- Vi är, ehhm, ihop, sa Justin och Taylor kollade chockat på han, sedan mig och sedan Justin igen.
- Är ni..? sa hon och pekade menande mellan oss. Justin nickade och log stort. Jag hade blicken på han, han gick snabbt mot mig och satte sig bredvid mig. Han la armen om mig och kysste mig på kinden. Taylor log stort och började fnissa.
- Så sött! Jag visste det, vad tisslade och tasslade ni om i hissen?
- Hehe, sa jag och rodnaden spreds på mina kinder.
- Jag sa att jag älskade henne, sa Justin självklart och jag skrattade till.
- Naaaw, sa Taylor och fnissade till. Så vad ska ni göra ikväll? frågade hon och fnissade till.
- Vi ska på en mystiskt-hemlig dejt! sa jag och skrattade.
Jag log stort och kysste Sapp på kinden igen.
- Den är inte så hemlig för mig, sa jag och skrattade, Sapp skrattade till.
- Bla, bla. Taylor fnissade till, igen. Gud vad hon fnissade.
- Då ska jag inte störa er! sa hon och skrattade. Taylor lämnade snabbt rummet, skrattandes.
- Vad är klockan? frågade Sapp och jag drog upp mobilen.
- Kvart i 4, sa jag och Taylor kom in i rummet igen.
- Nycklarna, sa hon och log stort. Sapp skrattade och reste sig upp, gick fram till det lilla bordet i hallen och tog fram nycklarna.
- Här, sa hon och log. Taylor tog tag i nycklarna, log och gick ut från rummet igen.
_____________________________
Sorry för dålig uppdatering<3
KOMMENTERA!



Kommentarer
Postat av: elin (:

grymt :D

2012-04-21 @ 23:45:57
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: elin

skriv mer!

2012-04-22 @ 12:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!